2020-06-04, 11:28
Medlem
kugutts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jokern.ger.er.allt
Jag e Satanist och jag är så långt ifrån vänster man kan vara. Jag blev fan Satanist pga att vänster sabbade vårt land och min hjärna.

Nu e jag Satanist och mitt liv har fått färg igen...

Fuck vänster!!

Va bra att ditt liv har fått färg igen, äntligen liksom,men du vad röstar satan på nuförtiden? Moderaterna? SD? Det är ju tydligen inte nåt vänsterparti så..

Ont.

Fan va dumt det var med den här demonstrationen nu i coronatider, tusentals kan ju komma att dö av det här. Det är så själviskt att det liknar landsförräderi.
Citera
2020-06-04, 11:29
Medlem
Soterns avatar
Hur menade poliskärringen med plakatet? Vit tystnad är våld. Innebär det att det är åtalbart att vara tyst om man är vit.
Eller var det bara för att det rimmade så käckt på engelska?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Payback66
Nya BLM demonstrationer..

I dag i Malmö, i morgon Örebro och Sundsvall och i Stockholm 10:e och 12:e m.m ✊🏿😷✊🏿😷✊🏿😷

https://imgur.com/a/UoTjVBt
Per definition terrorism och polisen kommer inte göra ett skit.

Minns ni hur fridfullt och sammanhängande Sverige var innan dessa människor kom hit?
Länge leve mångkulturen!
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pe11e
Det är verkligen synd om de färgade som tagits hit som slavarbetare för att rädda sverige.
Fortsätt att kämpa på och gör revolt mot regimen här!

Ja, afrikaner som kommit hit har fått asyl, bidrag och bostad. Att de nu reser sig mot denna inhumana behandling är bara förståeligt.
Citera
2020-06-04, 11:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Manskahahusvagn
Du borde istället lista orsakerna till att flyktingar inte släpps in i samhället, vilket får ett fåtal av dem att välja kriminalitet, medan majoriteten underkastar sig fattigdom och förnedring i sitt nya hemland.
Om en "flykting" efter 20 år i Sverige fortfarande är analfabet och behöver tolk, så är det nog inte det svenska samhällets rasism som är orsaken. Varför väljer folk att underkasta sig fattigdom och förnedring? De flesta har inga som helst problem med att semestra i hemlandet, varför inte flytta tillbaks helt och hållet? Jag begriper mig inte alls på den här Black Lives Matter-myten. Fakta:

Om 10.000 svarta män grips för våldsbrott i USA, så kommer 3 av dem att dö i samband med gripandet.
Om 10.000 vita män grips för våldsbrott i USA, så kommer 4 av dem att dö i samband med gripandet.

Våld av svart mot vit är 84 gånger vanligare än våld av vit mot svart i USA.

Våldtäkt av svart mot vit är fler tusen gånger vanligare än våldtäkt av vit mot svart i USA.

I Sverige är de män som döms för överfallsvåldtäkt till 95% av utomeuropeiskt ursprung.

Förklara en gång till: På vilket sätt är det vita män som utgör ett problem?
Citera
2020-06-04, 11:31
Medlem
Citat:
En skälig bostad som passar familjens behov, ett jobb med lön att leva på och att bemötas med värdighet och respekt i samhället.
1. De vill oftast inte jobba, dels eftersom det inte ligger i deras kultur att jobba och dels eftersom de får lika mycket i bidrag. Därav den extrema arbetslösheten bland de mångkulturella.
2. De får redan bostad och får dessutom detta gratis, dessutom går de alltid före svennebanan i bostadskön.
3. De ska få respekt den dagen de beter sig respektfullt, dvs inget kaosande, arbetsamma, skötsamma och när de respekterar svensk kultur och svenska lagar.
Citera
2020-06-04, 11:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Haddock93
Hela mitt Facebook flöde har fyllts med dessa naiva och hjärntvättade unga tjejerna som tror att man protesterar mot rasismen men egentligen protesterar man med ANTIFA mot högern.

Denna rörelse har blivit kapad av vänstern det fattar alla.

Exakt. Och till alla er som ännu inte förstått vad detta handlar om ger jag er dagens bästa från Fox News - Tucker Carlson har sannerligen begripit:

På YouTube: "Tucker: Kneeling will never be enough for the mob". Inslaget är drygt 15 minuter och väl värt att se!
Citera
2020-06-04, 11:32
Medlem
Riksdalerns avatar
Samhället idag är bara en masshysteri som letar efter syndabockar för minsta lilla sak.

Fanns det en annan planet man kunde flytta till för att undvika denna masshysteri vi haft senaste 10 åren som bara blir värre och värre, skulle jag flytta till den planeten direkt.

Feminismen har förvandlats till manshat.
Rasism mot vita människor har blivit accepterat.

Vad är det som händer och hur kan man vända tillbaka den här sörjan?
Citera
2020-06-04, 11:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Pazzamo
Hur i helvete är det möjligt att inte fler politiker och framförallt regeringen sätter ner foten ordentligt och förbjuder demonstrationer över 50 personer? Rädda för att bli kallade rasister och för att tappa vänsterväljare? Är de beredda att offra fler i coronadöden för denna sak? Coronaviruset fick sig en gigantisk buffé-fest igår och vi kommer garanterat få en ökad smittspridning i och med detta. I Malmö förväntas en likadan demonstration med tusentals samlade senare idag:

Ja. Rädda för rasistanklagelser och för att tappa vänsterväljare.

Jag tror staten är maktlös också. Borde behövas vattenkanoner för att skingra vänsterns pöbelmassa.
Citera
2020-06-04, 11:33
Medlem
JustZlatans avatar
Jag hoppas verkligen att många av "demonstranterna" får Corona och blir allvarligt sjuka. Fan vad det skulle vara roligt.
Citera
Medlem
MeMajks avatar
Citat:
En skälig bostad som passar familjens behov, ett jobb med lön att leva på och att bemötas med värdighet och respekt i samhället.

Om man skaffar sig en utbildning och ett jobb så har man råd och möjlighet att skaffa sig en skälig bostad och bemöts med värdighet och respekt .
hur jävla svårt kan va
Citera
Avslutad
Är knäböjarpolisen identifierad än?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in