2020-06-03, 22:37
Medlem
Kh4ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lostinflashback
Länka så fixar jag

Tackar och håller tummarna.

https://www.svt.se/nyheter/lokalt/stockholm/polisen-upploser-manifestation-pa-sergels-torg
Citera
2020-06-03, 22:37
Medlem
Gavins-Friends avatar
En(1) gripen!

Hade det varit fotbollssupportrar hade polisen gått loss totalt.

Man borde samla ihop alla och döma de för terrorism. För det är vad de sysslar med. Det här är ingen demonstration, för det finns inte ens nåt rimligt i det då fler vita blir dödade av svarta i USA än tvärtom. Fler än dubbelt så många vita jmf. med svarta blir dödade av poliser där. Det här är folk som terroriserar. Troll som skapar en rörelse för naiva idioter. Scientologikyrkan missade dessa.

Vakna upp för fan. Vi kan inte låta polisen tillåta terror i vårt land.
Citera
2020-06-03, 22:38
Medlem
Swe1227s avatar
Så en massa folk är ute och demonstrerar och här sitter jag och funderar. Även om det är mycket vanligare att svarta mördar vita än vice versa så är det ju tydligt vad som får mest fokus. Black lives mattes men inte Vitas.
Vart var demonstrationerna efter det svenska mordet på Elin krantz?

Nej, denna demonstration visar ju bara på hur lättstyrda och pk-skadade folk är. Men samtidigt har vi alla tysta personer som inte står och demonstrerar och kastar sten på polisen. Jag hoppas vi fortfarande är en betydande andel av befolkningen.

Vi tänder ett ljus för George Floyd, och 100 ljus för mångkulturens offer.
Citera
Medlem
Troians avatar
Citat:
En kvinna uppges ha gripits av polisen för ungefär en timme sedan, misstänkt för skadegörelse efter att ha slagit en pappskiva mot en polis.

(AB)

Pappskiva mot polisbil. Känns som ren tur att ingen dog eller skadades allvarligt.
Citera
Medlem
Verkisto2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kh4n
Jag hoppas det. I dagens läge vet jag inte själv hur man tar ner dessa videon då linken nuförtiden inte finns bland html:en. =(
Hoppas någon tekniskt kunnig med rätt verktyg kan spara den.

Samhällsnytt har lagt upp det på deras youtube kanal
Citera
Medlem
Nu kan Tengele skylla på demonstrationen när hans kurva inte går ner som väntat.
Citera
Medlem
Prodelins avatar
Jubelidioter, regeringen borde satt in pansarvagnar mot aktivisterna.

Det har gått för långt i detta land med daltandet, dom har total brist på respekt mot demokratin och brinnande pandemin.

Vi får bara hoppas dom flesta får Corona, det är väl enda positiva effekten kanske....

Dom är inget annat än terrorister, exakt samma sak i USA, rensa bort skiten från samhället.
Senast redigerad av Prodelin 2020-06-03 kl. 22:41.
Citera
2020-06-03, 22:39
Avstängd
WTFSTHLMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Jag är inte moderat, har varit.

Jag tror det är på Karlbergsvägen, nära Åhléns city.

Odenplan?
Citera
Medlem
Callebiltes avatar
Svensk polis knäböjer framför invasionsstyrkan BLM

Jaha,
Black Lives Matter demonstrationen bryter mot pandemireglerna när långt fler än 50 deltagare samlas.

Varför de protesterar i swedistan mot vad som händer i USA är fortfarande en gåta.

En polis ser horden men istället för att skingra dem med tårgas går fanskapet ur polisbilen och knäböjer varpå ett kramkalas utbryter mellan polisen och demonstranter.

Jag betalar polisens lön genom min skatt och då förväntar jag mig att de skall uppräthålla lag och ordning och inte knäböja inför kaosmänniskor.

Bör polisen avskedas på fläcken eller ska hon hyllas för att hon inte vågar utföra sitt jobb och istället knäböjer framför mobben?

När riktiga poliser kommer och går till attack mot mobben försöker hon dessutom övertala sina kolleger att inte utföra sina jobb..

Ska försöka editera in en länk från expressen sen

Edit
https://www.expressen.se/nyheter/manga-manniskor-vid-manifestation-i-stockholm1/

Edit 2
Citat:
Polis knäböjde bland demonstranter

/../kvinnlig polis gick ur sitt fordon och knäböjde framför demonstranterna /../

/../började det hela med att folk slog på polisbilen.

/../ Människorna svarade med att skrika och krama polisen när hon märkbart tagen knäböjde.

Den goda stämningen förbyttes i kaos när andra poliser kom körande. De rusade ut iklädda hjälmar, utrustade med pepparsprej och batonger.

Personer sprang i samband med polisens stormning upp på polisbilarna.

Bilder från platsen visar hur den kvinnliga polisen då på nytt försökte få kontroll över situationen genom att lugna sina kolleger som stormat platsen.

Senast redigerad av Callebilte 2020-06-03 kl. 22:49.
Citera
Medlem
Det tragiska i allt det här är väl ratio svenska tjejer/pojkar bland deltagarna. Och desutom måste man ju lite gubbsjukt konstatera att några av tjejerna ser "snygga" ut, dvs inte the usual vänstertrash. Fattar ni vilka bomber som tickar bland unga killar i 20-årsåldern idag. Att vara ung vit man måste vara den värsta tänkbara förnedringen rent psykologiskt. Ungefär som att vara en ung svart man och se de snyggaste svarta tjejerna promenera med alt-right.
Citera
2020-06-03, 22:40
Medlem
X-fronts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wizzman
Tycker negrerna får skaffa lite ryggrad snart ist för att leka offer HELA tiden.

Niggers gonna nigg.

Bevisas dagligen, dessvärre.
Citera
2020-06-03, 22:40
Medlem
SHIEETZ! WE WUZ KANGZ! https://www.svt.se/nyheter/lokalt/stockholm/polisen-upploser-manifestation-pa-sergels-torg

Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in