2020-06-04, 03:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av totalattack
Med tanke på dagens demonstration, hur tycker du det verkar? Kommer det bli fredligare, bättre, mer harmoniskt? För det var väl ändå inte pensionärerna som byggt upp välfärden som var på Sergels Torg?

Absolut inte. Välfärden vi såg idag är en orsak och verkan, där våra politiker har låtit folk utnyttja landet samt utnyttjat oss invånare för deras egna agendor. De är valda för att att leda landet uppåt, istället så fortsätter de dra in massa människor i landet när de redan är över bristningsgränsen som man måste ta buk med, bortom alla andra problem som Sverige har. Och de tror att nya badhus och en guldbro ska täcka för deras uppenbara misstag.
Senast redigerad av EricBana87 2020-06-04 kl. 03:33.
Citera
2020-06-04, 03:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EricBana87
Absolut inte. Välfärden vi såg idag är en verkan av en orsak där våra politiker har låtit folk utnyttja landet samt samt utnyttjat oss invånare för deras egna agendor. De är valda för att att leda landet uppåt, istället så fortsätter de dra in massa människor i landet när de redan är över bristningsgränsen som man måste ta buk med, bortom alla andra problem som Sverige har. Och de tror att nya badhus och en guldbro ska täcka för deras uppenbara misstag.
Välfärden är byggd av hårt slit, kultur, disciplin och folkhomogenitet. Sen kom kulturmarxisterna och tyckte det var upphetsande att paja några århundranden av strävan på endast några decennier.
Citera
2020-06-04, 03:35
Medlem
Citat:
Nej men jag klarar mig. Du vill alltså opponera dig mot att svenska vita män driver Sveriges ekonomi och ger feminister och blattar bidrag, och istället hävda att det är tvärtom? Och avkräver en källa?

En paus i rökat kanske?

Tack, men jag röker inte men ser samtidigt att det finns massor av svenska vita män som beter sig väldigt illa. Om en nu skall snäva ner sig i dylika generaliseringar. Vilket vore korkat. Önskar dig en fin dag!
Citera
2020-06-04, 03:36
Medlem
mendokses avatar
Vet inte om den postats men här har ni ett riktigt feel good-klipp:
https://twitter.com/AamazingH/status/1268293144254316546
Citera
2020-06-04, 03:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SoldatenSvejk
Tack, men jag röker inte men ser samtidigt att det finns massor av svenska vita män som beter sig väldigt illa. Om en nu skall snäva ner sig i dylika generaliseringar. Vilket vore korkat. Önskar dig en fin dag!
Men ojdå. Shit. Jag som inte ser en enda bidragsblatte som beter sig illa, eller feministfitta, försörjda av svenska vita män.

Tror du att bidragsblattarnas och feministfittornas liv blir jättemycket bättre om man tar bort svenska vita män ur samhällsstrukturen?
Citera
2020-06-04, 03:39
Medlem
Citat:
Välfärden är byggd av hårt slit, kultur, disciplin och folkhomogenitet. Sen kom kulturmarxisterna och tyckte det var upphetsande att paja några århundranden av strävan på endast några decennier.

Jag håller med dig helt. Det är inte olikt ifrån där mina föräldrar kommer ifrån såsom det du beskriver. Där är det fortfarande deras kultur som gäller. De invandrare som bor där gör som staten säger annars åker de ut.
Citera
2020-06-04, 03:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mendokse

Tack. Underbart klipp. Nu kommer jag kunna sova gott efter att ha sett denna underbara videosnutt <3
Så otroligt patetiskt att vissa fjollor ska försöka föra över detta i Sverige. Ååååhh nej vilket otroligt förtryck minoriteter lever under här Dom blir ju för fan knappt straffade för våldtäkter osv utan får härja fritt. Mycket vill ha mer. Trodde aldrig jag skulle säga så här men jag hoppas verkligen snuten nyper åt dessa patetiska fjantar HÅRT så det inte spårar ur här likt i USA. Ger man de här folken handen tar de hela armen. På dom med tårgas, hästar, ja ALLT ordentligt och gör det DIREKT det är det enda sättet till att hindra det från att eskalera. Självklart massa vita tjejer som tagit rast från att suga kuk i förorten som står i frontlinjen och skriker. Så jääääävla patetiskt att man orkar fan inte asså...
Citera
2020-06-04, 03:47
Medlem
Fan jag mår illa av att se svenskar bete sig såhär, ett sånt bra folk som svenskar ska inte vika ner sig åt folkgrupper som inte har åstadkommit i närheten av de svenskar har lyckats med, men dessa människor kommer ta chansen att förstöra detta landet tillsammans med totalt hjärntvättade svenskar som kommer att vika ner sig. Att helt totalt vika ner sig och låtas trampas på (nu pratar jag ju givetvis inte om alla) är så fruktansvärt onaturligt oavsett vilket folkslag det är. Men hjärntvättningen på de yngre speciellt är så starkt och har varit så effektivt att vi tyvärr redan ser början på slutet av landet Sverige. Själv har jag en serbisk far som är uppväxt i Sverige, han kom hit när han var 4 år gammal efter att hans familj flydde kommunismen i Jugoslavien. Min far var hos en svenskdagmamma medans föräldrarna arbetade. Min farmor och farfar ville att det skulle vara så, så att han kunde integreras till det Svenska samhället, lära sig språket samt ta del av svenska traditioner, annars skulle de aldrig kommit till Sverige på 60-talet och istället stannat kvar i kommunist Jugoslavien.

Nu när man firar t.ex midsommar så är min far mest engagerad av alla, mer än de flesta svenskar han känner. Han hänger ut svenska flaggan (medan vissa svenskar tittar snett på honom och undrar varför han gör det, de själva gör ju inte det, då de hatar sig själva och det svenska folket) och även fast han är serb och kommer alltid vara serb, så är han fortfarande otroligt tacksam över att hans föräldrar redan 20 år innan Jugoslavien kriget bröt ut bestämde sig för att ta sig bort därifrån. De insåg redan då vad som skulle ske när kommunismen tog över.

Det värsta med det här är att han nu får se Sverige sakta men säkert gå in i samma bana som forna Balkanländerna gick igenom. Det kommer ske några ordentliga splittringar nu och de tama svenskarna som väljer att vika ner sig för plundrarna kommer tyvärr vara majoriteten. Det handlar egentligen inte om att jag ogillar alla Afrikaner eller Araber, tvärtom så finns det väldigt många som är betydligt mer rationella än svenskar. De skulle aldrig ge upp på det här viset, men de har även gått starkt emot judarna, vilka är dom som pushar för det här mest av allt, de (Bonnier) kontrollerar all media och givetvis majoriteten av alternativ media. Därigenom kan de hjärntvätta det svenska folket till total undergivenhet.

När jag ser den här "protesten" så ryser jag, ush det är fan skrämmande enligt mig. Jag vet inte hur ni känner när ni ser dessa inspelningarna på "protesten" osv, men om ni tycker det här är vackert så tror jag inte ni förstår vad som egentligen är meningen med varför media pushar för sånt här. Media uppmärksammar nästan aldrig den negativa utvecklingen i samhället, och om de gör det, så rapporterar dom det som om det vore positivt.

Det är dags för andra med invandrarbakgrund som mig att ta starkt avstånd mot allt sånt här, för det går bara mer och mer utför och det våra far och morföräldrar flydde ifrån på 60-70 talet har sakta men säkert växt starkare sedan 90-talet här i Sverige. För de invandrarna som kom då från t.ex Jugoslavien var kommunister och röstar antingen på vänsterpartiet eller sossarna.
Senast redigerad av 255M 2020-06-04 kl. 03:57.
Citera
2020-06-04, 03:47
Medlem
Engelitzs avatar
Citat:

Det där är ju snorungar och tjejer de ger sig på.. Göteborg ligger så långt i framtiden så till den demonstrationen kanske det tillkommit utländska "proffsdemonstranter från ultravänstern".. Då duger det inte med kärringar med lite pepparspray.. Minns 2001..
Citera
2020-06-04, 03:48
Medlem
Vad tycker flashback om den blonda tjej-polisen som satt sig på huk framför "demonstranterna" med en knuten näve i vädret föresten? Klassiska "mata krokodilen så blir jag uppäten sist" eller vanligt hederligt godhetssignalerande eller vad tror ni? Känns som hon är typen som varit på "studieresa" i Zimbabwe i sin ungdom iaf imo..
Citera
2020-06-04, 03:50
Medlem
Citat:
Titta, ett tecken på att det finns poliser som tar rättsstatens och demokratins uppdrag på allvar.

Vad är blattarna i Sverige missnöjda med? Kan man inte få en kravlista?
Citera
2020-06-04, 03:53
Medlem
Citat:

Inget av detdär borde ha ägt rum. Folk är ju helt lost att de ger sig på poliser. Sverige har nog världens snällaste poliskår så tror de blev provocerade men de kanske inte heller borde ha agerat så.

Hela grejen var fel och borde inte ägt rum
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in