2020-06-03, 21:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kalle81
Som du kanske vet så var hennes polisbil omringad, och folk hoppade på taket. Hon klev ur, och lugnade ner stämningen.

vad var hennes alternativ, vad hade du gjort?

1. kört rakt fram och kört på 20-30 demonstranter?

X. Gått ur bilen och tömt ett magasin eller två?

2. Gått ur bilen och arresterat alla demonstranter?
Hon lugnade inte ner ett piss, allt hon gjorde var att påvisa att vissa människor tillåts begå brott fritt o att hon tycker melaninnivå är relevant

X. hmm var det några med downs syndrom på plats?
Citera
2020-06-03, 21:11
Medlem
JustZlatans avatar
Har Stefan Löfven uttalat sig än? Om han stödjer demonstrationerna erkänner han att Sverige är rasistiskt och det är då indirekt hans fel, för han är statsminister. Nä, det är bättre att hålla Löfven gömd.
Citera
2020-06-03, 21:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nergus
Demonstrerar de svenska tjejerna mot att svensk polis haffar deras kriminella svarta pojkvänner? För unga svenska tjejer är det väl nazism att haffa afrikaner som våldtagit svenska tjejer?

Nej, för unga svenska tjejer är det ett växande vakuum mellan öronen.
Citera
2020-06-03, 21:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kalle81
Som du kanske vet så var hennes polisbil omringad, och folk hoppade på taket. Hon klev ur, och lugnade ner stämningen.

vad var hennes alternativ, vad hade du gjort?

1. kört rakt fram och kört på 20-30 demonstranter?

X. Gått ur bilen och tömt ett magasin eller två?

2. Gått ur bilen och arresterat alla demonstranter?

Som polis borde man vara stark nog att inte kuva sig för massan. Vad gjorde hennes kollega? Satt och skämdes i bilen?
Citera
Medlem
halaltarzans avatar
Hur många var det som gick på Drottninggatan i riktning mot Södermalm då?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Manskahahusvagn
Vilket teleskåp är det någon har pucklat på? Hoppas att dom inte bankar sönder hela växeln.

Skaffa dig ett jobb och gör rätt för dig ...
Citera
2020-06-03, 21:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CyberIngmar
Snart börjar plundringen. Om detta inte ger Löfvén lägre resultat framöver är det en besvikelse.

Varför skulle det ge Löfven färre röster? Det är högern som ropar på hårdare tag. Men folket vill annorlunda, det är ju tydligt när så många till och med vågar trotsa coronan för det högre goda.
Citera
2020-06-03, 21:15
Medlem
Raktinyllets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lawless19
Ett barn med down syndrom blir dödad av polis, en vit kvinna får huvudet kapat av sin babbepojkvän och de protesterr mot rasism

Godhetspoängen måste samlas in du vet
Citera
Medlem
WordWarriors avatar
Enligt uppgift var det mest vita svenska kvinnor i demonstrationen. Vad är det de vill, vad är deras endgame? Söker de virila svarta älskare nu när svenska män har låtit sig kuvas?
Senast redigerad av WordWarrior 2020-06-03 kl. 21:18.
Citera
Medlem
henkesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Manskahahusvagn
Den har ballat ur för att polisen tog till våld mot en demonstration mot våld. Polisen hade kunnat låta bli att ingripa. Eller gått med i tåget istället för att ge sig på det med vapen. Men nu visar det sig på vems sida de står.

Och nu ballar det ur för att Svenska vänster aktivister skiter i Corona reglerna (50pers), så det kan smitta en jävla massa folk helt i onödan. Och dessutom verkar det inte gå lugnt till som vanligt då det har med snedvridna vänstern att göra. Men sånt skiter väl såna som du i gissar jag. Hoppas på att Svenska Polisen pucklar på hela bunten, så har dom gjort ett väl utfört arbete.
Citera
Bannlyst
Här är väl den kvinnliga blonda knäböjandes polisen med dragen batong?
Var detta innan lr efter hon knäböjde?

Såg nu att det var hennes kollega som drog batong..
Instastory..

https://instagram.com/aluochh
Senast redigerad av Payback66 2020-06-03 kl. 21:17.
Citera
Medlem
stone_sleepers avatar
Asså jag har klarat nästan hela dan idag utan att döda några svarta människor, det går om man anstränger sig. Försök ni också! Jag funderar till och med låta mina svarta slavar fria. Men vi får se, vill inte förhasta mig för att sen ångra mig och då måste man åka till Nordafrika och köpa nya. Jobbigt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in