2020-06-04, 17:47
Medlem
flashforwards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jon.Holms
Håller med dig om allt, men var det tre vita tjejer som arrangerade spektaklet från början?

Det har jag aldrig hört talas om. Enligt SVT var det ju tre negresser från sveriges begåvningsreserv, troligen boendes i Tensta eller Rinkeby, som arrangerade demonstrationen.

Varifrån kommer uppgiften om att det inte var dom som arrangerade från början?

https://svt.se/nyheter/inrikes/arrangorens-svar-pa-kritiken-har-aldrig-nagonsin-velat-skada-nagon

Lågbegåvat att inte kunna se till att max 50 dök.
Bara att kräva att folk måste anmäla sig till dom och meddela när det var fullt.
De kunde inte klara det och ingen kunde hjälpa dom med det heller.

"Arrangörerna har tidigare berättat för SVT Nyheter att tillståndet gällde för 50 personer, men att de inte hade möjlighet att veta hur många som skulle komma. De ska ha uppmanat deltagarna i manifestationen att hålla avstånd och använda handsprit."
Citera
2020-06-04, 17:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rotesau
Måhända, men hon har fortfarande ett uppdrag att sköta. Ett uppdrag som i ett sådant här läge absolut inte får höftas med.
Därav jag inte bestämt mig ännu...

Har fått lite info till mig att flera i kåren tycker detta var jäkligt pinsamt, även om dom flesta begriper varför hon gjorde som hon gjorde.
Dyftar med vissa i detta nu, genom andra kanaler.

Finns även info att folksamlingen bankat och sparkat på deras radiobil när dom var på väg igenom, och därigenom har hon brustit i kvadrat med sin uppgift.
Patrullerna på plats larmade nämligen här på tunnelbane-enheten då det var stökigt just här, och mkt riktigt dyker ju tunnelbanan in efter några minuter..
Hon bröt därför kraftigt mot resten av riktningen man skulle ta i just det här skeendet, och det kunde lika gärna blivit katastrof. Hon kunde blivit övermannad om "fel personer" befann sig nära då hon valde att knäböja.

Det gäller att tänka till ordentligt här alltså, på om detta var bra eller kass...

Rimligt och resonligt skrivet, håller med dig helt också i att det är mer än bara svart och vitt i den situationen.

Problemet för mig blir senare, om denna polis blir förespråkare eller ska bli en "influencer" efter detta ska hon bli fråntagen sin polislicens.
Dels för att hon är vit och snut, det vore absurt om hon helgonförklarades.
Men även för att jag då istället ser en lismande kappvändande människa som absolut inte ska arbeta som disiciplinerad polis och vara skydd över svensken

Jag hade troligtvis gjort exakt samma sak om jag fann mig som ensam polis omgiven av folk som hatar mig.
Mitt liv och hälsa är inte värt att riskera för en pissig snutlön.
Senast redigerad av vossibop 2020-06-04 kl. 17:51.
Citera
2020-06-04, 17:50
Medlem
Erik Östs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flashforward
Lågbegåvat att inte kunna se till att max 50 dök.
Bara att kräva att folk måste anmäla sig till dom och meddela när det var fullt.
De kunde inte klara det och ingen kunde hjälpa dom med det heller.

"Arrangörerna har tidigare berättat för SVT Nyheter att tillståndet gällde för 50 personer, men att de inte hade möjlighet att veta hur många som skulle komma. De ska ha uppmanat deltagarna i manifestationen att hålla avstånd och använda handsprit."

Va bra då blir det en lugn å fin kväll ikväll mao!
Citera
2020-06-04, 17:51
Medlem
Helt otroligt att horans namn inte läckt ut....
Citera
2020-06-04, 17:52
Medlem
Går inte läsa Reddit längre. Det har alltid varit illa där och ett tillhåll för vänsterslödder, men nu är det bortom all kontroll. Vareviga tråd är Fuck Trump, hata polisen, hata polisen mer, vita är roten till all ondska, svarta är oskyldiga lamm som ska skyddas.

De här människorna har bara stängt av hjärncellerna och låter känslorna styra. Fullkomligt, komplett jävla patetiskt.
Citera
2020-06-04, 17:53
Medlem
Grymt av polisen att visa sammanhållning till en av de största gemensamma demonstrationerna i västvärlden på flera år. Det är vad den kvinnliga polisen gjorde.

Att fler poliser inte tar avstånd ifrån det som hände George Floyd är konstigt, speciellt här i Sverige. Att användare på Flashback inte tar avstånd är inte konstigt alls.
Citera
2020-06-04, 17:56
Medlem
Jon.Holmss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Erik Öst
Kan ni släppa Stockholm nu, där är det som det är . Jag vill veta hur jag ska få lite mer underhållning från Malmö nu ikväll!

SVT Nyheter ska tydligen sända direkt så fram med chipspåsen!

https://svt.se/nyheter/lokalt/skane/tusentals-kan-samlas-pa-ribersborg-i-en-demonstration-ikvall
Citera
2020-06-04, 17:57
Medlem
Bestbesafes avatar
Jag vill veta namnen på de VITA Tjejerna som startade hela skiten som drog undan efter
Svarta ville ta över skiten.

VAD HETER PERSONERNA
Som starta BLACK LIFE MATTERS kaoset i Sverige?

Det var vita tjejer som inte dög enligt Svarta.
Men utan dessa Vita tjejer kanske Sverige inte haft skitet nu.
Som kommer gå i flera städer nu.

VILKA ÄR DOM VITA TJEJERNA som startade black grejjen i Sverige?
Dessa 'är ROTEN till allt skit som sker nu .

HUVUDPERSONERNA är dom VITA som startade allt, fast dom drog undan
Senast redigerad av Bestbesafe 2020-06-04 kl. 18:00.
Citera
2020-06-04, 17:58
Medlem
Glisseurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av isanningensnamn
Grymt av polisen att visa sammanhållning till en av de största gemensamma demonstrationerna i västvärlden på flera år. Det är vad den kvinnliga polisen gjorde.

Att fler poliser inte tar avstånd ifrån det som hände George Floyd är konstigt, speciellt här i Sverige. Att användare på Flashback inte tar avstånd är inte konstigt alls.
Hur har du själv tagit avstånd från det som hände George Floyd?
Citera
2020-06-04, 17:59
Medlem
Polisen borde avskedas.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av totalattack
Men ojdå. Shit. Jag som inte ser en enda bidragsblatte som beter sig illa, eller feministfitta, försörjda av svenska vita män.

Tror du att bidragsblattarnas och feministfittornas liv blir jättemycket bättre om man tar bort svenska vita män ur samhällsstrukturen?

Ojdå vad du verkar vara arg.. andas i påsen, ta det lungt och ta en Toy. Vilken socialgrupp tillhör en som du? Hur definierar du dig? Och eftersom du verkar sitta inne med "sanningen" och verkar veta vad lösningen är - gör något åt det och engagera dig politiskt. En vacker dag kanske du lyckas och blir Diktator med stort D.
Citera
Medlem
InnerstInnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jon.Holms
Bild och video med dessa tre korkade negresser och sveriges framtid:

https://svt.se/nyheter/lokalt/stockholm/demonstrationen-hade-tillstand-for-50-personer

Notera hur alla skyller ifrån sig. Det är alltid andras fel, aldrig deras eget. Människor med normalt IQ hade fattat hur detta skulle sluta.

Du ser väl att de är negresser. Vad förväntade du dig? Det är alltid någon annans fel.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in