2020-06-01, 16:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fidelio69
Om det är rädsla för polisrazzia som får dig att välja en kram så skulle jag föreslå att du knullar dem istället. Polisen skulle skratta och aldrig tro dig om du påstår att du bara kramats, ens om det är sant.

Nej jag är mest intresserad av kramar, inte sex.
Citera
2020-06-01, 16:20
Medlem
Fidelio69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skvallrare
Nej jag är mest intresserad av kramar, inte sex.
Ja, fråga henne om kramar finns på menyn när massagen är slut och frågan om extra kommer. Allt har en prislapp, men det ska inte vara omöjligt.
Citera
2020-06-01, 16:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fidelio69
Ja, fråga henne om kramar finns på menyn när massagen är slut och frågan om extra kommer. Allt har en prislapp, men det ska inte vara omöjligt.

Ja, visst har allt en prislapp. Man vill ju inte punga ut 3000 i timmen hos en regelrätt hora om man ändå bara vill kramas. Blir ju billigare och mer ekonomiskt hållbart att köpa en kram session för 500 istället för massage för halva priset hos en thaidam. Jag ska prova och återkomma.
Citera
2020-06-01, 16:49
Medlem
thaimans avatar
Citat:
Ja, visst har allt en prislapp. Man vill ju inte punga ut 3000 i timmen hos en regelrätt hora om man ändå bara vill kramas. Blir ju billigare och mer ekonomiskt hållbart att köpa en kram session för 500 istället för massage för halva priset hos en thaidam. Jag ska prova och återkomma.

Ja de e ju precis i linje med Tegnells rekomendationer
Jisses, har du nöten respekt för andra människor? Två meters lucka var de visst.
Citera
2020-06-01, 16:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thaiman
Ja de e ju precis i linje med Tegnells rekomendationer
Jisses, har du nöten respekt för andra människor? Två meters lucka var de visst.

Vad är ditt problem ? Varför förföljer du alla mina inlägg?
Citera
2020-06-01, 16:54
Medlem
thaimans avatar
Citat:
Vad är ditt problem ? Varför förföljer du alla mina inlägg?
Alla?????
Nej då, men idiotinlägg måste jag kommentera, och detta är ignet problem, bara sunt förnuft vilket du är helt i avsaknad av
Citera
2020-06-01, 16:56
Medlem
Citat:
Alla?????
Nej då, men idiotinlägg måste jag kommentera, och detta är ignet problem, bara sunt förnuft vilket du är helt i avsaknad av

Vill du kramas ?
Citera
2020-06-01, 17:24
Medlem
thaimans avatar
Citat:
Vill du kramas ?

Ja för fan
Men inte med Dig
Citera
2020-06-01, 18:06
Medlem
s-täljes avatar
Citat:
Ja för fan
Men inte med Dig

men ge eder! inte kasta shit på varandra Vad rädd om oss thai massage nissar hehe
Citera
2020-06-01, 22:19
Medlem
Citat:
Har någon frågat om en kram session med en thaitjej? tror ni de ställer upp på detta? alltså ingen massage bara sitta/ligga och kramas med kläderna på (är inte olagligt?)

Ja det finns någon enstaka som efterfrågar det. Det var mer lättklätt då.
Citera
2020-06-03, 22:14
Medlem
Durzons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nackrosen
Många blir hitlurade med fagra löften. Väl här får dom sova i salongen och äta snabbnudlar i tre månader och massera arslet av sig. Man behöver inte sno passet, dom har inte råd eller möjlighet att åka hem ändå. Har ingen aning om hur eller var man ska bege sig ens om dom ville.
Träffade en av dessa brudar för några veckor sedan. Hon fick resa tor, mat och rum(enligt ovan. Hon trodde givetvis att det skulle vara annat boende och mat) och 35000 bath(10-11 K SEK) för tre månader. Ingen övrig ersättning för utförd massage. Fick behålla alla pengar för extratjänster.
Att det var dealen vågade hon inte berätta medans hon var här. Det framkom i chat när hon kommit tillbaks till Thailand.
Detta tycker jag är trafficking. Snott pass eller inte.
Jag har stött på och hört talas om liknande ganska många gånger. En brud och hennes regeringstjänsteman till gubbe åkte ju dit för 8-9 år sedan. Dom hade över 20 brudar som bodde i deras villa i Sollentuna eller på salonger som dom hyrde ut. Typ svart, thailändskt bemanningsbolag för kukrunkare.

Nej det är inte trafikering. Kolla upp vad begreppet innebär. Sen kan jag garantera dig att dom här tjejerna inte är ett skvatt intresserade av att hyra en lägenhet här, dom bor gärna nere i lokalen där dom jobbar så dom kan spara pengar. Att hon inte vågar berätta detaljerna har nog mer att göra med att hon vill skydda verksamheten än att hon känner sig hotad.

Att stället tar själva pengen för massagen och tjejen tar pengarna för de sexuella tjänsterna är precis samma system som i Thailand. Massagen går på 400 kr, sex med avsugning och knull säljs väl för mellan 1000-1500 kr. Avrunkningar är väl billigare. Men säg att hon snittar på 1500 kr per dag, då ligger hon på 135 000 kr efter tre månader. Det är en halv miljon baht hon återvänder med till Thailand. Hade hon haft ett jobb som hotellreceptionist eller jobbat i fabrik i Thailand hade hon kanske tjänat 120 000 baht på ett år.
Citera
2020-06-03, 22:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Durzon
Nej det är inte trafikering. Kolla upp vad begreppet innebär. Sen kan jag garantera dig att dom här tjejerna inte är ett skvatt intresserade av att hyra en lägenhet här, dom bor gärna nere i lokalen där dom jobbar så dom kan spara pengar. Att hon inte vågar berätta detaljerna har nog mer att göra med att hon vill skydda verksamheten än att hon känner sig hotad.

Att stället tar själva pengen för massagen och tjejen tar pengarna för de sexuella tjänsterna är precis samma system som i Thailand. Massagen går på 400 kr, sex med avsugning och knull säljs väl för mellan 1000-1500 kr. Avrunkningar är väl billigare. Men säg att hon snittar på 1500 kr per dag, då ligger hon på 135 000 kr efter tre månader. Det är en halv miljon baht hon återvänder med till Thailand. Hade hon haft ett jobb som hotellreceptionist eller jobbat i fabrik i Thailand hade hon kanske tjänat 120 000 baht på ett år.

Nä, idiot. Du bör kolla upp den gängse definitionen av trafficking. https://sv.wikipedia.org/wiki/M%C3%A4nniskohandel.
Det handlar om löften om andra förhållanden och inkomster än vad dom faktiskt får. Vad dom tvingas göra för att det ska vara lönt när dom väl är här. Och att dom inte kan ta sig ur situationen. Vad dom tjänar och jämförelser har inget med det hela att göra.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in