2020-06-06, 00:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av totalattack
Det låter inte möjligt. 23 år? Först småbrott, sedan torped, sedan rån, bedrägerier, in i narkotikan ..... omöjligt vid 23-års ålder. Någon måste finnas bakom.

Spelar väl ingen roll om du är 55 eller 23? Det är NU han är 23, började sin kriminella bana väldigt tidigt. Har vänner från seved som var vän med honom förut. Han har alltid varit speciell. Men då gick det ut på boxningen. Sedan såg han väl de lättförtjänta pengarna...
Citera
2020-06-06, 00:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kiya123
Tack! Vilka bröder i 30-års åldern menas som Mekkys närmsta män? (som nämns i artikeln) är det MMA bröderna eller är jag ute och cyklar?

Antagligen papo och hans bror, om jag får gissa.
Citera
2020-06-06, 00:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Maajty
Spelar väl ingen roll om du är 55 eller 23? Det är NU han är 23, började sin kriminella bana väldigt tidigt. Har vänner från seved som var vän med honom förut. Han har alltid varit speciell. Men då gick det ut på boxningen. Sedan såg han väl de lättförtjänta pengarna...
Den syn på den kriminella världen jag har har jag svårt att en ung kille tillåts komma så högt upp, utan att ha någon bakom sig.
Citera
2020-06-06, 00:35
Medlem
Citat:
Den syn på den kriminella världen jag har har jag svårt att en ung kille tillåts komma så högt upp, utan att ha någon bakom sig.

Det var ju hemskt synd. Han har inte haft ngn bakom sig, förutom sina grabbar i seved där allt startade antagligen.
Är man hänsynslös och saknar spärrar så..
Citera
2020-06-06, 00:53
Medlem
Rubbes avatar
Citat:

En snabb googling säger att de är betydligt yngre än 32 och 33.
Citera
2020-06-06, 01:02
Medlem
Citat:
Nej mycket möjligt att RT golat ner AM. Men hur fick RT och AM kontakt? Vem förmedlade den?

Båda har marockanskt påbrå exempelvis. Sen säkert när de tog mordjobb nere i södra Spanien.
Citera
2020-06-06, 01:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NoF8
Båda har marockanskt påbrå exempelvis. Sen säkert när de tog mordjobb nere i södra Spanien.
AM är om jag inte missminner mig palestinier.
Citera
2020-06-06, 01:17
Medlem
Citat:
De är väl gripna i Spanien? Jag kanske fattade fel i texten, trodde de menade 2 bröder nu i Malmö.
Senast redigerad av Kiya123 2020-06-06 kl. 01:24.
Citera
2020-06-06, 01:28
Medlem
Lao Tzus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adrenalina23
Jovisst men jag tycker bara att det ser ut som en annan person, han ser mycket blekare ut på nåt sätt
Nu spekulerar jag lite - kan han ha en dubbelgångare?

Hursomhelst - Danmark ser honom som dansk
Citat:
Dansk gangsterboss fanget af interpol

https://ekstrabladet.dk/112/dansk-gangsterboss-fanget-af-interpol/8151022
Mer kött på benen i fallet

https://www.thenational.ae/uae/government/danish-crime-boss-amir-mekky-arrested-in-dubai-sting-operation-1.1029240

https://www.thenational.ae/world/dutch-crime-lord-caught-in-dubai-ordered-murders-like-he-was-ordering-coffee-1.952724
Citera
2020-06-06, 01:43
Medlem
När dem är dömda och sen låses in så glöms dem fort. Som grill-turken Hadri. Tog inte lång tid innan denna sååååå tunga kriminella glömdes bort. Mekky 23 år gammal. Ja ja, skitsamma. Nu ska jag lägga mig i min varma sköna säng och sen gå upp imorgon och göra vad jag vill. Undrar hur Mekkys dag ser ut imorgon?
Citera
2020-06-06, 01:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ellabellak
När dem är dömda och sen låses in så glöms dem fort. Som grill-turken Hadri. Tog inte lång tid innan denna sååååå tunga kriminella glömdes bort. Mekky 23 år gammal. Ja ja, skitsamma. Nu ska jag lägga mig i min varma sköna säng och sen gå upp imorgon och göra vad jag vill. Undrar hur Mekkys dag ser ut imorgon?
Ja så är det. Skitliv.
Citera
2020-06-06, 02:37
Medlem
Vatos.Locoss avatar
Citat:

Han hade ju eller umgicks med ledare för andra gäng i spanien bland annat.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in