2020-06-04, 07:32
Medlem
Den inkvoterade polisen sket verkligen ner hela kåret!

Vad får vi läsa next?

"Rådig ingripande av den kvinnliga polisen.
Polisen Anna i X-Köping förhindrade 5 gärningsmän att bränna ner skolan genom att erbjuda att suga av dem istället! Och skolan blev räddad!"
Citera
2020-06-04, 07:32
Medlem
Sam.Boyds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kissdroppe
Återigen - källa på det?

Han var bevisligen vid liv när han greps. Efter det så var han bevisligen död. Rent tekniskt så kan han ju ha dött i abulancen eller på IVA (om han kom så långt).

Detta är ju utan tvekan ett fall av lättare övervåld. O om han inte dött så skulle ingeb brytt sig. Nu dog han när han var i förvar hos polisen, det gör det hela lite mer komplicerat.

Jag har sett samma/liknande behandling av en vit man i Florida då en ensam polis satt på den gripne på samma sätt samtidigt som han kallade på förstärkning o höll allmänheten o den gripnes kompisar på avstånd. Då var jag imponerad. Jag gissar den där behandlingen är något de får lära sig.

I Floyds fall så var det obefogat med detta övervåld då förstärkning redan var på plats. Han kunde gott ha lättat på trycket så länge Floyd förhöll sig passiv.

Nu är det tydligen rubricerat som mord o två obsuktioner utförda. Lär sluta med vållande till annans död.

Men egentligen så sörjer ingen Floyd. Han är däremot ett bra exempel på varför polisen stoppar ”socialgrupp 3 o 4” i välbärgade o välmående bostadsområden.
Samt utgår ifrån att de är där för att ställa till det. Det är inte rasism utan missbrukare påverkade av Meth o andra droger kan vara farliga o utgör ett hot mot hederligt folk. Speciellt om de är beväpnade.
Citera
2020-06-04, 07:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Africanized
För en 20 åring är det viktigaste i livet att vara rebell.

Man hatar (de vita) männen som är laglydiga hela livet och bara jobbar och betalar allt för att dom är rasister.

Man minglar med dräggen.

Sen går det väl som det går ibland för dessa 20 åringar men då har dom lärt sig livets läxa och kan gå vidare.

Då borde vi ju höja myndighetsåldern till 25...

När jag blev 20 hade jag varken tid eller lust att vara "rebell". Utbildning och fast jobb gjorde vidare att man tog ansvar för detta och man värnade om och uppskattads sin lön. Precvis samma mänster hos 99% av mina jämnåriga.

De du pratar om går vanligtvis vidare som loosers och kommer aldrig tillföra allas vårt samhälle något alls.
Senast redigerad av MrStreamer 2020-06-04 kl. 07:36.
Citera
2020-06-04, 07:35
Medlem
Kissdroppes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sam.Boyd
Han var bevisligen vid liv när han greps. Efter det så var han bevisligen död. Rent tekniskt så kan han ju ha dött i abulancen eller på IVA (om han kom så långt).

Detta är ju utan tvekan ett fall av lättare övervåld. O om han inte dött så skulle ingeb brytt sig. Nu dog han när han var i förvar hos polisen, det gör det hela lite mer komplicerat.

Jag har sett samma/liknande behandling av en vit man i Florida då en ensam polis satt på den gripne på samma sätt samtidigt som han kallade på förstärkning o höll allmänheten o den gripnes kompisar på avstånd. Då var jag imponerad. Jag gissar den där behandlingen är något de får lära sig.

I Floyds fall så var det obefogat med detta övervåld då förstärkning redan var på plats. Han kunde gott ha lättat på trycket så länge Floyd förhöll sig passiv.

Nu är det tydligen rubricerat som mord o två obsuktioner utförda. Lär sluta med vållande till annans död.

Men egentligen så sörjer ingen Floyd. Han är däremot ett bra exempel på varför polisen stoppar ”socialgrupp 3 o 4” i välbärgade o välmående bostadsområden.
Samt utgår ifrån att de är där för att ställa till det. Det är inte rasism utan missbrukare påverkade av Meth o andra droger kan vara farliga o utgör ett hot mot hederligt folk. Speciellt om de är beväpnade.
Nej.

Du sa att det är fastslaget att han dog av det. Så var är källan på att det är fastslaget?
Citera
2020-06-04, 07:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VaBank
För att en större del av folk är inte där för att demonstrera, folk går dit för att hetsa, synas i media, kasta skit och härja.

Folk skiter i det där om vad som hänt i ett jävla land på andra sidan klotet, det finns ingen alls verklighetsförankring i deras "demonstration".

När polis sköt ihjäl en efterbliven kille med en leksak så fanns det grund att demonstrera, det var ointressant då att visa missnöje mot vår polis agerande, men när en sån här sak händer - bryr sig folk helt plötsligt...? Jo tjena.

Det där med killen, beror ju bara på att han hade fel färg.
Man måste förstå vilka det är som driver och exekverar detta.

Det här är människor som inte lyfter ett finger, när barn blir gruppvåldtagna av kriminella som uppehåller sig illegalt i landet.

Det här är människor, som efter att en trebarnspappa blivit ihjälslagen av ett gäng afrikaner på stan, går ut och skanderar jalla, jalla, sverige åt alla.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Triumpf-Of-The-Ill
Anledningen till att det "funkar" fortfarande, om man nu kan säga det är för att svenne är så jäkla duktig på att dra in stålar till systemet genom sitt hårda arbete. Svenne kan pendla i dagar för att få betala världens högsta skatter som betalar all tänkbar lyx och service åt människor som vill se han död.

Alla redan existerande problem idag eskalerar oavbrutet framöver eftersom det inte ens från politiskt håll går att få till en gemensam problembeskrivning. Samtidigt är 95% av svenskarna för denna typ av utveckling och det gör mig positivt inställd till alla våldtäkter och pissrånas i munnen för jag menar att det drabbar ingen oskyldig. Det finns bara två människor i Sverige som inte är skyldiga och de sitter båda i fängelse på livstid.

Detta är framtiden svenne, ner på knä hora och svälj pisset!

Reinfeldt sa ju själv att svensken var "mentalt handikappad" - det är något allvarligt fel i grunden.
Omgivande länder kommer nog stänga gränserna fler gånger framöver, man har redan stängt för våld, corona etc.

Detta samtidigt som svensken går runt i någon form av högmod/hybris.

Det krävs en stor positiv förändring.
Citera
Medlem
Ser på bilder att det mestadels var svenska vita tonårstjejer på demon samt vita soyboys, enda skälet att de var där handlar nog mycket om att de älskar svarta penisar.
Citera
2020-06-04, 07:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av isanningensnamn
Men maaaaajoriteten av de begår inte brott alls och lever sitt liv helt normalt. Men ändå blir behandlade som kriminella, ett av anlednigarna till demonstrationen.

Så din lösning på ett problem, i det här fallet svartas obscena överrepresentation gällande våldsbrott och dödligt våld (svarta män, cirka 6 procent av den amerikanska befolkningen, begår över hälften av alla mord i landet), är alltså att fokusera på ett icke-problem, det vill säga att de flesta svarta inte begår våldsbrott? Ok? Applicerar du den här modellen konsekvent eller bara för att bortförklara saker i linje med din egna politiska agenda?

De flesta män misshandlar inte sina fruar, alltså är kvinnomisshandel inget egentligt problem? Ska vi lägga ner kvinnojourer och liknande?

Det har förekommit flertalet fall där vita i USA blivit dödade av polisen under ytterst tveksamma former, för att uttrycka det milt. Antingen genom skjutvapen eller annat trubbigt våld. Det mest flagranta exemplet på detta är kanske Kelly Thomas 2011, en hemlös schizofren vit man i Fullerton, Kalifornien som misshandlades till döds under flera minuter medans han ropade på sin pappa (som inte var närvarande) att hjälpa honom. Men de här instanserna är ju inte media intresserade av, därför får den breda allmänheten heller inte ta del av dem. Media är istället intresserade av att ge en bild av att vita poliser uteslutande är ute efter att jaga och mörda oskyldiga svarta män.

Polisen i Floyd-fallet skulle ju inte ha fått arbeta som polis från första början, eftersom han helt klart var olämplig för uppdraget. Det är problemet. Och han bör få ett lämpligt straff. Men du tycks mer upptagen av en konspirationsteori att vita poliser jagar oskyldiga svarta män med syftet att ha ihjäl dem?

Judar och asiater i USA hamnar mer sällan i konfrontation med polisen än vita amerikaner, på ett genomsnitt i relation till sina befolkningsantal. Har du tänkt på varför? Det kan ha någonting att göra med deras procentuella inblandning i våldsbrott och allmän kriminalitet....
Citera
2020-06-04, 07:40
Medlem
När man trodde simps var den lägsta form av människa så visar Sverige återigen att vi har ett ännu värre bottenskrap i samhället.
Citera
2020-06-04, 07:41
Medlem
magpests avatar
BLM är upprinnelsen till folkmordet på vita människor. Det är hur tydligt som helst. BLM hetsar mot vita människor. Detta kommer sluta mycket illa. BLM hatar vita människor och anser att vita människor är ondska (bäst vore om vita människor inte fanns: rasism i dess renaste form). Vita människor kommer bli ihjälslagna om de icke-vita blir i majoritet. 100% säkert. Fy fan.
Citera
2020-06-04, 07:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av backlashf
Intressant att demonstranterna måste provocera fram polis-våld när det samtidigt är en del av det de vill protestera mot. Hade de inte velat att demonstrationen skulle eskalera kunde de demonstrerat över internet. VARFÖR?

Låg IQ helt enkelt.
Citera
2020-06-04, 07:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av A.Ericsson
Herregud så pinsamt det var att se detta. Att svarta beter sig som vildar är inget nytt, skammen här ligger hos de vita cucks som skämmer ut sig själva totalt.
Jag mår illa när jag ser det här på Sveriges gator och hur vilse speciellt den yngre generationen är, främst unga tjejer som alltid dras med, t.ex polska tjejer är inte alls likadana, betydligt mer anti invasion och pushar inte alls för sånt här skit, men hjärntvättningen från ung ålder har satt sina spår främst hos svenskar under 25, som nu bryter på sitt modersmål, PINSAMT. Som jag skrev tidigare i tråden. Dom drar på sig offerkoftan redan nu och så brakar det hela igång i helgen. Vi kommer få se en hel del, för det gick lite för smidigt till för att Antifa och BLM ska vara nöjda. Måste bli lite kravaller med förstörda byggnader, bilar och en hel del oskyldiga skadade innan dom är nöjda, men bara för stunden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in