2020-06-03, 21:56
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nergus
Om någon undrar varför svensk polis är helt dominerad av kriminella invandrare, se detta klipp:

https://twitter.com/SamnyttSimon/status/1268266061801160711

Svensk polistjej gör black power näve i luften samt kramas med somaliska huckletjejer samtidigt som hon störtgrinar.

Tror någon att denna polistjej kan göra något mot en arab eller afrikan?

Dagens svenska poliskår är formad att spegla den regering som styr; Svag, virtue signalling och starkt anti-rasistisk.
Jag skulle aldrig acceptera ett ingripande från hennes sida - hon har ogiltigförklarat sig själv. Jag hoppas verkligen att myndigheten tar detta på allvar, det är tjänstefel så det skriker om det...
Citera
2020-06-03, 21:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sofiajadetarjag
Jag håller helt med! Vad är det här för jävla avskräden ? Jag tycker svenska polisen är helt underbar, de förtjänar kärlek inte hat. De har dessutom alldeles för låga löner.

Vet inte om jag håller med. Fått se skräckexempel idag på att vi har fega ynkryggar i vår poliskår som inte förtjänar ett enda öre.
Citera
2020-06-03, 21:57
Medlem
omkretss avatar
Mesig polis ännu mesigare demonstranter, Sverige helt enkelt.
Citera
Medlem
Nog har man inte minst på denna sidan hört talas om den nya dialogpolisen men idag var första gången jag fick bevis för dennes existens. Kvoterade socialarbetare eller vad? Ser gulligt ut alla fall när dom kramas.
Citera
Bannlyst
29 minuter långt klipp från händelsen med poliser som tårgasar och batongar folk vid T-centralen.

https://www.instagram.com/tv/CA-uqkLFZ42/
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gary-loomis
Gäller det även för NMR?

Självklart!

Bara icke-demokratiska människor vill förbjuda åsikter dom inte gillar. Vi andra argumenterar.
Citera
Medlem
RobertoSavianos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JustZlatan
Kungen är ju pk och vänsterbliven så hoppas de klottrar ner slottet. Får se vad kungen säger då, antagligen ingenting.

De vanliga demonstranterna verkar ha gått hem, nu är endast AFA folket kvar.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Amadeuss
22% Sossarna.
13 % på vänsterpartiet.
10% på Liberalerna.
8 % på Centern.
3,3 % på FI.

https://valresultat.svt.se/2018/30180.html

Vilka jävla horungar i den staden.

Inte konstigt att staden blivit som den blivit.

Vi hade 2000 nya falla av Coronan idag. 5000 nya fall om dagen nästa vecka?
22% på S och 8% på S är ju väldigt lågt sett till hur det ser ut i andra delar av landet.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WTFSTHLM
Nu får du fan släppa flaskan Hon gör helt rätt att lugna ner situationen till skillnad mot det som Chauvin gjort. Bra jobbat skulle jag säga.

Hon lugnar inte ner någon situation. Hon bryter ju ihop fullständigt för att hon är livrädd?

Till och med demonstranterna tycker synd om henne och går fram och tröstar.
Citera
2020-06-03, 21:58
Medlem
Sam.Boyds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kimma7
Den polisen kan omöjligt ha kvar sitt jobb. Oerhört oproffessionellt. Bland det värsta tjänstefelet jag sett av en svensk polis på länge.

Den kvinnliga polisen måste ju förstå att när hon bär uniform så representerar hon polisen o i förlängningen staten.

Det hon gör är att för en stund ansluta sig till de som bryter mot mötesförbudet på fler än 50 personer. Ett förbud som är temporärt för att förhindra smittspridning av en ny o för många dödlig sjukdom.

Vill hon kramas så ska hon göra det utan uniform o på sin fritid.

Det kan ju ioför sog vara så att hon blivit ombedd att göra just detta av ledningen som en del i en mediastrategi för att skapa avspänning. En pyrus seger för att i nu o närtid undvika rykten om onda poliser o därigenom utlösandet av våldsamheter. Men i längden skadar det polisen som i ”rovdjurens” ögon blottar svaghet o oförmåga att äns skingra en folkmassa...
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nantale
Budskapet "Black lives matter" är inte politiskt och det överensstämmer med den svenska polismyndighetens värdegrund.
"Vi gillar olika" är inte heller politiskt då eller?

BLM är en organisation som präglas av våld, kravaller och lågbegåvad socialfall som behöver få utlopp för sin ilska och mindervärdeskomplex genom att förstöra för mer lyckade grupper i samhället.

De skiter fullständigt i förändring, de vill bara förstöra och skada. De är trasproletariatet.
Citera
Medlem
Nissedruvas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tanakh
Det framgår i expressens klipp att den kvinnliga polisen befunnit sig ensam när polisbilen blivit omringad och man ser en massa folk banka på den och peka mittenfinger. Hon gråter när hon kramas, hon är inte någon aktivist. Hon var förmodligen livrädd och gjorde det bästa hon kunde för att inte själv råka illa ut.
Hon har väl förfan ett vapen att använda om det krävs i nödvärn! Men självklart pallar den svaga människan inte med grupptryck utan böjer sig och underdånigt lämnar all värdighet som uniformen representerar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in