Citat:
Ursprungligen postat av
agvvv
Registrerte det. Interessant. VE er en person som kom inn i livet til TH som veldig ung tidlig 90-tall. Ingen har klart å hoste opp noe om hvorfor han sluttet den gang, eller hvorfor han gikk fra en veldig godt betalt jobb og til TH i 2018.
Det er denne muligheten for et felles problem da, som de fikk og måtte løse i 2018.
Citat:
Ursprungligen postat av
Akeleye
Jeg vet ikke om de leter etter AEH lenger.
Er de som har mistanken rettet mot seg uvillige til å la seg avhøre tror jeg ikke det er det smarteste.
M. W*nger har pekt ut et sted hun kan befinne seg. Hadde man fått inn enda et medium ( gjerne en som ikke kjenner saken fra før ) som kan gi ytterligere ledetråder tror jeg det kan være lurt.
Det koster så lite å forsøke.
Jeg tror ikke politiet " famler i blinde ". De har nok konkrete spor, men alt skal bevises. Og uten spor etter AEH er saken svært vanskelig.
At en prest kan ha tror på medium faller nok i dårlig jord. Slikt hører nok ikke hjemme i de kretser.
Men, jeg har selv fått klare bevis fra medium i et par saker jeg søkte svar på. De bevisene var så konkrete og det var 100% umulig at de kunne ha kjennskap om noe på forhånd.
Det finnes informasjon fra to medium faktisk, og jeg tror de begge har vært i kontakt med politiet. En venn av W som tok over hans fb live en kveld , fortalte at han hadde også fått opp et lignende sted som W hadde fått, da han uventet hadde blitt holdt oppe halve natten fordi han fikk informasjon om dette, samt Scandinavian Star-ulykken, fra andre siden. Han kaller ikke seg selv for klarsynt eller medium, og virker ikke som noen person som ønsker oppmerksomhet eller på annet vis er useriøs. Han sier han har alltid vært sensitiv, men har ikke valgt å utvikle dette, en del på grunn av stigmaet som finnes rundt det.
Han sa også at politiet hadde valgt å følge opp deler av informasjonen som W. hadde gitt dem, fordi han hadde fortalt dem ting som de visste, men som han umulig kunne vite på annen måte. Jeg fikk inntrykk av at de begge hadde snakket med politiet. Og han sa at de to skulle fortsette å undersøke rundt dette stedet som de mener AEH er fraktet til levende, og blitt drept på. Men dette virker det ikke som politiet har fokus på, siden teorien deres er at hun ble drept i Sloraveien. Jeg vet ikke hvilken informasjon de valgte å følge opp.
Han sa også at gjerningspersonene har vært flinke til å kvitte seg med spor, så det er tvilsomt om AEH blir funnet.
Jeg vet også at en av W's venner har planer om å skaffe en mini-ubåt, så de får nok søkt under vann også om ingen andre gjør det. De kommer nok ikke til å slippe taket i dette så lenge de kan finne ut noe mer om det.