2020-05-31, 15:02
Medlem
Han lär ju skylla på medspelarna i Hammarby om det går dåligt...
Citera
2020-05-31, 16:34
Medlem
mark.corrigans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mattep74
Om han nu dyker upp i Bajen, hur kommer motståndare hantera honom? Kommer han att få favörer av domarna?

Frågan jag är intresserad av är hur Billborn skulle hantera honom. En standardimplementation av Zlatan känns som motsatsen av vad Billborn vill ha i en anfallare. Ett bajen utan presspel lär minska målskörden framåt, och om det urusla försvaret fortsätter vara uruselt så kan det bli spännande.
Citera
2020-05-31, 17:47
Medlem
Fred Friendlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mark.corrigan
Frågan jag är intresserad av är hur Billborn skulle hantera honom. En standardimplementation av Zlatan känns som motsatsen av vad Billborn vill ha i en anfallare. Ett bajen utan presspel lär minska målskörden framåt, och om det urusla försvaret fortsätter vara uruselt så kan det bli spännande.
Ett uruselt försvar, minsann. Du har ju uppenbart dålig koll. Absolut att försvaret kunnat vara bättre men du saknar både finess och koll.
Citera
2020-05-31, 18:38
Medlem
johnny_viciouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mattep74
Om han nu dyker upp i Bajen, hur kommer motståndare hantera honom? Kommer han att få favörer av domarna?
Alltså, domarnivån i allsvenskan är ju så obeskrivligt usel som den är så det gör nog varken till eller från om zlatan råkar stå på planen.

---

Men det verkar alltså här som att folk tror att han kommer spela i allsvenskan? Jag kan fan inte tänka mig det. Skulle han gå ut och lira fotboll på en plastmatta i 15 minus på Jämtkraft Arena i november? Det hade varit något att se!
Citera
2020-05-31, 21:43
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johnny_vicious
Alltså, domarnivån i allsvenskan är ju så obeskrivligt usel som den är så det gör nog varken till eller från om zlatan råkar stå på planen.

---

Men det verkar alltså här som att folk tror att han kommer spela i allsvenskan? Jag kan fan inte tänka mig det. Skulle han gå ut och lira fotboll på en plastmatta i 15 minus på Jämtkraft Arena i november? Det hade varit något att se!

Med tanke på hans skada och att nye tränaren inte vill satsa på en 39 årig gubbe utan han kräver att
"mytomanen" ska på en mer undanskymd roll, så är det inte omöjligt att han spelar någon match speciellt mot MFF borta.
Citera
2020-05-31, 21:48
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kilimandjaro
Han lär ju skylla på medspelarna i Hammarby om det går dåligt...

Det tror jag inte att han gör. Det är större risk att Billborn sparkas, "mytomanen" har ju aktier i klubben.
Citera
2020-05-31, 22:05
Medlem
johnny_viciouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bagarn29
Med tanke på hans skada och att nye tränaren inte vill satsa på en 39 årig gubbe utan han kräver att
"mytomanen" ska på en mer undanskymd roll, så är det inte omöjligt att han spelar någon match speciellt mot MFF borta.
Han hade nog tyckt det var kul att spela mot Malmö och stockholmsderbyna. 6 matcher. Jag kan inte för mitt liv tänka mig att han kan se någon som helst motivation i att gå ut mot resten av lagen i Hammarbys tröja. Vad fan tänker en man som Zlatan när han sitter i omklädningsrummet på Strandvallen och dovt hör dansbandsmusiken från campingen intill? Hur tror du han känner sig när han tittar ut genom spelarbussen och ser en ful jävla pinocchiostaty och vet att han ska kliva ut i fucking Borås för att spela ännu en match på en balkongmatta där bollen varken studsar eller rullar som den ska?

Det kommer bli plågsamt att se. Som när man gick på cirkus som barn och alla magnifika djur bara trött och ledset vandrade runt i tältet och önskade att någon satte stopp för deras lidande där och då.
Citera
2020-06-01, 11:25
Medlem
Elvis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johnny_vicious
Han hade nog tyckt det var kul att spela mot Malmö och stockholmsderbyna. 6 matcher. Jag kan inte för mitt liv tänka mig att han kan se någon som helst motivation i att gå ut mot resten av lagen i Hammarbys tröja. Vad fan tänker en man som Zlatan när han sitter i omklädningsrummet på Strandvallen och dovt hör dansbandsmusiken från campingen intill? Hur tror du han känner sig när han tittar ut genom spelarbussen och ser en ful jävla pinocchiostaty och vet att han ska kliva ut i fucking Borås för att spela ännu en match på en balkongmatta där bollen varken studsar eller rullar som den ska?

Det kommer bli plågsamt att se. Som när man gick på cirkus som barn och alla magnifika djur bara trött och ledset vandrade runt i tältet och önskade att någon satte stopp för deras lidande där och då.

Stabil analys min broder. Jag hade sagt exakt samma sak om något bett mig en för säg 3 månader sen. Men idag vet jag saker jag inte visste då, som gör att jag sågar analysen.

Z är en vinnarskalle. Han ska ha hem SM guldet, så är det bara. Då spelar det ingen roll om han så ska övernatta i fucking Mjällby eller sitter på bänken mot Elfsborg borta i 72:e min.

Han besökte våra damers träning utan att någon visste om det. Han vill den här klubben väl och kommer fixa hem Guldet. Var så säkra!
Citera
2020-06-04, 01:26
Medlem
Simon bank och hans ständiga påhopp på Zlatan. Killen verkar besatt.

Simon Bank verkar ha ett genuint hat mot Zlatan och försöker i sina artiklar jämt misskreditera Zlatan. Vad grundar sig detta hat på?
Citera
2020-06-04, 06:49
Medlem
vemsfels avatar
När startade detta? Vill minnas att han alltid talat gott och förstående om cirkus Zlatan, åtminstone fram till säsongen i Barcelona.
Citera
2020-06-04, 08:28
Medlem
Oklart när det ska ha börjat men läser man artiklarna efter 2010 så ska Simon Bank ha uttryckt sig nedsättande vid mer än ett ett tillfälle. Jag tror det måste ha börjat vid Zlatans bojkott av honom som reporter. Simon Bank verkade uppvigla den breda massan att bidra till vandalisering av Zlatan statyn.
Citera
2020-06-04, 10:46
Medlem
Oklart när det ska ha börjat. Men han har ett uppenbart förakt vilket gör det hela lite komiskt. Han eldade ju på massorna när Zlatan statyn vandaliserades.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in