Citat:
Ursprungligen postat av
2britter
Det finns väl vittnen på båda sidorna. Men jag hörde att försvarsadvokaten sagt att det var svårt att få vittnen, så jag undrade jag också varför det skulle vara farligt att vittna till Ts fördel. Vem skulle hota dom Vittnena? Kommer det finnas några som vittnar till Ts fördel? Kan bli lite intressant att se.
Tror inte det går att vittna till hans fördel. Det enda dom kunde säga i FUPen var att dom inte trodde han skulle kunna mörda.
Svårt att kunna vittna till att han är en hyvens kille.
Sen me tanke på hur han inte ens kan hålla reda på sina egna lögner så behövs inte det. Han snackar inte mycket men när han väl gör de så skjuter han sig i foten.
Vilket är ganska roligt att läsa ur en hemsk situation, hur fruktansvärt dålig han är på att ljuga! Allt är motsägelsefullt! Och då har han läst böcker om att ljuga. Vilket en vanlig människa med EQ inte behöver göra...
Njuter av hur han säkrar sin plats på rättspsyk och samtidigt gör sig själv till åtlöje. Men lider med Ws familj nåt fruktansvärt.. men köper inte mamman som ansåg att "boende situationen var ohållbar " lätt att säga i efterhand. Hon hade ett ansvar och när W bad om å få komma hem så fick hon inte det!
Om jag förstått rätt hade väl mamman ny partner och andra barn och gått vidare o helt sonika tänkt att "hon klarar sig hon är stor nu" men hon borde oavsett inte få komma undan helt, socialen bör ta sig en titt när hon inte kunde vara vårdnadshavare till ett barn varför skulle inte dom andra vara i riskzonen?
Vem fan låter sin dotter SÅ UNG flytta hem till en äldre man ??
Tycker mest synd om systern, fy fan för o vittna framför den äckliga människan!