Citat:
Ursprungligen postat av
SoldatenSvejk
Det går knappast att plussa i ett BNP du skickas bort ifrån, lika lite som utvandrade svenskar bidrar till detsamma. Men ja, jag vill gärna se källor till påståenden, oavsett agendan bakom. Välkommen.
Norska nationalekonomer har kommit fram till att en icke-västlig invandrare genererar kostnader på i genomsnitt 4,7 miljoner för den norska staten medan en västlig invandrare generar ett plus på 4.4 miljoner. Siffrorna gäller för en människas livstid.
Jag kan tänka mig att kostnaden är lite högre i Sverige då det ställs mer krav på invandrare i Norge.
Gällande situationen: blattar och svarta ser på de vita och känner sig enormt underlägsna för de ser hur vita människor lever vanliga liv och navigerar sig genom ett liv i västvärlden medan utfallet för deras egna grupps ambitioner ger ett helt annat, ofta mycket sämre resultat, trots samma möjligheter. Det är inte rasism överhuvudtaget. Det är för att vi är olika människor.
Man protesterar i princip för att man inte är vita. Det spelar ingen roll vad för slags pärlor man kastar till dom, majoriteten klarar inte av att leva i väst utan friktion.
Någon frågade vad som återstår? 95% av vita svenskar vill ha det så här, annars hade vi haft ministermord en gång i veckan och gäng av svenskar som åkte in till förorterna på nätterna för att med jaktvapen upprätthålla utegångsförbud.
Vad som återstår är egentligen enbart våld. Och de flesta svenskar måste gå under när västvärlden kollapsar under det mångkulturella eländets tyngd.
Svenskar kommer snart inte kunna belåna sig tungt för att bo vitt och friktionsfritt, det mångkulturella eländet kommer drabba alla och jag välkomnar våldtäkterna av deras döttrar och när deras söner pissrånas i munnen för DE ÄR ALLA SKYLDIGA! Annars hade det funnits 100.000 lasermän minst.
Välkommen till 2000-talet svenne, nu ska du få skörda vad du sått!