2020-06-05, 20:42
Medlem
DoungAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johannajack
Hans pappa sitter o super o spelar varje dag, på den skitigaste krogen i hela malmö
Vilken krog?
Citera
2020-06-05, 20:44
Medlem
Pandalina4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adrenalina23
Kanske bara är jag men ser han inte väldigt annorlunda ut på videon om man jämför med tidigare bilder på honom?

Jo väldigt men han är 23 nu?
Inte sett en bild daterad de senaste åren innan. Passbilden fanns på efterlysningen.
Men när han boxades deffade han väll för att hamna i den låga viktklassen.
Käkmuskler kindben osv har kommit fram.
Senast redigerad av Pandalina4 2020-06-05 kl. 20:46.
Citera
2020-06-05, 21:55
Medlem
Citat:
Kanske bara är jag men ser han inte väldigt annorlunda ut på videon om man jämför med tidigare bilder på honom?
Ja. Han såg väldigt ovårdad ut.
Läste på kvp att han använt sig utav olika identiteter därav hans utseende kanske. Sorgligt. Haha håret qåg ut som att det fått en elchock ja jag vettifaisken.
Citera
2020-06-05, 23:01
Medlem
Citat:

Ser dig skriva i varje tråd nästan. För att vara så insatt som du verkar vara borde det väl vara logiskt att han ser väldigt annorlunda ut jämfört med vad han gjorde på sin profilbild för 5år sedan.
Citera
2020-06-05, 23:05
Medlem
efedrinkungens avatar
Citat:

Såklart, då var han Alain Delon.

Nu ser han ut som den som sitter utanför ICA och tigger , HEJ HEJ....!
Citera
2020-06-05, 23:22
Medlem
LeBronThurmans avatar
Citat:
Citat:
Ursprungligen postat av Pandalina4
Jo väldigt men han är 23 nu?
Inte sett en bild daterad de senaste åren innan. Passbilden fanns på efterlysningen.
Men när han boxades deffade han väll för att hamna i den låga viktklassen.
Käkmuskler kindben osv har kommit fram.
Den här bilden tog man som "mugshot" på dansken Amir Faten Mekky när han greps 2020-06-05.

Man hade lite överblick på folk med tanke på restriktioner för Covid19. En man vid en soptunna ådrog sig uppmärksamhet och i samband med en dialog slog samtalet in på "krulltotten". Innan någon hann blinka så var den rundkindade 1.62 cm f.d. boxaren gripen.

Efter att ha dragit iväg med svansen mellan benen till Förenade Arabemiraten (UAE) 2018, så har han gömt sig med ett större antal falska ID-handlingar.
Gripen i en sunkig lägenhet i ett ännu sunkigare hus visar lite av bilden över hans s.k. lyxtillvaro.

Nu har en utlämningsprocess initierats med Spanien där den danske medborgaren kan dömas till 60 års fängelse, vilket ofta omvandlas till 20-30 års effektiv tid.
Amirs boss Raduan, som är gripen sedan tidigare, skickades till Holland på två veckor, så vi får väl hoppas att de spanska fängelserna snabbt får tillskott av en dansk som verkar se lite rädd ut på bild.

Eftersom jag inte har insyn i vilka brott som man har tillräcklig bevisning för, så gör jag en sannolik spekulation där 20 år är i en rejäl underkant.
I Spanien så lägger man brotten på hög till skillnad emot Sverige och vissa andra länder.

Tack Faten, för att du valde att bli involverad i mord i Spanien också. Med lite tur så kan du kanske fira din 50-årsdag (om 27 år) i frihet!
Citera
2020-06-05, 23:28
Medlem
Citat:
Tycker han är sig lik
Citera
Medlem
Amir Mekky är kändis i arabiska nyheterna just nu.

Syns lite överallt.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DoungA
Vilken krog?
Den på möllan vid södervärn nära korsning
Citera
2020-06-05, 23:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DonTrump
Amir Mekky är kändis i arabiska nyheterna just nu.

Syns lite överallt.
Vad säger dem?
Citera
2020-06-05, 23:31
Medlem
DoungAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kiya123
Den på möllan vid södervärn nära korsning
Galia? Där ligger 4 krogar där.
Citera
2020-06-05, 23:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kiya123
Vad säger dem?

Nämen att han grips för misstänka mord och massa brott.

Det vi redan vet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in