2020-06-05, 16:10
Medlem
HateWrecks avatar
Ikväll heter tydligen Kim "Vill suga ute" på grindr. Utomhusaktiviteter. Sexigt!
Citera
2020-06-10, 12:23
Medlem
Fängelsepodden har just släppt ett avsnitt där de intervjuar kim 👍🏻
Citera
2020-06-10, 14:52
Medlem
Combivals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HateWreck
Ikväll heter tydligen Kim "Vill suga ute" på grindr. Utomhusaktiviteter. Sexigt!

Va?? Att han vågar? Han kanske lämnar träffen som eunuck. (Inte för att jag skulle bry mig).
Citera
2020-06-10, 15:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Combival
Va?? Att han vågar? Han kanske lämnar träffen som eunuck. (Inte för att jag skulle bry mig).

Är det inte i stället ”mottagaren” som borde vara rädd, om liv och lem?
Citera
2020-06-10, 16:41
Medlem
Combivals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rubar
Är det inte i stället ”mottagaren” som borde vara rädd, om liv och lem?

Jag kom precis på det. Kristoffer skulle väl bara bli glad om han förlorade den lemmen? Jag ser honom fortfarande som killen iklädd militärkläder ålandes runt i skogarna.

Undrar om han tillfredsställt sina mördarlustar efter Vatchareeya eller har han fått mersmak? Du kan ha rätt i att de han möter bör vara oroliga. Han har kanske inte gjort allt på sin bucketlist än? Det där med att äta människokött?
Citera
2020-06-10, 20:31
Medlem
Crankyshake2s avatar
Tänker det här med att de aldrig hittat en brottsplats. Finns det ingen möjlighet att han har styckat henne utomhus?
Citera
2020-06-10, 22:12
Medlem
fearreapers avatar
När ska han har hunnit det samt hur skulle han ha försökt dölja/bära kroppen till bilen två våningar med trapp och ingen hiss ?, Och hur ska han hunnit placera benen i huset ?, Det är många frågetecken i denna mord historia.
Citat:
Ursprungligen postat av Crankyshake2
Tänker det här med att de aldrig hittat en brottsplats. Finns det ingen möjlighet att han har styckat henne utomhus?
Citera
2020-06-10, 22:51
Medlem
Crankyshake2s avatar
Min teori är att han ska skjutsa hem henne. De börjar att bråka. Han stannar bilen. Bråket eskalerar och han dödar henne. Sen åker han hem till sina föräldrar och hämtar verktyg och sen tillbaka till skogen och styckar kroppen
Citera
2020-06-10, 23:34
Medlem
fearreapers avatar
Så du menar han slår ihjäl henne i bilen ?, sen dumpar kroppen för att sen åka hem igen för att hämta verktyg sen till kroppen igen stycka den placera benen i huset sen kroppen inom 3-400 meters avstånd från huset dagen efter benen upptäckts ?, Jag tror jag har en annan teori.

Han slår ihjäl henne i lägenheten då flera har hört ett skrik. Han väntar med att flytta kroppen tills på natten då hennes mobil stängs av (troligen sparkar han sönder den). Rullar in henne i en matta/örngott/filt vad som helst, Lägger henne i bakluckan av bilen, Låter en vän/bekant köra den till ödehuset där han drar ut henne i skogen för att slå henne i huvudet för att försäkra sig hon är avliden, Sedan börja kapa av benen sen händerna, sen hugger han henne i bröstområdet för ett krossat hjärta för hon dumpade han på ett hårt & känslokallt sätt. Jag vet inte riktigt hur det har gått till men märkligt är det då.

Citat:
Ursprungligen postat av Crankyshake2
Min teori är att han ska skjutsa hem henne. De börjar att bråka. Han stannar bilen. Bråket eskalerar och han dödar henne. Sen åker han hem till sina föräldrar och hämtar verktyg och sen tillbaka till skogen och styckar kroppen
Citera
2020-06-11, 12:05
Medlem
Jag vet inte varför men jag tror inte det är han som har gjort det. Ju mer jag läser och försöker sätta mig in i fallet så kommer jag fram till helt andra slutsatser.
t.ex. vem hade mest att förlora? vem hade tillgång till verktyg att stycka en kropp? vem hade styrkan att göra det?
Citera
2020-06-11, 12:11
Medlem
fearreapers avatar
Inte jag heller, Jag tror det är någon också med.
Kristoffer hade ju vatchareeya som han redan hade förlorat. Kristoffer kanske hade tillgång till verktygen/verktyget som användes, Kan ju vara en såg/kniv/rasp enligt fup så var ju benen inte direkt sågade professionellt utan slarvigt, Men tror knappast han skulle mörda henne. Styrkan kan man ha även om man inte vet det. Se Jonna Henningsson,

Citat:
Ursprungligen postat av MrShrek
Jag vet inte varför men jag tror inte det är han som har gjort det. Ju mer jag läser och försöker sätta mig in i fallet så kommer jag fram till helt andra slutsatser.
t.ex. vem hade mest att förlora? vem hade tillgång till verktyg att stycka en kropp? vem hade styrkan att göra det?
Citera
2020-06-11, 14:20
Medlem
Efter att ha hört på fängelsdpodden där de även intervjuar en kvinna om styckningen. Hon tror att styckningen skedde av praktiska skäl. Men är ändå tveksam genom att händerna inte återfunnits och de då kan ha behållit som trofé. Hon säger samtidigt att detta inte kan vara möjligt då han då borde ha sparat dem och med möjlighet att snabbt kunna ta fram dem för att återuppleva brottet och att de då borde ha funnits.

Min undran är om dessa händer inte kunde blivit placerade vid föräldrahemmet där K gjorde en snabb visit på kvällen? Han kom in, försvann ut och kom in igen. Han kan inte snabbt ha gömt händerna där?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in