2020-06-06, 05:49
Medlem
Tja!

Hade lite Zolpidem Aurobindo 10mg "E80".

Löste upp ich filtrerade med bomull men den blev ändå mjölkig, tänkte inte mer på det utan körde bara, har injicerat 3 tabletter inatt.

Tycker hjärtat slår sjukt hårt men sakta av nån anledning och har lite huvudvärk, har förstått nu att detta inte var en bra idé men hur farligt är det egentligen?..
Citera
2020-06-06, 05:57
Bannlyst
Ring 112 NU.
Citera
2020-06-06, 06:07
Medlem
RaccoonWithBrooms avatar
Ganska så illa det där, som ovan sa ring 112

Edit: Känner du dig något dåsig eller liknande?
Senast redigerad av RaccoonWithBroom 2020-06-06 kl. 06:10.
Citera
2020-06-06, 06:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RaccoonWithBroom
Ganska så illa det där, som ovan sa ring 112

Edit: Känner du dig något dåsig eller liknande?

Är det så jävla illa, känner mig lite skum ja, huvudvärk och puls som slår hårt som fan
Citera
2020-06-06, 06:21
Medlem
RaccoonWithBrooms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WeedGrower
Är det så jävla illa, känner mig lite skum ja, huvudvärk och puls som slår hårt som fan

Känner du dig dåsig och du känner att det börjar bli sämre SNABBT är det troligtvis överdos. Hade själv inte riskerat något, så imo ring 112 direkt.
Citera
2020-06-06, 06:33
Medlem
Citat:
Känner du dig dåsig och du känner att det börjar bli sämre SNABBT är det troligtvis överdos. Hade själv inte riskerat något, så imo ring 112 direkt.

Nej är inte påverkad så på nåt vis utan det är snarare oron över att jag fått eller kommer få nån propp eller dylikt av filmdrageringen.
Citera
2020-06-06, 11:00
Medlem
smoker27s avatar
Citat:
Tja!

Hade lite Zolpidem Aurobindo 10mg "E80".

Löste upp ich filtrerade med bomull men den blev ändå mjölkig, tänkte inte mer på det utan körde bara, har injicerat 3 tabletter inatt.

Tycker hjärtat slår sjukt hårt men sakta av nån anledning och har lite huvudvärk, har förstått nu att detta inte var en bra idé men hur farligt är det egentligen?..

Va fan jag har pumpat in strips å lever än ta det lugnt t.o.m luft har jag testat
Citera
2020-06-06, 11:58
Medlem
Punklivs avatar
Citat:

Nej, tre zolpidem är knappast farligt rent dosmässigt.
Citera
2020-06-09, 13:52
Medlem
Citat:
Nej är inte påverkad så på nåt vis utan det är snarare oron över att jag fått eller kommer få nån propp eller dylikt av filmdrageringen.
Om du skulle ha fått det skulle det ha händ ganska nära inpå injektionen, och om du hade fått det hade du märkt förmodligen. Skulle tro nojjan spelar dig en spratt, om det hade varit depå hade det varit en annan sak. Filmdragande är ju bara för att göra det lättare att svälja tabletten och för att den ska släppa mindre smak när den är i munnen.
Citera
2020-06-09, 13:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Punkliv
Nej, tre zolpidem är knappast farligt rent dosmässigt.
Det har du mycket rätt i
Citera
2020-06-17, 09:01
Medlem
orrecrists avatar
Hur gick det sen? Red du ut stormen på egen hand eller ringde du 112?
Citera
2020-06-17, 10:52
Medlem
Zot^s avatar
Har gjort det själv flera ggr, det är skitdåligt för venerna även fast jag brukade göra mig av med filmdrageringen först. Det är rätt så kul dock, riktigt skruvad kick får man fast det är egentligen inte värt det med tanke på hur mycket det sliter på venerna.

TS hade säkert nojjat upp sig i onödan.
Senast redigerad av Zot^ 2020-06-17 kl. 10:54.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in