2020-06-03, 22:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kimma7
Varför avskyr man då isåfall SD:are? De brukar ha ganska bra stake till skillnad från vänstern.

Eller denna etnicitet kanske inte gillar någon kultur alls förutom deras egen? Dessa djur bör man isåfall utrota snarast innan de förökar sig. De kommer bli jordens undergång.

Som invandrare så kan jag säga att vi är rätt många som hellre hade lagt vår röst på SD än Sossarna. I min mening är det majoritet Muslimer och Svenskar som hatar SD.
Citera
2020-06-03, 22:35
Medlem
Kh4ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JustZlatan
Någon kunnig måste spara klippet och lägga ut på Youtube. SVT lär ju radera detta.

Jag hoppas det. I dagens läge vet jag inte själv hur man tar ner dessa videon då linken nuförtiden inte finns bland html:en. =(
Hoppas någon tekniskt kunnig med rätt verktyg kan spara den.
Citera
2020-06-03, 22:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeltVild
Somalier som kommit till sverige för 3 år sen och levt på bidrag demostrerar mot svensk rasism

Ja helt jävla sjukt.

Skulle inte bli förvånad om media försöker undvika att blanda ihop detta med coronan imorgon.
Citera
2020-06-03, 22:36
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WTFSTHLM
Du som är moderat kanske vet var exakt på kungsholmen kramispolisen som är snygg och blond var nånstans?
Jag är inte moderat, har varit.

Jag tror det är på Karlbergsvägen, nära Åhléns city.
Citera
Moderator
TheLuckys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WhenAllLightDies
Hon polisen som syns på flertal fejjan inlägg, sparken omgående.

Det ser jävligt illa ut när en person i den positionen, under pågående insats, väljer att göra så som hon.

Också, det mest uppenbara, Corona.

Det här är så in i helvete korkat så man vet inte vart fan man ska ta vägen.

Fan folk förtjänar att gå och bli sjuka i den där skiten, ju fler stryker med dess bättre.

Ja varför lita på polisen om de sviker i så superenkla krav som avstånd i dessa tider. Virus gör ingen skillnad på åsikter.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kh4n
Jag hoppas det. I dagens läge vet jag inte själv hur man tar ner dessa videon då linken nuförtiden inte finns bland html:en. =(
Hoppas någon tekniskt kunnig med rätt verktyg kan spara den.

Länka så fixar jag
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeltVild
Somalier som kommit till sverige för 3 år sen och levt på bidrag demostrerar mot svensk rasism

Det är knappast konstigt, om du nu menar att det vore det? De tillhör väl ändå målgruppen för rasism mer än vad jag som 14:e-generations invandrare gör? Och antagligen även mer än du.
Citera
Medlem
PaoloRobertos avatar
2020 blir ett år vi aldrig glömmer..
Citera
Medlem
Jirens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Steroidpundare
Hoppas alla idioter som var där blir smittade av corona
Och att de drunknar i sina egna lungor.

Men det tragiska är att svinen kommer sprida smittan vidare till andra människor. Demonstranterna har blod på sina händer.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av burzi
Paris också. Förutom Stockholm idag. Har det startat i fler europeiska städer? Skulle förvåna om det inte gjorde det. Antifa finns väl i hela Europa?

Ja, det har varit protester i nederländerna, finland och polen vad jag sett.

Jag visste med 100% säkerhet att detta skulle ske i Sverige också, hade det funnits betting på det skulle jag lagt hela lönen på det.
Citera
2020-06-03, 22:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Juggenaut
Som invandrare så kan jag säga att vi är rätt många som hellre hade lagt vår röst på SD än Sossarna. I min mening är det majoritet Muslimer och Svenskar som hatar SD.

Jepp, jag jobbar med många asiater och dom röstar på SD.
Citera
2020-06-03, 22:37
Medlem
wizzmans avatar
Tycker negrerna får skaffa lite ryggrad snart ist för att leka offer HELA tiden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in