2020-06-06, 15:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sosialisten
https://www.ssb.no/a/navn/guttermange/robin.png
Takk for bekreftelsen!👍
Citera
2020-06-06, 15:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Floriss
Ordet trenger ikke å ha vært nedsettende bare fordi Minnie Mus mener det.

I og med at det er noe som må legges under en stein, så tyder det på at det er noe nedsettende, og det er det vel ikke bare Minnimus som mener.
Citera
2020-06-06, 15:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bergen28
Visstnok pressekonferanse på mandag. Mon tro hva de sier der.

Citat:
Ursprungligen postat av POlROT
Hvor er dette offentliggjort?

Citat:
Ursprungligen postat av Jayce
Så hvorfor må du poste nye innlegg med spørsmål om dette når du allerede har svaret jeg henviser til...?
Du la merke til at jeg spurte bergen28? Og bergen28 kunne kanskje få svare, hvis du ikke hadde svaret på det jeg spurte vedkommende om? Det kunne tenkes at vedkommende hadde lest eller hørt noe på nyhetene som jeg ikke hadde lest eller hørt.
Citera
2020-06-06, 15:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nemdahajhn
SH har uttalt at "det er ikke som dere tror". Her ligger nøkkelen. Politiet vet MYE mer enn de har offentliggjort. Saken kan bli snudd helt på hodet til mandag. Tror vi har noen store overraskelser i vente.....Forøvrig er det mange som undervurderer politiets arbeid i dette forumet, og tror at man i avhør blir utsatt for manipulasjon, press og trusler om å tilstå. Idag jobber det norske politiet på en helt annen måte ifht til avhørsmetoder. A*bjø*n Ra*le* er hovedmannen bak dette.
https://www.politiforum.no/artikler/aeresprisen-til-asbjorn-rachlew-kritikeren-som-gar-sine-egne-veier/426218

Det er ikke som dere tror ...

Kan du ikke røpe litt detaljer, så vi skjønner hva du snakker om her.

"Saken kan bli snudd helt på hodet til mandag" ... hvordan da, mener du, gi oss et hint ...
Citera
2020-06-06, 15:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SpeedMax
Takk for bekreftelsen!👍

Poenget var vel helst at det var en voldsom økning i popularitet i den tiden RU ble født, ser ikke helt hvorfor man skal henge seg opp i navnet Robin.
Citera
2020-06-06, 15:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Floriss
Hvordan kan det ha seg at at du har et behov for å kalle TH for alt dette, dersom det var Lisbeth som var utro og Lisbeth som hadde alkoholproblemer? For en mann med hans pengebinge så kunne han jo når som helst forlatt henne, faktisk tyder det på at han oppriktig elsker henne, selv etter alle disse påståelige personlighetsbristene.

En psykopat tenker litt annerledes. De er ikke sammen med den andre for at de elsker personen, men trenger personen, og det er to forskjellige ting.
Citera
2020-06-06, 15:07
Medlem
Citat:
Du la merke til at jeg spurte bergen28? Og bergen28 kunne kanskje få svare, hvis du ikke hadde svaret på det jeg spurte vedkommende om? Det kunne tenkes at vedkommende hadde lest eller hørt noe på nyhetene som jeg ikke hadde lest eller hørt.
Nei, har ikke hørt noe mer fra vedkommende som sa det. Tipper vedkommende enten er feilinformert eller har misforstått, for jeg ser ikke noen grunn til å bløffe om noe sånt. Ville vel vært ute i mediene by now hvis det faktisk kom en pressekonferanse på mandag.
Citera
2020-06-06, 15:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sosialisten
Poenget var vel helst at det var en voldsom økning i popularitet i den tiden RU ble født, ser ikke helt hvorfor man skal henge seg opp i navnet R.

Det er i alle fall et lett navn å huske.
Citera
2020-06-06, 15:10
Medlem
Citat:

Et tips til deg, du må ikke svare eller takke alle som svarer eller spør deg.
Du fyller opp tråden med masse uinteressant og oppfattes som en spammer.
Citera
2020-06-06, 15:10
Medlem
Citat:
Det er i alle fall et lett navn å huske.

Er det lettere å huske enn andre navn ?
Citera
2020-06-06, 15:11
Medlem
Citat:
Citat:
Ursprungligen postat av Nyvaaken
Tusen takk for link
Har du hverken VG-nett eller Google...?
Hva er poenget med å poste slike kommentarer Jayce? Det er et mønster med flere av dine kommentarer.
Senast redigerad av POlROT 2020-06-06 kl. 15:26.
Citera
2020-06-06, 15:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bergen28
Nei, har ikke hørt noe mer fra vedkommende som sa det. Tipper vedkommende enten er feilinformert eller har misforstått, for jeg ser ikke noen grunn til å bløffe om noe sånt. Ville vel vært ute i mediene by now hvis det faktisk kom en pressekonferanse på mandag.
Takk for informasjon
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in