Citat:
Ursprungligen postat av
Merapi
Jag är tämligen övertygad om att du inte klarat en sekund av att bli ofrivilligt knullad mot betalning av ett gäng människor du inte är ett spår attraherad av, och som besitter makten över dig och situationen.
Och grejen är att män generellt inte ens kan föreställa sig hur det är, finns inte på den hetreosexuella "maskulina" radarn.
Så sluta fantisera tack, vi ska inte ha några statliga bordeller, där det ska vara ok att köpa sex.
Vi ska inte odla synsättet, att det nånsin skulle vara ok att ha sex med människor utan sexuellt samtycke.
Utan även män får fan lära sig att varken sex eller kivnnor är handelsvaror, och bara ha sex med respekt mot andras sexualitet.
Kvinnor klarar i regel detta, då bör män inte vara sämre. Och övriga ja, de kan vi sätta i fängelse.
Du vägrar svara på alla frågor som avslöjar ditt narrativ som lögn, så jag förstår inte varför du fortsätter.
Ofrivilligt knullad kallas våldtäkt. Ring polisen.
Det är fritt valt att jobba på bordell. Vill man inte bli påsatt och tjäna pengar på det finns det andra jobb. Vi har inga jobb som folk måste gå till annat än för att man behöver jobba nånstans för att tjäna sitt dagliga bröd.
Eller sina nya Louboutinskor och sin Pradaväska.
Har du aldrig jobbat som lyxhora, är det du som fantiserar om hur det är. Inte jag.
Sen fortsätter du igen med samtyckesfrågan.
Har man inte samtycke, är det våldtäkt. Ring polisen.
Och nej, kvinnor vill ha sex, precis som män vill ha sex.
Ja, det finns på de flesta människors radar, men såna som du kan låtsas som att det inte finns, eller att kvinnor är bättre på att gömma sina behov, men utan heterosex dör vi.
Fattar du inte?
Det är inte din ensak att tala om för andra vem eller varför de ska få eller inte få knulla.
Det har aldrig varit det och det kommer aldrig bli det.
Vad mig anbelangar kan du starta spindelfarm i din kutta.