Citat:
Ursprungligen postat av
johnny_vicious
Han hade nog tyckt det var kul att spela mot Malmö och stockholmsderbyna. 6 matcher. Jag kan inte för mitt liv tänka mig att han kan se någon som helst motivation i att gå ut mot resten av lagen i Hammarbys tröja. Vad fan tänker en man som Zlatan när han sitter i omklädningsrummet på Strandvallen och dovt hör dansbandsmusiken från campingen intill? Hur tror du han känner sig när han tittar ut genom spelarbussen och ser en ful jävla pinocchiostaty och vet att han ska kliva ut i fucking Borås för att spela ännu en match på en balkongmatta där bollen varken studsar eller rullar som den ska?
Det kommer bli plågsamt att se. Som när man gick på cirkus som barn och alla magnifika djur bara trött och ledset vandrade runt i tältet och önskade att någon satte stopp för deras lidande där och då.
Stabil analys min broder. Jag hade sagt exakt samma sak om något bett mig en för säg 3 månader sen. Men idag vet jag saker jag inte visste då, som gör att jag sågar analysen.
Z är en vinnarskalle. Han ska ha hem SM guldet, så är det bara. Då spelar det ingen roll om han så ska övernatta i fucking Mjällby eller sitter på bänken mot Elfsborg borta i 72:e min.
Han besökte våra damers träning utan att någon visste om det. Han vill den här klubben väl och kommer fixa hem Guldet. Var så säkra!