Citat:
Ursprungligen postat av
Kimma7
MEN VAD FAN HAR DET MORDET MED SVERIGE ATT GÖRA????????????????????????
DET HÄNDE I ETT LAND SOM LIGGER TUSENTALS MIL IFRÅN SVERIGE!!!!!!!!!!!!!!
Citat:
Ursprungligen postat av
TonyFlygare
Var är demonstrationerna för alla de miljontals människor som blir utsatta för övergrepp av kinesiska staten årligen och i vissa fall dagligen? Hela den här svenska demonstrationen är en meme och bara en anledning för folk som vill leka rövare att göra det under falska premisser.
Citat:
Ursprungligen postat av
WTFSTHLM
Polisen som mördade heter Chauvin och han med sina kollegor som inte gjorde ett skit kommer att åtalas och dömas enligt gällande lagar i US. Den korrupte obducenten som falskade den första rapporten har FBI häktat och han ser fram emot 30 år i fängelse. Good riddance

Jag vet. Det skedde i USA och det är därför man gör det. Det var ett otäckt jävla mord som visar att de inte har lämnat sitt mörka förflutna.
Jag står inte bakom över det som sker just nu, dvs att man förstör egendomar och triggar igång och utövar våld.
WTFSTHLM. Det är exakt såna som du som retar upp mig. Såg du vad som hände bakom bilen?
NY times släppte videoklippet och jag ser tre poliser som sitter på mannen. De gjorde inte det hela tiden. De var medvetna om att han skulle dö och de valde att döda honom.
Om du såg videoklippet och försvarar poliserna så är man sjuk i huvudet.
För när människor försvarar kallblodiga psykopater så förstår vi varför man tillåter gruppvåldtäkter mot kvinnor i Sverige. Enjoy the show din jävla hycklare.