Citat:
Jag vet att det finns mycket vänsterpatrask här på FB. Men också extremt vettiga individer som, liksom jag, står helt häpna över vilka jävla idioter det är som leder landet, polisen etc. De har infiltrerar precis allt och kommer rasera det som byggts upp i landet.
När ska folk vakna upp. När ska vi göra något?
När ska folk vakna upp. När ska vi göra något?
Jag tittade lite på gårdagens demonstration i Stockholm. Det såg helt sjukt ut när folk såg ut att vara i någån slags
masspsykos. Skrikande svenska unga kvinnor som skrek sig hesa på plattan och skränandes drog sig runt på Stockholms gator med sina plakat.
Som grädden på moset knäböjer polisen inför ligister och kramkalas utbryter mellan polis och demonstrant. Där brann det totalt i huvudet på poliskvinnan.
Detta tillåter våra myndigheter. Tegnell och Löfvén svamlade något om att folk har rättigheter att demonstrera.
Men varför i helvete inte stoppa spektaklet eftersom ingen kan väl vara så dum att det kommer endast 50 pers på sådana tillställningar. Nu ska det upprepas på andra håll i Sverige och myndigheterna ger signaler att det är okej.
Smittan ökar men svenskarna ska ut och resa runt i landet trots det.
Några politiker motsätter sig detta men vad hjälper det när Löfvén står vid rodret tillsammans med dumfolkhälsomyndigheten. Arma arma Sverige. Jag gråter åt detta dårskap som utspelar sig och precis när man tror att det kanske blir lite, lite bättre så gör myndigheterna så att den möjligheten blir minimal.
Jag är så ledsen över alla döda och jag är less på myndigheterna och regeringen.