2020-06-04, 12:51
Medlem
ceciliastenbocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XXA
Godhetsknarkare likt denna "polis" kan lukta sig till godhetspoäng som en haj kan lukta sig till blod. Dem är rovdjur som bara är ute efter det som gynnar dem själva.

Vem är hon/dåren till sk polis??
Citera
2020-06-04, 12:52
Medlem
VitruvianskeMannens avatar
Planerad demonstration i Malmö ikväll, 2000 har anmält att de kommer. Därav naturligtvis helt omöjligt att tillåta eftersom det inte får samlas mer än 50 personer på grund av pandemin.

men ändå läser man:
Arrangören har ännu inte fått klartecken från polisen men arrangören uppger att man ska samlas på Ribersborgs hundrastplats.
Tillståndet är inte beviljat ännu. Det vandrar runt hos jurister, säger Ewa-Gun Westford, presstalesperson polisområde södra Skåne.

Vad är det för trams? Man borde säga nej med vändande post. Eller vågar inte myndigheterna?
Citera
2020-06-04, 12:52
Medlem
XXAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Manskahahusvagn
Vi kommer att få se de förtryckta resa sig i alla länder och bryta mot regeln om att bara ta ett steg i taget.

På vilket sätt är negrer i Sverige förtryckta? Dem behandlas ju snarare som kungligheter. Otacksamma så det förslår.
Citera
2020-06-04, 12:53
Medlem
HejaFinlands avatar
Citat:
Högvakten skulle sannolikt ha sprungit sin väg. De har inget att sätta emot en folkmassa. Två skott var, typ, varav det första måste skjutas som varningsskott.

Demonstranterna är ju inga självmordsbombare. Skulle högvakten skjuta några demonstranter i benen så skulle alla andra springa därifrån. Det är också militära vapen som smäller väldigt högt och kulorna kan nog gå igenom människor och träffa andra bakom.
Citera
Medlem
GreyForests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av amatorensgud
Jag upplever detta som en milstolpe. Ett facit på att svenskar inte längre är välkomna i detta land. Visst är det inga nyheter. Men inget kan bli tydligare än just detta exempel. Jag är mållös och förtvivlad och snart stoppar jag pipan i käften. Deklarationen låter jag vara orörd.
Stoppa inte pipan i din käft broder, stoppa den i fiendens.
Citera
Medlem
Citat:
Varför skulle han fördöma dem som står på samma sida som honom själv? Demomstranterna är emot högerns våld och rasism, det är socialdrmokratin också. Är det några som ska fördömas är det väl poliserna som lade näsan i blöt och nära nog fick situationen att urarta. Utan poliser hade fet inte blivit något bråk. Bara en fredlig och kraftfull manifestation mot polisvåld, rasism, unken nationalism och högern i allmänhet. Men det här är som sagt bara början på något större. Vi kommer att få se de förtryckta resa sig i alla länder och bryta mot regeln om att bara ta ett steg i taget.

För att det är en folksamling med tusentals personer mitt i rådande pandemi där Sverige är ett av länderna med högst dödstal!!! Ska det vara så svårt att förstå?

Socialdemokraten Strandhäll hade inge problem med att gå ut och fördömma demonstrationerna.
Citera
2020-06-04, 12:54
Medlem
VitruvianskeMannens avatar
Man borde döpa om rörelsen till "Black Lives Matter More" (BLMM).

Uppenbarligen anses svarta personers liv mycket viktigare än vitas, eftersom de behandlas som kungligheter, skjuts ihjäl mycket mer sällan i USA, och får demonstrera mitt under pandemier när andra inte får demonstrera.
Citera
2020-06-04, 12:54
Medlem
Sooks avatar
Nu ska de köra i malmö ikväll också idioterna.
Citera
2020-06-04, 12:55
Medlem
PK-befriads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XXA
Godhetsknarkare likt denna "polis" kan lukta sig till godhetspoäng som en haj kan lukta sig till blod. Dem är rovdjur som bara är ute efter det som gynnar dem själva.
Hon skulle dock inte gilla slutdestinationen för denna "revolution" som hon ger sitt stöd åt, för den slutar med att hon ligger död och skändad i ett dike, mördad av samma hudfärgshandikappade kaosmobb som hon trodde hon kunde blidka genom att underkasta sig.

Se på Sydafrika. Inga eftergifter från de vita hjälper för att stävja kommunistnegrernas terror mot de vita där.
Senast redigerad av PK-befriad 2020-06-04 kl. 12:58.
Citera
2020-06-04, 12:56
Medlem
ArgusOnes avatar
Citat:
Varför skulle han fördöma dem som står på samma sida som honom själv? Demomstranterna är emot högerns våld och rasism, det är socialdrmokratin också. Är det några som ska fördömas är det väl poliserna som lade näsan i blöt och nära nog fick situationen att urarta. Utan poliser hade fet inte blivit något bråk. Bara en fredlig och kraftfull manifestation mot polisvåld, rasism, unken nationalism och högern i allmänhet. Men det här är som sagt bara början på något större. Vi kommer att få se de förtryckta resa sig i alla länder och bryta mot regeln om att bara ta ett steg i taget.

Det är inte vad det hnadlar om. Inte det minsta. Om de ville ta avstånd från våld, så borde de fördöma sina egna då svarta står för en majoritet av våldet i USA och en extremt stor andel i Sverige.
Citera
2020-06-04, 12:56
Medlem
Förtjänas att sägas igen men från och med idag kommer jag aldrig mer att polisanmäla ett brott - fram tills kvinnan i fråga får sparken (hon som gick ner på knä). Finns inget förtroende för polisen *alls*.

Jag kommer alltid, 100% av gångerna, ta lagen i egna händer om jag råkar ut för brott nu. Jag bryr mig inte alls om ifall det påverkar mig/mitt liv negativt. Jag kan aldrig någonsin förmå mig att polisanmäla ett brott p.ga detta.
Citera
2020-06-04, 12:57
Medlem
Niggers gonna nigg.

Och

Wiggers gonna wigg.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem