2020-06-06, 00:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Floriss
Du kan ikke påstå at det er sterkt nedverdigende og ikke viktig i en og samme påstand, det ene utelukker det andre.

Det viktige var at det var et nedsettende ord, og ikke hva ordet er.
Citera
2020-06-06, 00:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gassa
Det viktige var at det var et nedsettende ord, og ikke hva ordet er.

Ordet trenger ikke å ha vært nedsettende bare fordi Minnie Mus mener det.
Citera
2020-06-06, 00:23
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Nyvaaken
Ser nå tydeligere,og er enig at å komme med et utsagn om barnebarn sånn er forkastelig!😾😠

Men det med angst/depresjoner kan ofte nedarvarves om ikke foreldre får bearbeidet f.eks. traumer-dette er forsket på og er fakta.
Takk for det!
Det siste du skriver er jeg enig i! Likevel synes jeg at dette med at angst/depresjoner kan påvirke genene våre, det stiller jeg meg litt skeptisk til. Vi mennesker blir påvirket av arv og miljø, men miljø ligger ikke i genene. Det er riktig at man kan arve egenskaper, og at angst/depresjoner kan ligge i genene våre, men vi må skille mellom disse arvelige lidelsene og de som har oppstått pga traumer o.l. fra miljøet. Disse er ikke arvelig, men uten behandling kan de påvirke (miljø) andre mennesker, f.eks. barn.

I denne saken så har familien opplevd traumer, utifra det som har skjedd, og jeg kan godt forestille meg at de får hjelp, slik at de kan løse problemene best mulig med profosjonell hjelp etterhvert.
Citera
2020-06-06, 00:25
Medlem
TH er helt uskyldig. Stakkars mann som blir dratt inn i dette. Dette er for innviklet og komplisert for at han kunne diktere denne historien. Dere kan prøve å få det til å fungere i deres hypoteser men dere skjønner vel selv at dere roter dere inn i teori som er fjern.
Citera
2020-06-06, 00:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av svakrose
Sant nok. Jeg tenker nok uansett at språket vitker påtatt/påklistra. Det er kanskje kjørt gjennom google translate et par ganger og så redigert.

Smart. Sikkert det første politiet sjekket eller er mistanken. Vær kreativ. Dette er ikke detektimen på NRK.
Citera
2020-06-06, 00:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av svakrose
Sant nok. Jeg tenker nok uansett at språket vitker påtatt/påklistra. Det er kanskje kjørt gjennom google translate et par ganger og så redigert.

Smart. Sikkert det første politiet sjekket eller er mistanken. Vær kreativ. Dette er ikke detektimen på NRK. Alle tenker det men tenk om det er så enkelt at de ikke kan norsk?
Citera
2020-06-06, 00:28
Medlem
Denne likte jeg fra VG:

"Politiet ønsket at TH skulle holde pressekonferanse, sende epost til motparten og så sende penger. Dette skjønte ikke TH noe av og han ville forhandle i det stille" Skulle likt å se den pressekonferansen

Virker også som han vil forhandle ned(?) prisen, fordi kidnapperne bommet da de skrev at 4 prosent av hans totalte formue var 90 mill, ifølge TH
Senast redigerad av StonesThrow81 2020-06-06 kl. 00:31.
Citera
2020-06-06, 00:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StonesThrow81
Denne likte jeg fra VG:

"Politiet ønsket at TH skulle holde pressekonferanse, sende epost til motparten og så sende penger.
Dette skjønte ikke TH noe av og han ville forhandle i det stille" Skulle likt å se den pressekonferansen

Takk for bidraget som ikke ga noe.
Citera
2020-06-06, 00:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StonesThrow81
Denne likte jeg fra VG:

"Politiet ønsket at TH skulle holde pressekonferanse, sende epost til motparten og så sende penger.
Dette skjønte ikke TH noe av og han ville forhandle i det stille" Skulle likt å se den pressekonferansen

TH framstår nok som en helt nå som han vil redde kona si.
Citera
2020-06-06, 00:31
Medlem
Minnimuss avatar
Det blir veldig spennende å se hva som kommer til mandag. Det lades opp til noe stort føles det som.
Citera
2020-06-06, 00:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gassa
TH framstår nok som en helt nå som han vil redde kona si.

Men han gjorde det motsatte. Han har ikke tatt helterollen. Han har jobbet jevnt og trutt i det stille for å løse dette. Han har hatt nok av sjanser til å ta rollen som uskyldig mann og helt...
Citera
2020-06-06, 00:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Minnimus
Det blir veldig spennende å se hva som kommer til mandag. Det lades opp til noe stort føles det som.

Tror det er en grunn for at media nå drar barna inn i sirkuset
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in