Citat:
Ursprungligen postat av
X-front
Om det var det sjukaste du sett så är det nog dags att lämna lekhagen och ge dig ut i dem riktiga världen, det kommer vara stapplande och mångt mer brutalt än den videon, men jag är säker på att du kommer lyckas bara du biter ihop.
Att flera poliser medvetet mördar en man för att han var svart mitt på ljusa dagen bland människor där ingen kan förhindra det i ett modernt land år 2020 är sjukt. Du måste förstås se att de är svarta poliser som gjorde detta för att han var vit. För då hade du joinat demonstrationen.
Citat:
Ursprungligen postat av
psykoshippien
Menar du att dem svarta stenkastarna är högerextremister?
Sett till befolkningsmängd så är ett "högt antal" icke-vita i en organisation 2/10. Dem gånger jag hängt med AFA så kan jag nog ha räknat dem till i alla fall en ohuding.
Jag kanske har fel men i många videoklipp, t.ex AFA, vänsterpartiets väljare så är det mest vita. De är inte bättre än motparten.
Citat:
Ursprungligen postat av
Najix
Inte riktiga Svenskar!
Hoppas dom Alla dör i Coronan!
Blir så lack på hur dom ska förstöra vår stad vårt land! Kolla i usa flera människor har blivit dödade av dom fredliga demonstranterna!
Helt sjukt att folk tycker detta är bra! Dags för Trump att ta in militären!
Demonstrationer ska ske fredligt. Så det är ett bakslag. Förändring kommer inte att ske. Såg en skylt där det står att vita rasistiska poliser är problemet. Redan där så bygger man mer rasist för att kompensera händelsen.
Citat:
Ursprungligen postat av
Lego-Lars
Med händerna i byxfickorna mördar han en man. Det är vidrigt. Frågan är vad detta har med svensk polis att göra...
Ingenting. Detta är inte förvånande. Men vi tillåter detta.