2020-06-04, 17:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HomoDeus
Exakt. Poliskvinnan har fler fungerande hjärnceller i ena bröstvårtan än alla flashbackrassar har i sina huvuden - tillsammans.

Polis är våldsmonopolets ordningsmakt. De ska upprätthålla ordning med våld om så behövs. Det är inga jävla socialtanter.
Denna mes till polis har alltså underminerat hela polisen med sin handling. Ingen, varken de som demonstrerar eller andra kommer nu att respektera polisen.

Extremt respektlöst mot hennes kollegor som faktiskt försökte göra sitt jobb.

Till råga på allt så kramar hon folk? Mitt i en pandemi? Hon ska inte vara polis.
Citera
2020-06-04, 17:34
Medlem
konstits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bluebeast72
Måtte polisen som ställde sig på knä som ngn jävla nelson mandela bli av med jobbet, pinsam, tjänstefel o så svag markering att börja gråta i tjänst o krama massa vänsterfolk.

Detta landet är på väg mot helvetet med raska steg!

Hur man startar en raketkarriär... Om 5 år är hon sannolikt länspolischef.
Citera
2020-06-04, 17:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av goosehunter
Glöm bara inte bort att det är ditt o mitt fel att man tog slavar i afrika för 300 år sedan. Det borde vi ha stoppat och gjort något åt. Så jävla egoistiskt av oss att bara tänka på oss själva och inte såg till så vi blev födda då istället. Fy skäms på oss vita, onda jävlar.

Tyvärr BLM. Jag kan inte stå till svars för vad som hände under 17-1800 talet. Och jag kan inte stå till svars för vad en psykopatisk snut gör i usa. Jag känner ingen white guilt. Jag är snäll mot alla som är snäll mot mig. Jag dömer ingen efter hudfärg utan handlingar. Men enligt statistik blir i snitt 3 svarta människor dödade under polisingripande i usa baserat på 10 000 ingripanden. Motsvarande siffra för vita personer är 4st. Så fler vita människor dör faktiskt i samband med polisingripanden i usa.
Var stolt över att du är vit, var stolt över dina förfäder, var stolt över dig själv och din familj. Vi vinner alltid. Har vi kunnat överleva hittills i historien med allt vad det innebär lär vi göra det i framtiden också.

Låt de vänsterblivna hållas. Hela deras politiska existens bygger på orimliga tankegångar som saknar verklighetsanknytning, vilket betyder att vad de än tar sig till så fallerar det alltid. De kan inte överleva på egen hand, enbart åka snålskjuts på produktiva människor. De fungerar således som parasiter och förstår inte att de dödar sig själva genom att strypa "värddjuren".
Citera
2020-06-04, 17:37
Medlem
HomoDeuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raynewooney
Polis är våldsmonopolets ordningsmakt. De ska upprätthålla ordning med våld om så behövs. Det är inga jävla socialtanter.
Denna mes till polis har alltså underminerat hela polisen med sin handling. Ingen, varken de som demonstrerar eller andra kommer nu att respektera polisen.

Extremt respektlöst mot hennes kollegor som faktiskt försökte göra sitt jobb.

Till råga på allt så kramar hon folk? Mitt i en pandemi? Hon ska inte vara polis.

Jag skulle nog rekommendera dig en östrogenbehandling. Så kanske du kunde förstå henne bättre.
Citera
2020-06-04, 17:38
Medlem
Haddock93s avatar
https://www.facebook.com/realCandaceOwens/videos/273957870461345/?vh=e&d=n

Candace Owens levererar en klockren replik över detta.
Citera
Medlem
rotesaus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HomoDeus
Exakt. Poliskvinnan har fler fungerande hjärnceller i ena bröstvårtan än alla flashbackrassar har i sina huvuden - tillsammans.

Måhända, men hon har fortfarande ett uppdrag att sköta. Ett uppdrag som i ett sådant här läge absolut inte får höftas med.
Därav jag inte bestämt mig ännu...

Har fått lite info till mig att flera i kåren tycker detta var jäkligt pinsamt, även om dom flesta begriper varför hon gjorde som hon gjorde.
Dyftar med vissa i detta nu, genom andra kanaler.

Finns även info att folksamlingen bankat och sparkat på deras radiobil när dom var på väg igenom, och därigenom har hon brustit i kvadrat med sin uppgift.
Patrullerna på plats larmade nämligen här på tunnelbane-enheten då det var stökigt just här, och mkt riktigt dyker ju tunnelbanan in efter några minuter..
Hon bröt därför kraftigt mot resten av riktningen man skulle ta i just det här skeendet, och det kunde lika gärna blivit katastrof. Hon kunde blivit övermannad om "fel personer" befann sig nära då hon valde att knäböja.

Det gäller att tänka till ordentligt här alltså, på om detta var bra eller kass...
Citera
Medlem
Citat:
Att en svensk polis i uniform på betald arbetstid väljer att uttrycka politiska åsikter med att knäböj och ha en engelskspråkig skylt där det står något i linje med "White silence is Racism" bör kunna gå att JO-anmäla. Det visar att Hon förberett sig innan för att kunna utföra denna politiska aktion.

Polispersonen är olämplig som tjänsteman för en statlig myndighet.
Visar på omognad och att inte kunna agera objektivt utifrån lag, förordning och tillämpning.

En polis ska bevaka eller förhindra olagliga demonstrationer, inte delta i den,
vilket hon faktisk gjorde i detta fall..

Jäla satkärring! Trodde hon att hon skulle bli helgonförklarad för detta ?
Då trodde hon fel.
Citera
2020-06-04, 17:41
Medlem
Bestbesafes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kentuckyfry
Lyssna alla svartskallar som läser detta. Ni kan suga min balle era jävla losers som skyller era misslyckanden på alla andra än er själva. Jag är själv blatte. Mina föräldrar kom hit för att jobba, inte för att lyfta en massa jävla bidrag. De slet ut sig och kämpade, gjorde sitt bästa för att jag skulle lyckas, vilket jag också gjorde. I Sverige finns ALLA möjligheter att lyckas om man vill. Vi har fri skola och sjukvård och fan mer man kan önska sig än 99% av världen.

ÄNDÅ står ni jävla fittkuksugare där och gnäller om rasism och att det är så synd om er. Inse bara att ni är smutsiga parasiter som är kränkta för att ni inte kommer någonstans i livet pga att ni är så jävla lågbegåvade och lata.

Jävla pisspolis alltså. Ni har svikit mig och alla andra hårt arbetande människor genom att krypa för det där kriminella slöddret. Fucking hatar er så mycket. Vänstern är en cancer som måste utrotas. Så här går det när lågbegåvade idioter har rösträtt.

Ojdå.
Det var ORD och inga VISOR
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av teren
Stark rörelse för övrigt, BLM. Man ser aldrig såhär många människor samlas när svenska kvinnor blir brutalt våldtagna och där gärningsmännen får 2 dagar i fängelse.

De som samlas för en sådan demonstration tystas ned i media eller hängs ut, betecknas som rasister, blir misshandlade av afa, får hembesök blir av med jobbet och blir uteslutna ur fackförbund, får sina eventuella (lagliga) vapen beslagtagna, får bankkonton frysta osv osv. Hur många normala människor återstår efter det?
Senast redigerad av ensamkrigaren 2020-06-04 kl. 17:44.
Citera
Medlem
Soterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bosseriks
En polis ska bevaka eller förhindra olagliga demonstrationer, inte delta i den,
vilket hon faktisk gjorde i detta fall..

Jäla satkärring! Trodde hon att hon skulle bli helgonförklarad för detta ?
Då trodde hon fel.

Tyvärr blir hon nog det. Ingen vågar avpollettera henne, och om så skulle ske, blir hon ännu mera upphöjd till skyarna av de "rättrogna".
Citera
2020-06-04, 17:43
Medlem
Bestbesafes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jon.Holms
Håller med dig om allt, men var det tre vita tjejer som arrangerade spektaklet från början?

Det har jag aldrig hört talas om. Enligt SVT var det ju tre negresser från sveriges begåvningsreserv, troligen boendes i Tensta eller Rinkeby, som arrangerade demonstrationen.

Varifrån kommer uppgiften om att det inte var dom som arrangerade från början?

https://svt.se/nyheter/inrikes/arrangorens-svar-pa-kritiken-har-aldrig-nagonsin-velat-skada-nagon

Minns inte var jag läste det.
Kanske i trådstarten?
Citera
2020-06-04, 17:45
Medlem
Erik Östs avatar
Kan ni släppa Stockholm nu, där är det som det är . Jag vill veta hur jag ska få lite mer underhållning från Malmö nu ikväll!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in