2020-06-04, 02:10
Medlem
kansascityshuffles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av firechromenorr
Finns det ngn här inne förresten som tycker att floyds död var berättigad/polisens agerande korrekt? Om inte, vad bör reaktionen vara från svarta människor?

Finns en hel tråd om det: Aftonbladet sprider fake news. De som ser hela videoklippet och försvarar psykopater som dödar försvarslösa människor väckte mina känslor.
Hade han gjort sitt jävla jobb hade färre smittats av covid och besparat oss den här tråden.

Är inte det fascinerade vad en handling kan leda till.

Har det gjort demonstrationer i andra länder?
Citera
2020-06-04, 02:10
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av InnerstInne
Att skrika "Black lives matter" och "I can't breathe" på en demonstration med tusentals deltagare när en lungsjukdom, som oproportionerligt påverkar svarta, härjar i samhället är ironi på olympisk nivå. Verkligheten har en lustig känsla för ironi. Ingen författare, inte ens de bästa, kan komma på någonting som det här. De som ska göra filmer om kaosåret 2020 sliter håret av sig.
Sen ska man komma ihåg att mycket av det här är regisserat och betalt för av folk som George Soros.
En av hans firmor som betalade lasterna av tegelsten t ex.

Sen - varför skulle Sverige bry sig om G Floyd? Nån lallare som skulle råna pantbank. Varför tror MENA-folket att vi är USA helt plötsligt?

Citat:
Ursprungligen postat av JohnGottiSr
Första sidan på Aftonhoran är en knäande poliskår och en patetisk kvinnlig polis som gråter medan hon kramar en deltagare av en olaglig demonstration.

Snacka om att landet och hela världen har blivit fullständigt feminiserad av alla vänstermongon. Sådana ofattbart hjärndöda hjon.
Alla inblandade beter sig sekteristiskt. Alla.
Citera
2020-06-04, 02:12
Medlem
En polisman i ett helt annat land gjorde ett fel. Varför är mänskligheten så korkad och protesterar i alla länder mot alla poliser?

Det är som om en bilförare dödat en cyklist. Ska vi gå ut och protestera mot alla som kör bil? 🤔
Citera
2020-06-04, 02:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av alleyezonme
En polisman i ett helt annat land gjorde ett fel. Varför är mänskligheten så korkad och protesterar i alla länder mot alla poliser?

Det är som om en bilförare dödat en cyklist. Ska vi gå ut och protestera mot alla som kör bil? 🤔
Det undrar jag med, är det att visa stöd och solidaritet genom att ta till våld, här, i Sverige?Vad är det som håller på att hända egentligen..
Citera
2020-06-04, 02:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JohnGottiSr
Första sidan på Aftonhoran är en knäande poliskår och en patetisk kvinnlig polis som gråter medan hon kramar en deltagare av en olaglig demonstration. Låt oss skita i alla form av logik, förnuft och rationalitet. Nu ska vi kramas och känna känslor buhu huhu!

Snacka om att landet och hela världen har blivit fullständigt feminiserad av alla vänstermongon. Sådana ofattbart hjärndöda hjon.
Grattis sjukvården! Tacka den rågblonda, idetitetspolitiskt väluppfostrade mediadrillade kvinnliga polisen för nästa covidvåg!

Själv säger jag nej tack till araber, negrer och svenska kvinnor.
Citera
2020-06-04, 02:14
Medlem
Kollade lite klipp ifrån demonstrationen. Det är Fanimig inte klokt. Folk gråter och klappar händerna och kramas. Det är som ett väckelsemöte eller liknande. Masspsykos. Men vad är de egentligen så exhalterade över? Jo att de i grupp får visa sin Godhet. Att de i grupp får
Känna sin i sitt ego som ”en finare person som gör något”. Sen ska det upp på sociala medier där man trycker in sin godhet i ansiktet på de stackars bekanta som är ansluta i det sociala mediet. Att de med demonstrationen om ”black lives matter” sannolikt har ihjäl x antal bruna riskpersoner ifrån orten genom att sprida Corona skiter de i. Den som anordnade skiten anser i DN att de som inte kom dit pga Corona är rasister. Det är helt jävla sinnessjukt med identitetsgenerationen. De kan inte tänka alls. Detta oroar mig mer inför framtiden än de flesta andra problem! Sickna jävla idioter!!
Citera
2020-06-04, 02:15
Medlem
Stackas avatar
Det här spär bara på min bild av att Sverige har förvandlats till ett dårhus. Mitt under brinnande corona-kris (som jag iof skiter i) lyckas man fylla Sergels torg för att protestera mot att en man har dödats borta i Staterna. Förvisso ett vidrigt mord/dråp, må polismannen ruttna i fängelset, men hur fan kan det uppröra mer än de bestaliska mord som sker på hemmaplan?
Citera
2020-06-04, 02:15
Medlem
EnGodForlorares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DJ-Emerald
Det finns det visst. En polis företräder staten, och ska som sådan verka opartiskt inom ramen för sin tjänsteutövning.

Vilket inte innebär att denne är förbjuden från att ta politiska ställningstaganden. Men om du tror det får väl du anmäla poliskvinnan.
Citera
2020-06-04, 02:16
Medlem
kugutts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kentuckyfry
100% sant detta. Väl uttryckt. Är själv blatte. Har lyckats otroligt bra trots att jag är uppvuxen i orten. Finns inget att skylla på. Sverige är ett fantastiskt land. Jävla otacksamma bidragsparasiter.

Precis, det är bara losers som skyller på andra. Detta pack bara förstör, men dom fattar det inte själva.
Citera
2020-06-04, 02:16
Medlem
Det här är precis varför kvinnor inte ska vara poliser. Känslostyrda jävla moderskänslotrams. Kräks av att se tönten knöböja och gråta för vänsterextremisterna och de kriminella parasiterna. Hur lågt kan man sjunka!!

SVENSK POLIS, NI ÄR EN HOP JÄVLA VEKA HORUNGAR.
Citera
2020-06-04, 02:17
Medlem
kansascityshuffles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Infiltrerat-Forum
Nej, hailande är kriminaliserat i "demokratin" Sverige.

Kommunist hälsningar (knuten näve) är dock helt okej att göra som polis, på betald arbetstid och uppmuntras även utav vår regering tydligen.

Allt är som det skall

Ofc. Som jag sade till tjejen som sade att vi aldrig skulle tillåta att förintelsen skulle inträffa igen.
- Varför har du inte sagt ett ord om det som sker just nu Nordkorea?

Den vinnande sidan i historien gjorde anspråk.
Sverige är vänster och det är ingen man kommer ändra på så du kan dock göra den där knutna näven på andras bekostnader.
Citera
2020-06-04, 02:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EnGodForlorare
Vilket inte innebär att denne är förbjuden från att ta politiska ställningstaganden. Men om du tror det får väl du anmäla poliskvinnan.

En polis skall inte vara politisk eller uttrycka politiska åsikter i sin tjänsteutövning, att göra kommunist gester och hålla upp plakat med anti-vita budskap är att vara politisk.

Om gillar att poliskåren är politiserad och inte finner några problem med det tycker jag att du borde bygga en tidsmaskin och åka tillbaka till Soviet Unionen.
Senast redigerad av Infiltrerat-Forum 2020-06-04 kl. 02:21.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in