2020-06-04, 07:42
Medlem
BoulevardAlrunas avatar
Det hemska är att jag inte känner ngt för detta. Vi har så mycket problem med invandringen och ickesvenskar i Sverige att det känns svårt att engagera sig i denna händelse. Man ser hur de nu i USA plundrar, förstör, kaosar... det känns igen för mycket. Hade Sverige varit ett tryggt land med måttlig fungerande invandring så hade jag engagerat mig mer. Själva händelsen med att han blev dödad är hemsk visst men jag känner inget. Kanske låter konstigt och ologiskt men så är det. 😒 tror att invandringskaoset här, har gjort oss till rätt kalla människor faktiskt. Man tänker jaha ännu en som kaosar...det vill säga aldrig att jag idag skulle delta i den där BLM demon, med eller utan Corona kris.
Citera
2020-06-04, 07:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Robeloto
Alltså herregud. Jag trodde verkligen inte att landet var så här tappat. Min frustration har nu nått i princip max nivå. Jag önskar verkligen bara elände till de som var med i demonstrationen. De är nu grunden till en större smittspridning som kommer ta kål på en mängd med människor.

Seriöst, så ursinnigt helvetiskt arg jag blir. Vilka utomordentligt korkade får. Det verkade ingå mängder med unga tonårsflickor i idiotismen.Vars fan är deras föräldrar? Vet att det varit pinsamt ett bra tag att bo i detta land, men nu blev det genast pinsammare.

Tacka gudarna för att jag inte bor i Stockholm iaf, utan högt upp i Sverige.

Instämmer.
När man trodde att man hade sett allt...
Demon och den fullständigt tappade hästsvanspolisen släckte allt hopp jag hade om att vi ska kunna vända utvecklingen åt rätt håll igen.

Tonårstjejernas agerande är en produkt av vänstern men i synnerhet feminsmen.
Feminsmen som är ett större hot mot samhället än all annan extremism kombinerad inklusive aktuellt och kommanade virus o pandemier..
Citera
2020-06-04, 07:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Subversion3.0
Reinfeldt sa ju själv att svensken var "mentalt handikappad" - det är något allvarligt fel i grunden.
Omgivande länder kommer nog stänga gränserna fler gånger framöver, man har redan stängt för våld, corona etc.

Detta samtidigt som svensken går runt i någon form av högmod/hybris.

Det krävs en stor positiv förändring.
Jag är beredd att ge landsförrädaren Reinfeldt rätt. Se bara hur svenskarna låter sig knullas från vagga till grav för att lägga till rätta för sin egen befolknings utbyte.

Sluta drömma om positiva förändringar, för de kommer inte. Härifrån kommer det endast att bli värre i Sverige. Ingenting talar för en förbättring eller ens en stagnation av det eskalerande mångkulturella eländet.

Giljotiner och ministermord är svenne på gruppnivå inte kapabel till.
Citera
2020-06-04, 07:44
Medlem
tegeltaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Triumpf-Of-The-Ill
Den sinnessjuka poliskvinnan som begick tjänstefel och svek hela sin kår (som nu hädanefter får höra "ner på knä svennehora") kommer att bli mycket mycket omhuldad i morgonsoffan etc.

Jag lever i ett annat samhälle, men det som slår mig är alla dessa stackars svenska satar som efter ett helt arbetsliv får leva på samhällets botten utan fullgod socialhjälp eller försäkringskassa. Varför ger dom inte sig på de ansvariga politikerna?

Vi har en stor del av den svenska vita befolkningen som borde kunna slå tillbaka, vad gör de när de hamnar på gatan som pensionär? De bara finner sig i det. Helt otroligt egentligen.

3 poliser kan skjuta en kille med downs syndrom, men mot pöbeln gör de vad pöbeln vill.
Citera
2020-06-04, 07:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av okok1
Hon kanske är dialogpolis? Detta är väl deras arbete..
Hahaha ja hon har visat att dom finns på riktigt. Svensk Polis är ett skämt helt enkelt som springer omkring och grinar, håller i plakat och kramas. Där försvann den lilla respekten som ändå fanns. Bara skrika sitt i fortsättningen så klarar man sig.
Citera
Medlem
-GGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ABljuger
Den inkvoterade polisen sket verkligen ner hela kåret!

Vad får vi läsa next?

"Rådig ingripande av den kvinnliga polisen.
Polisen Anna i X-Köping förhindrade 5 gärningsmän att bränna ner skolan genom att erbjuda att suga av dem istället! Och skolan blev räddad!"

Hon avstyrde två gängskjutningar genom att erbjuda sig att skjuta sina egna barn i stället! Vilket accepterades! Seger för humanismen och antirasismen!
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av quezen
"Blacks were responsible for 53% of homicides & 60% of robberies despite only making up 13% of the population"
2019.

Varför kan vi inte få ärliga journalister som

https://twitter.com/RealSaavedra

?

Ja, och här har vi en svart person vid namn Leonydos Johnson som twittrar detta:

Citat:
For every 10,000 black people arrested for violent crime, 3 are killed

For every 10,000 white people arrested for violent crime, 4 are killed

I'm going to keep tweeting this until someone can explain to me how this is possible if there is truly pervasive racial bias in policing

https://twitter.com/LeonydusJohnson/status/1267466345844740098
Citera
2020-06-04, 07:46
Medlem
A.Ericssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BoulevardAlruna
Det hemska är att jag inte känner ngt för detta. Vi har så mycket problem med invandringen och ickesvenskar i Sverige att det känns svårt att engagera sig i denna händelse. Man ser hur de nu i USA plundrar, förstör, kaosar... det känns igen för mycket. Hade Sverige varit ett tryggt land med måttlig fungerande invandring så hade jag engagerat mig mer. Själva händelsen med att han blev dödad är hemsk visst men jag känner inget. Kanske låter konstigt och ologiskt men så är det. 😒 tror att invandringskaoset här, har gjort oss till rätt kalla människor faktiskt. Man tänker jaha ännu en som kaosar...det vill säga aldrig att jag idag skulle delta i den där BLM demon, med eller utan Corona kris.
Betydligt fler vita har rånats, våldtagit, misshandlats och mördats av svarta än tvärtom. Vi hjärntvättas av judisk media och av judiska storföretag att känna skam. I en sund verklighet skulle vita vara ute på gatorna och lyncha och plundra. Vi fungerar dock inte så (tyvärr).
Citera
2020-06-04, 07:46
Medlem
Sonnenwendes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Africanized
Jag sätter 1000kr på att hon ringde in larmet när hon blev omringad.

Befälet var pragmatisk och sa - överlev, gå ut och bli vän med demonstranterna.

Och det gjorde hon.
Inte då, hon tror på tramset och ville visa sin sympati för kommunister och negrer. Hon begick tjänstefel samtidigt.
Citera
2020-06-04, 07:50
Medlem
Med anledning av denna utveckling:

Här är formulan för hur man vänder folk mot sitt eget land:
https://www.youtube.com/watch?v=bX3EZCVj2XA

Det diskuteras i denna tråd:
(FB) Fd KGB-agent Yuri Bezmenov varnar USA för kulturmarxism (sammanfogade ämnen)
Citera
2020-06-04, 07:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kissdroppe
Man ska inte trycka folk mellan skuldrorna när de ligger på mage. Det betyder inte att man ska vara "mildare" mot folk som är upprörda eller påverkade.

Jävla idiot. Läser du ens själv vad du länkar till?

Sluta citera mig nu. Du är uppenbarligen en tonåring. Inte bara för att du skriver som en kratta, men du resonerar bokstavligen som ett barn.

Ja du är ju verkligen lika smart som ditt namn

Du känner inte att ett direkt tryck på HALSEN med en FULL KROPPSTYNGD Är VÄRRE än citat nedan

Citat:
– Allt tryck i området kring skuldror, ryggrad och svank är totalförbjudet

Jag börjar förstå att jag diskuterar med en imbecill och det börjar bli lite tröttsamt men klarar du inte att tillgodogöra dig text från SVT så är nog hoppet ute
Citera
2020-06-04, 07:53
Medlem
Verkisto2s avatar
Är demonstranterna kvar utanför slottet?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in