Citat:
Ursprungligen postat av
GG99Slayer
Har lest brevet, det er akkurat slik oppførsel jeg har savnet fra familien fra dag1, ute i media snakk om Anne hold fokuset oppe, leit gjør alt din makt for å finne henne..
At dette brevet kommer 2år, etter forsvinningen blir bare for dumt.
"Ånei poltiet manipulierte meg i avhør BUHU"
Du vet det er jobben dems?
Dette virker for meg, som ett desperat forsøk på cleare seg selv, nå som det begynner og gå opp for personen som har skrevet brevet at TH kanskje er skyldig av like vel.
Hensikten med brevet er jo kun, "JEG VISTE VÆRTFALL INGEN TING"
TH burde holdes økonomisk ansvarlig når dette sirkuset er over.....
Enig, det framstår som forebyggende ansvarfraskrivelse fra søstrenes side. Spesielt da H*dda. Broren er nevnt i mindre grad.
VG artikkelen er, som Kornblomst nevner, mer balansert, og utleverer ikke H*dda på samme måte.
Politiet har fra dag 1 (eller i realiteten antagelig dag 2) etterforsket flere hypoteser parallelt. Det er rimelig opplagt at politiet nødvendigvis må holde taktiske og tekniske opplysninger skjult for den nærmeste familie når en kvinne forsvinner, antatt drept. Vi vet jo også at det her er iverksatt drastiske tiltak som hemmelig etterforskning. Det er veldig spesielt at familien kommer med slike føringer som sitert under for hvordan politiet skal etterforske:
Citat:
– Mine klienter ber innstendig om at saken etterforskes bredt for hva den er: nemlig ikke en drapssak hvor Tom Hagen er den skyldige, men en sak hvor deres mor forsvant fra sitt hjem 31. oktober 2018, sa Hagens-barnas bistandsadvokat Ståle Kihle til VG