2020-06-03, 21:18
Medlem
Frozzzts avatar
Bilden med den svenska blonda polisen på knä var nog det värsta jag sett.

Fullständig kapitulation. Förnedrande.
Citera
Medlem
TrumpIsPresidents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slemmigasiv
Haha från ab livechatten

- Stämningen tycks däremot inte vara lika pigg som tidigare, skyltarna lyfts inte längre över demonstranternas huvuden och skanderandet har slutat på vissa håll.

Stark insats pallade 2.5 timmar
Precis det jag menade i mitt förra inlägg i tråden. Dessa vita unga kvinnorna bryr sig inte ett skit egentligen men då det är mode att visa sin godhet på sociala medier och gå och demonstrera där man kan visa hur god man är.

Är det så svårt att bara vara en bra människa? Det ska tilläggas att dessa fjortisar glömt detta om några veckor då dom börjat fokusera på sina selfies och likes på IG igen
Citera
Medlem
8711s avatar
Han som hoppar på polisbilen ska ju identifieras och dömas för detta. Finns många brott som sker här som borde lagföras.
Citera
Avslutad
Hoppas dom alla dör av coronaviruset
Citera
2020-06-03, 21:19
Medlem
Är det här startskottet på något större eller en trend som kommer dö ut om några dagar? Tror ni på en sommar där folk demonstrerar, kör kravaller och slåss på öppen gata? Kanske kommer den slumrande högern också vakna snart?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 8711
Den där poliskvinnan bör ju skämmas. Om hon kände sig tvungen bör hon säga det, annars ska hon avskedas. Det är inte okej med politiska budskap och acceptans för kriminella och vänsterextremister från poliskåren för att man tror det ska "underlätta". Då kan hela poliskåren gå ut som kriminella våldsvänsterextremister om det skulle gälla framöver. Hon ställer sig knappast så när NMR demonstrerar om det skulle bli oroligt, där har ni problemet och felet i ett nötskal.

Totalt fel på alla sätt. Jävla dåre.
Svensk polis det handlar om så vem vet..

Skulle tro att han hade den redo i bilen
Order från högre ort kan tänka

Oavsett så ska hon skämmas sparkas och åtalas för grovt tjänstefel
Citera
Medlem
SilentVictorys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av supermuppen1
Var är polisen då? lika lama som vanligt eller..
Nere på knä tillsammans med "demonstranterna" https://d.cdn-expressen.se/images/d2/df/d2dfb410ecbf419399f507296e822096/annan/640@60.jpg
Citera
Medlem
Inte nog med att hon står och kramar negrer mitt i rådande negerpandemi... förlåt coronapandemo.. hon gör black power-tecken också
Citera
Medlem
TuffRobbans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Frozzzt
Bilden med den svenska blonda polisen på knä var nog det värsta jag sett.

Fullständig kapitulation. Förnedrande.

Jasså? Jag visste det! Suck...
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 8711
Den där poliskvinnan bör ju skämmas. Om hon kände sig tvungen bör hon säga det, annars ska hon avskedas. Det är inte okej med politiska budskap och acceptans för kriminella och vänsterextremister från poliskåren för att man tror det ska "underlätta". Då kan hela poliskåren gå ut som kriminella våldsvänsterextremister om det skulle gälla framöver. Hon ställer sig knappast så när NMR demonstrerar om det skulle bli oroligt, där har ni problemet och felet i ett nötskal.

Totalt fel på alla sätt. Jävla dåre.

Håller med. En polis som tagit ställning för NMR vid en NMR-marsch hade blivit avskedad på fläcken.
Citera
2020-06-03, 21:20
Medlem
CyberIngmars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av omni.se
SVENSKA REAKTIONER PÅ POLISVÅLDET
Demonstranterna trotsade pandemin för att visa stöd

En av arrangörerna till demonstrationen på Sergels torg, Ibi Chune Jogestrand, säger till Dagens Nyheter att hon överraskades av att så många kom.

Hon tycker inte att det är problematiskt att arrangera en demonstration under en pandemi.

– Det beror på vem man frågar, om man är rasist eller inte, säger hon till DN.

En annan av demonstranterna DN pratat med säger att det är lika mycket folk som sitter i parker och att uteserveringarna är öppna.

– För mig var det livsviktigt att komma hit, att svenskar inte blir passiva, säger hon till tidningen.

Aftonbladet skriver att många är rörda över stämningen på gatorna.

– Jag är fett glad för här i dag ser man vita, hispanics, folk från mellanöstern. Vi är inte ensamma här, säger Nya Smith till tidningen

Sveriges genier
Senast redigerad av CyberIngmar 2020-06-03 kl. 21:22.
Citera
2020-06-03, 21:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Olbars
Är det här startskottet på något större eller en trend som kommer dö ut om några dagar? Tror ni på en sommar där folk är pissförbannade? Kanske kommer den slumrande högern också vakna snart?

Det är glömt om någon vecka. Det är inte första gången BLM demonstrerar och slår sönder städer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in