2020-06-04, 08:56
Bannlyst
Asså allas liv e ju lika värda men då svarta ballar ur mer rent fysiskt och psykiskt vilket ofta leder till mer brudar så finns det kanske en anledning till att polisen tycker dom e stökiga?

White men matters körs ju inte eftersom det inte är vita som ballar ur per capita?

Så håller alla på att demonstrera för svarta bara för att de ska få ett "gratis" kort att få balla ur? Får vita samma gratiskort om vita ballar ur isåfall?
Citera
2020-06-04, 09:06
Avslutad
allas liv är inte lika värda.

beror vad du gör med livet.

Vänster propaganda till att tro att allas liv har lika mycket värde..
MEEEEEH.
Citera
2020-06-04, 09:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av OnlyTimeWillTell
allas liv är inte lika värda.

beror vad du gör med livet.

Vänster propaganda till att tro att allas liv har lika mycket värde..
MEEEEEH.

Jag var tvungen att fejka lite PK i trådstarten så att 100 miljarder feminister inte kommer in och ska hävda sig.

Men de e fan sant, livet e dessutom orättvist.
Citera
2020-06-04, 09:10
Avslutad
Är Martin Luther King lika mycket värd som Hitler?

Alla människor är inte lika mycket värda. Det är bara en trams-klyscha som vänstern konstant kommer dragande med. En människa som raserar ett samhälle och sin omgivning är inte lika mycket värd som entreprenören eller visionären som bygger upp och utvecklar en civilisation.
Citera
2020-06-04, 09:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Fosterland

Alla människor är inte lika mycket värda. Det är bara en trams-klyscha som vänstern konstant kommer dragande med. En människa som raserar ett samhälle och sin omgivning är inte lika mycket värd som entreprenören eller visionären som bygger upp och utvecklar en civilisation.

Ja, asså alla är olika värda för olika personer.

Nån som e värd för en PK kanske inte e värd för mig...
Citera
2020-06-04, 09:13
Bannlyst
Men åter till frågan,

Får jag balla ur lika mycket psykiskt och fysiskt som en svart om jag e vit?
Citera
2020-06-04, 09:58
Medlem
Xpander-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jokern.ger.er.allt
Men åter till frågan,

Får jag balla ur lika mycket psykiskt och fysiskt som en svart om jag e vit?

Är det inte uppenbart

En kriminell svart mans död, ja det var fel av polisen, det får hela kommunistpatrasket att gå igång och beklaga sig över rasism, de misshnadlar 1000tals företagare grovt som försöker skydda sin verksamhet, de skjuter poliser, kör över poliser, bränner ned byggnader och bilar. Tusentals i sverige går ut och demonstrerar.

Inte en jävel lyfter ett finger för att svenskar som blir mördade, våldtagna, rånade på daglkig basis, här i sverigge, när deras egna folk, egna grannar, egna barn drabbas.

Det hela är så sjukt att jag saknar ord, men sinnessjukt är det.

Att sedan många fler vita skjuts av polisen än svarta, är bara ännu en sak som gör det hela än mer idiotiskt.
Senast redigerad av Xpander- 2020-06-04 kl. 10:02.
Citera
2020-06-04, 10:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Xpander-
Är det inte uppenbart

En kriminell svart mans död, ja det var fel av polisen, det får hela kommunistpatrasket att gå igång och beklaga sig över rasism, de misshnadlar 1000tals företagare grovt som försöker skydda sin verksamhet, de skjuter poliser, kör över poliser, bränner ned byggnader och bilar. Tusentals i sverige går ut och demonstrerar.

Inte en jävel lyfter ett finger för att svenskar som blir mördade, våldtagna, rånade på daglkig basis, här i sverigge, när deras egna folk, egna grannar, egna barn drabbas.

Det hela är så sjukt att jag saknar ord, men sinnessjukt är det.

Att sedan många fler vita skjuts av polisen än svarta, är bara ännu en sak som gör det hela än mer idiotiskt.

Aa de e fan sjukt! Jag håller med dig.
Vita mannen får "svälja" och "vika" sig för allt och trots att vita mannen hela tiden gör "rätt" blir de bestraffade för det av PK och fittmaffian + de svarta som e på samma "lag".

Jag tror det handlar om att när vi vita män gör "rätt" så ökar det vår självkänsla och det är det PK/fittmaffian är så jävla avundsjuka på.

Därför e PK och fittmaffian för att svarta ska få balla ur och emot att vita ska få balla ur helt enkelt...

Det är en tävling om självförtroende.
Senast redigerad av Jokern.ger.er.allt 2020-06-04 kl. 10:22.
Citera
2020-06-04, 12:06
Medlem
Xpander-s avatar
BORIS BENULIC
När människors världsbild formats av Hollywood blir det aldrig bra när de ska röra sig i verkligheten.

JUNI 4, 2020

Den gängse bilden av rasism brukar genom Hollywoods inflytande medföra att människor utgår från filmindustrins bild av tillståndet i USA:s sydstater innan inbördeskriget. Det blir liksom mallen för hur många föreställer sig rasism. Låt gå för det då, även om Hollywoodbilden av sydstaterna är djupt okunnig.

Men visst, vi utgår från den fantasibilden eftersom den bestämmer hur många människor ser på verkligheten – även i Sverige.

Alltså.

Bärande element i den bilden brukar vara slavägare som sprätter runt på ägorna, konverserar läspar, dövar sinnena med sprit. Latar sig. Männen ägnar sig då och då åt att gå ner till slavbostäderna för att våldta en slavkvinna.

Ibland har slavägarmännen druckit för många whisky sour eller mint julep. Då blir de lite galna och och ägnar sig åt att mörda någon av slavarna.

Alltså, slavägarna lever gott och sorglöst på slavarnas slit, och slavarna lever under hotet av att riskera att bli mördade eller våldtagna – hur mycket de än arbetar.

Ungefär som Sverige då.

En helvetes massa människor som arbetar och en grupp som inte gör det men som anser att de har rätt att bli försörjda av dem som arbetar, den rätten beror på att de har en viss hudfärg.

Och en del av dem anser sig dessutom ha rätt att våldta och mörda.

Se där landets verkliga problem, men det verkar många inte se och förstå därför att de tror att ”Borta med vinden” eller ”12 years a slave” utspelar sig här och nu.

Borta med vinden, onkel tom osv, är det inte därför svenska kvinnor är totalt sålda på denna korkade syn på livet, på världen idag? Trots att de själva lever de mest bekväma liv kvinnor någonsin levt, med män som sköter sig bäst i världen.

ref. https://benulic.se/borta-pa-vinden-tomtar-pa-loftet/
Senast redigerad av Xpander- 2020-06-04 kl. 12:10.
Citera
2020-06-04, 13:51
Moderator
skunkensunes avatar
Socialantropologi, etnologi och sociologi --> Politik: utrikes
/Moderator
Citera
2020-06-05, 08:53
Medlem
Xpander-s avatar
Clownsveriges gränslösa psykos
LAG OCH RÄTT MIGRATION juni 5, 2020 Johan Simu

Varje gång man börjar känna att det kanske finns något hopp för det här landet så sker något som verkligen visar hur djupt den progressiva hjärntvätten trängt ner i folklagren. En svart man mördas av polisen i USA och den rimligaste attityden en svensk person bör ha till det får den alltid så vältalige jänkaren Peter Griffin demonstrera.

Misshandlar och mördar amerikanska poliser svarta personer?

Skiter björnen i skogen?

Är Paolo hallickens bästa vän?

Det är inte särskilt svårt att svara på frågorna eller hur? Svaren är ja, ja och ja. Det är nämligen så att att amerikanska poliser är oerhört duktiga på brutalitet. Både svarta och vita poliser pucklar på svarta och vita personer och de spöar säkerligen sina fruar (och män?) på kvällen också om de känner att batongen inte luftats tillräckligt under dagen (tvivlar ni så finns det hur mycket läsning som helst om det [1]). Vilka sociala, ekonomiska och kulturella incitament som driver beteendet har Doolittle förtjänstfullt förklarat [2,3,4] och vi behöver inte gå in på det i detalj här (men en bra hemläxa är att fundera på om svensk polisen arbetsförhållanden är mer lik den amerikanska polisens än resten av Europas sett ur en Doolittelsk analys).

Att det är totalt sinnesrubbat att som svensk bryr sig om amerikansk polisbrutalitet givet de massiva problem vi har i Sverige förhindrade dock inte att tusentals människor igår samlades på Sergels torg [5] för att demonstrera och de flesta verkar av videofilmerna att dömma faktiskt vara svenskar och inte “svenskar”. Det mest stötande var emellertid när en svenska polis demonstrerade total underkastelse för mobben genom att förödmjuka sig själv, visa upp ett politiskt plakat ovärdig hennes roll som representant av våldsmonopolet och avsluta med en uppsträckt “black power” näven, är det ett kulturellt Stockholmssyndrom vi skådar i Stockholm?

Nästa gång NMR demonstrerar så förväntar jag mig att polisen ska köra romersk salut som följs upp av kjamkalas. Själv föredrar jag faktiskt poliser med svår ledgångsreumatism vilket är en utmärkt profylax mot den där besvärande viljan att böja på knät hipp som happ…

Det hela är en nivå av masspsykos som är svår att föreställa sig, ja som jag överhuvudtaget inte kan begripa mig på om jag ska vara ärlig. Jag trodde att Gretakulten var “peak vansinne” men man ska aldrig underskatta pöbelns dumhet. Vi har gängvåldtäkter, sprängningar och terrorister som kör ihjäl barn på öppen gata, vi har kvävande skatter, myndighetsaktivister som urinerar frikostigt över tanken på äganderätt, en regering vars inkompetens är ett hån mot hela folket och flera ministrar som säger att hela vårt kulturarv blott är barbari. Ändå leder inget av det till demonstrationer – inte ens gödselhögar utanför riksdagen – men när en svart man blir brutaliserad av korrupta amerikanska poliser så blir det “folkstorm”.

Allt jag kan göra i ett sådant här läge är att citera Herr Hoppe [6], vår alltid så klarsynte libertarianska ledstjärna.

"Crush the “Anti-Fascist” Mob. The trans-valuation of all values throughout the West: the invention of ever more “victim groups,” the spread of “affirmative action” programs and the relentless promotion of “political correctness,” has led to the rise of an “anti-fascist” mob. Tacitly supported and indirectly funded by the ruling elites, this self-described mob of “social justice warriors” has taken upon itself the task of escalating the fight against “white privilege” through deliberate acts of terror directed against anyone and anything deemed “racist,” “right-wing,” “fascist,” “reactionary,” “incorrigible” or “unreconstructed.” Such “enemies of progress” are physically assaulted by the “anti-fascist” mob, their cars are burnt down, their properties vandalized, and their employers threatened to dismiss them and ruin their careers – all the while the police are ordered by the powers that be to “stand down” and not to investigate the crimes committed or prosecute and punish the criminals. In view of this outrage, public anger must be aroused and there must be clamoring, far and wide, for the police to be unleashed and this mob be beaten into submission."

The Free Thought Project – Their Lives Mattered To
Curt Doolittle – What’s Wrong With American Law Enforcement?
Curt Doolittle – On the Matter of American Police
Curt Doolittle – Problems the Police Face
Expressen – Tusentals personer vid manifestation i Stockholm
Hans-Hermann Hoppe – Libertarianism and the Alt-Right

https://fridebatt.se/clownsveriges-granslosa-psykos/
Citera
2020-06-05, 12:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fosterland

Alla människors lika värde. Kommer ifrån 'all men är equal'. Men eftersom att världen förändras så ändras även definitionen. Så att alla ska vara lika. Där ingen ska få sätta sig över den andra.
Floyd verkar vara en sådan person som mycket väl kunde använda sin frihet för att ta friheter från någon annan.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in