2020-06-03, 22:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mUdaj
Varför skringrar inte polisen dem? Vad i helvete ska vi ha dom odugliga jävlarna till när de inte ens kan upprätthålla lagen.. Får ringa 112 och hälsa att samtliga skjutit en varg med en gås i käften. Fyfan vilket daltande.

Rin 112 och säg att det står någon och delar ut flygblad och du misstänker att han kan vara från NMR.
Då jävlar får du se på aktion. Svensk polis i dess esse.
Citera
Medlem
-DaRude-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Manskahahusvagn
Det kommer att fortsätta tills rättvisa uppnås. Det vi ser är bara början.

Vilken rättvisa?

Att kriminella slödder ska få göra som de vill utan att polisen ska ingripa? För det är väl det det handlar om, att polisen ska hålla käften när slöddret (de flesta invandrare) i förorten bränner bilar och terroriserar folk?

För polisen förtrycker nämligen inte minoriteter så jag förstår inte vad du pratar om.
Citera
Medlem
Lite oroande dock att polisen inte lyckas upprätthålla ordningen och förbudet mot folksamlingar. Är det något vi får räkna med i andra situationer? Att man inte kan se till att lagen följs?

Citat:
Ursprungligen postat av REEEEEE
Vet du om det blir mer demonstrationer imorgon?
Ingen aning, jag var inte i demonstrationen. Jag mötte den med bil på sveavägen av en slump.
Citera
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Troian
Jo hon höll en skylt med den texten. Antagligen som hon fått av en demonstrant.

eller målat hemma igår kväll!
Citera
Medlem
Lego-Larss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Det stod lite skrikande HBTQ-ASP-EMOS framför henne och bilen, inte något hotfullt alls. Och, varför skulle det vara det, dom demonstrerar ju mot våld? Det var fullt dagsljus och fullt med snutar + helikopter... Blir trött på personer som jobbar med helt fel saker, som hon den där kvinnan på bilderna, som har makt och pistol...
Det är det vi ser på bilderna, men jag hör rapporter om mer våldsamma demonstranter också.
Hur som helst tar hon udden ur deras budskap. Vad fan har de att demonstrera emot egentligen. Åk till USA och demonstrera där istället!
Citera
Bannlyst
Sprejad tonåring..

https://imgur.com/a/1HtC0vg

Kvinnlig polis går ner på knä och hyllas.

https://www.instagram.com/p/CA-5LZkhMrT/
Citera
2020-06-03, 22:13
Medlem
Vedträs avatar
Vilka djävla babianer. De svarta i usa har jag sympati med. De blev ditdragna mot deras viljs som slavar. Det amerikaners plikt att kunna samexistera efter det. Våra invandrare blev insläppta efter de bökat och bett. Som tack fick vi massa våld o soc bidragstagare. O nu kräver de ännu mer. De verkar inte kunna tänka. UUUUUUUT!
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Troian
Jo hon höll en skylt med den texten. Antagligen som hon fått av en demonstrant.
Ja, hon höll inte den från början. Sedan kan jag inte se något budskap i texten som skulle vara oförenligt med polisens värdegrund.
Citera
Medlem
Scalpings avatar
Så negerbarnen vill få corona alltså. Polisen skulle sprutat handsprit över dem istället. Grip dem och kör de direkt till IVA för avlivning.
Citera
Medlem
Vireks avatar
Åh herregud, nu får 4 joggers fri lejd i SVT live och prata om hur hemska polisen är utan kritiska frågor https://www.svt.se/nyheter/lokalt/stockholm/polisen-upploser-manifestation-pa-sergels-torg
Citera
Medlem
asskissers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nantale
Polisen höll ingen skylt? Dessutom var inte ens det som ska ha stått på skylten särskilt kontroversiellt.
Vaknade du sen lr?
Citera
Avslutad
Undras om inte Corona är Guds svar på mänsklighetens förfall. Varenda land börjar vara ett sh-t hole country.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in