2020-06-03, 22:02
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av kansascityshuffle
Hur många svarta är med i extremvänstern? Majoriteten är svenskar.
Inte riktiga Svenskar!
Hoppas dom Alla dör i Coronan!
Blir så lack på hur dom ska förstöra vår stad vårt land! Kolla i usa flera människor har blivit dödade av dom fredliga demonstranterna!
Helt sjukt att folk tycker detta är bra! Dags för Trump att ta in militären!
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheDork
Kan bara instämma. Hon får tycka vad hon vill men i uniform representerar hon polisen och då skall man INTE genomföra denna typ av manifestationer. Sen är det inte tjänstefel men det kan definitivt bli ett disciplinärende av det hela.

Extremt olämpligt beteende av henne.

Jag hörde att hon förhindrade upplopp och lynchning. All heder till henne.
Citera
Medlem
LFCYNWAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WTFSTHLM
Bara pojkstreck inget att bry sig om. Själv sitter jag och dricker öl på rörstrandsgatan och inga problem här. Bara ljug från det fega NMR som klås upp så fort det visar sina fittnyllen.

Du vet lika väl som jag att NMR skulle plocka AFA alla dagar i veckan med snarlika numerär. AFA skulle till och med förlora en konfrontation mot valfri bandygruppering.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moppsen
Miljöpartiet ?
Rösterna på Miljöpartiet kompenseras väl av att färre röstar på (S) och till viss del (C).
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tanakh
Det framgår i expressens klipp att den kvinnliga polisen befunnit sig ensam när polisbilen blivit omringad och man ser en massa folk banka på den och peka mittenfinger. Hon gråter när hon kramas, hon är inte någon aktivist. Hon var förmodligen livrädd och gjorde det bästa hon kunde för att inte själv råka illa ut.

Jag förstår att du är retarderad!

1. Kvinnor ska inte vara ute på gator som poliser, de duger inte.
2. Kvinnan ifråga blir rädd i sin tjänst och kapitulerar grovt inför kriminella subversiva element, en sådan fadäs bör leda till omedelbar entledigande!
3. Hon är alltså polis och ska upprätthålla våldsmonopol vilket hon inte klarar av.
4. Hon var inte ensam, hon hade en kvinnlig kollega.
5. Sedan dök det snabbt upp manliga poliser som kunde lugna ned situationen, för att sedan förundras vad är det denna kvinnliga kollega gör. Böjer sig ner, gör kommunisthälsning, håller upp en skylt mot vita, ställer upp på det vänsterblivna jippots paroller samt gråter ut till hennes banemän! Sjukaste jag personligen sett på länge!
6. Ingen riktig polis accepterar sådan här politiskt ställningstagande från hennes sida, hon är inte lämplig som polis. Ett under att inte hon eller ngn annan skadades!
Citera
Medlem
vidrikfittanens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av YP4XQ
Det är negrerna och invällarna som ska knäbörja inför de vita eller sitt nya land! Har de någonsin visat sin tacksamhet dom jävlarna!?

Nej, negrerna ska inte vara här alls. Negrer ska vara i Afrika.
Citera
2020-06-03, 22:03
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Troian
Ni är bara griniga för att ni inte fick se mer våld och konfrontation.

Den kvinnliga polisens agerande lugnade ned situationen.
Ok. Kul metod, vågad metod. Tofs också, som dom har...
Citera
Medlem
Det är ironiskt. Svarta personer i USA och UK har 4 gånger så högre risk att dö i Covid19. Även om man bortser från socioekonomiska faktorer är de överrepresenterade. Forskarna vet ännu inte varför.

Om 2-3 veckor kommer våra sjukhus och intensivvårdsavdelningar fyllas med demonstranterna från Sergels Torg.

Dessutom har de gjort så att ännu fler äldre i Sverige kommer att avlida, då det kommer bli fullt på akuten.

Jag har inte ord för vad jag just nu känner för de egoistiska människor som deltog ikväll. Cyniskt gjort av arrangörerna som borde ställas inför rätta, då de uppmanade till detta. Hänsynslöst av våra myndigheter och regering att tillåta att det skedde och svagt av Stockholmspolisen att inte avblåsa det hela.

Ni har just dödat en många äldre och riskgrupper i Sverige. Vilka jävla jubelidioter.
Citera
Avslutad
Plötsligt saknar man Gretas stillsamma demonstration
Citera
Medlem
Lego-Larss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kansascityshuffle
Jag vet. Det skedde i USA och det är därför man gör det. Det var ett otäckt jävla mord som visar att de inte har lämnat sitt mörka förflutna.

Jag står inte bakom över det som sker just nu, dvs att man förstör egendomar och triggar igång och utövar våld.

WTFSTHLM. Det är exakt såna som du som retar upp mig. Såg du vad som hände bakom bilen?
NY times släppte videoklippet och jag ser tre poliser som sitter på mannen. De gjorde inte det hela tiden. De var medvetna om att han skulle dö och de valde att döda honom.

Om du såg videoklippet och försvarar poliserna så är man sjuk i huvudet.

För när människor försvarar kallblodiga psykopater så förstår vi varför man tillåter gruppvåldtäkter mot kvinnor i Sverige. Enjoy the show din jävla hycklare.
Med händerna i byxfickorna mördar han en man. Det är vidrigt. Frågan är vad detta har med svensk polis att göra...
Citera
Medlem
Citat:
Just nu lägger sig demonstranter ner på marken och skanderar ”we can't breathe”, ”vi kan inte andas” vid slottet, rapporterar Expressens Johan Ronge från platsen.
https://images.scribblelive.com/2020/6/3/2904ff90-d770-4c35-b062-1a755667f7ed.png
https://images.scribblelive.com/2020/6/3/06396277-01f5-4d73-98c7-d2749fc3358a.jpeg
Citera
Medlem
asskissers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Meiji
Det stod "White silence is violence" på den skylt, som hon höll upp, vilket tveklöst är ett politiskt budskap.
Detta borde ha en egen tråd. Svensk Polis knäar och framför ett politiskt budskap. Helt jävla otroligt tjänstefel.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in