Citat:
Ursprungligen postat av
bradgardsindianen
Jag vet inte vad du far efter, hon kan nog vara medveten om att SMSen kan komma att granskas men på detta stadie är hon väl nyligt saknad. Hennes tanke kan vara om SD gett JHs och MGLs kontaktuppgifter till UW om nu JH och MGL sågs som pokvänner till LW. Det är ju inte en långsökt tanke antingen att någon haft kontakt med henne i närtid. JH skulle ju iväg med LW till Norge också.
Det jag menar är att HD och SD slog ihjäl LW vid planket och denna sms-konvo är planerad för att senare kunna låtsas att det är här den ena informerar den andre om LWs försvinnande. I själva verket vet båda att hon ligger död på brottsplatsen. Om det stämmer blir allt annat långsökt och HD har dessutom redan försagt sig till vittnet MT ca 7.30.
Citat:
Ursprungligen postat av
bradgardsindianen
Åhå, du vet att vittnet i FUP ljuger? Nu är jag nyfiken, hur vet du det. Eftersom du tvärsäkert påstår att uppgiften är ett falsarium.
Man må vara rätt så enögd för att missa att det är två personer i relationen mellan SD och LW som har ganska osköna personligheter. SD narcissist och LW luktar borderline. Det där draget av borderline visar sig i umgänget med andra personer också, exempelvis UW och MH. Möjligt är ju att det varit ganska framträdande i hennes övriga förhållanden.
Nej tyvärr det är SD som är den ruttna kärnan de emellan och den som med sina äckliga manipulerande taktiker fått LW ur balans. Antagligen hjälpt av den på andra sätt ruttna människan HD som jag tror regisserat en hel del av de nedbrytande planerna. LW hade aldrig dragits ned i skiten utan att ha haft oturen att hamna i dessa avskums liv. Alla vittnesmål av värde visar på att det är så och hur mycket du än försöker att förnedra LW så är det bara du och de andra i trollsamfundet som köper din bild av LW.
Då tänker man på Ds två barn som får växa upp med två föräldrar som inte bryr sig det minsta om deras välbefinnande utan bara ser de som redskap för att vinna fördelar åt sig själva och ha de till att smeka deras bräckliga stinkande egon. Tungt öde men man kan ju hoppas att ett av svinen i alla fall hamnar på livstid och förlorar sitt inflytande. Då finns lite hopp för tjejerna. Annars blir det tungt. Hoppas åklagaren och övriga jobbar hårt under sommaren, lika hårt som Ds jobbar i den här tråden. Då kan det bli ändring i HR.