2020-06-03, 20:17
Medlem
Legokatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nyvaaken
Støtter resonnementet ditt her ,men fattet ikke hva du mente med at du håper AEH slippes løs??????

Jeg skjønner at det aldri kommer til å skje. Hun er mest sannsynlig drept.

Men jeg skriver at jeg håper det med tanke på å vise litt empati.

Jeg håper også at teorien ikke stemmer fordi den er veldig tragisk for en hel familie.
Citera
2020-06-03, 20:21
Medlem
Citat:
Humor og sarkasme med et hint av realisme,er vrient gitt? Period.

Nok et interessant innlegg fra en nyvaakna morragretten dust i en PMS plaget periode. Du trenger ikke svare meg mer, jeg gidder nemlig ikke å bruke mer tid på deg.
Citera
2020-06-03, 20:26
Medlem
Jeg spurte før, men fikk ikke noe svar: Er det noen konkret grunn til å tro at sønnen har rusproblemer? Eller er det spekulasjon? Rusproblemer kan drive en person til vanvittige ting, så det synes jeg skaper et mer troverdig grunnlag for å rette mistanken hans vei. Men hvis det bare er funnet på her inne basert på noen bilder på Facebook, er det ganske spinkelt.
Citera
2020-06-03, 20:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Minnimus
Flisespikkeri. Det er funnet nye bevis i huset. Hagen er fortsatt siktet. Jeg får også signaler om at politiet har en styrket sak. Det er jo helt topp.
Skulle nesten tro du ikke vil at politiet skal løse denne saken, eller at bevisene skal holde til domfellelse. Hvis Hagen er uskyldig vil bevisene som er funnet peke i en annen retning.

Det er selvfølgelig ikke flisespikkeri. Det er rett og slett umulig trekke den konklusjonen at politiet er nærmere en løsning etter dagens dom. «Jeg får også signaler om at politiet har en styrket sak», synes jeg er mer interessant. Hvor får du de signalene fra?
Citera
2020-06-03, 20:30
Medlem
Citat:
Sa de virkelig beviser og ikke indisier? Da er det gjennombrudd,det er utrolig bra!

Vennligst ikke besvar mine kommentarer.
Citera
2020-06-03, 20:37
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av qwertyuio1
Jeg spurte før, men fikk ikke noe svar: Er det noen konkret grunn til å tro at sønnen har rusproblemer? Eller er det spekulasjon? Rusproblemer kan drive en person til vanvittige ting, så det synes jeg skaper et mer troverdig grunnlag for å rette mistanken hans vei. Men hvis det bare er funnet på her inne basert på noen bilder på Facebook, er det ganske spinkelt.
Ja, det er så spinkelt. Jeg vet ikke noe som helst om ham, bortsett fra det du nevner.
Citera
2020-06-03, 20:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Minnimus
(NRK)

JEG konkluderer med at Toft Gimse fikk lov å stille som forsvarer under avhøret fordi Holden hele tiden visste at det aldri skulle bli noe avhør. Derfor kunne han selv trygt overlate oppdraget til junior.

Det er mok helt riktig observert. Vi ser mer og mer strategien en forsvarsadvokat legger hvis klienten er skyldig.
Citera
2020-06-03, 20:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Havhest
Ja, det er så spinkelt. Jeg vet ikke noe som helst om ham, bortsett fra det du nevner.

Aha. Men takk for svar.

Denne saken er så vanvittig.
Citera
2020-06-03, 20:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Akershus
Helt uhørt!
Men det å drive namedropping fra andre straffesaker, som ikke har relevans til denne saken, det er helt greit?
Eksempelvis Arnxfinn Nexsset. Forlengst ferdig med å sone. Har forsøkt å starte et nytt liv, med nytt navn. Du måtte selvfølgelig opplyse om det nye navnet.
Hva faen var hensikten med det?

Du sammenlikner vel ikke Minnimus med "kurasittmannen"?
Citera
2020-06-03, 20:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av agvvv
Ordet pjusk/pjusken er ofte benyttet av foreldre om sine barn eller mellom ektefeller Det er et ord man benytter på en kjærlig måte, gjerne med "babystemme". Dette ordet er ikke tilfeldig. Dakar lille millionæren, som har råd til det beste forsvaret, som har hele familien støttende bak seg, nå må han kjempe mot absurde anklager, anklager helt uten hold, for han er en kjærlig ektemann som satte sin kone først. Hevntanker er ikke i hans vokabular engang! En gjennomlesning av tidligere avhør blir selvsagt altfor mye forlangt. Bedre å dra på jobb, ta en kaffe og få litt ego-boost med kompisene på Metro-senteret etterpå.
Det er et annet offer her. Men hun er jo så mentalt sterk. Så mentalt sterk at han mener hun kan være i live selv etter 18 mnd i fangenskap hos kyniske kriminelle.

Ja, det er nok ikke uten grunn det ordvalget. Politiet sitter nok på ganske mye info om hvem han egentlig er. Langt mere enn Holden og media gjør. Tipper at det kom fram en del vitneforklaringer den tiden at TH satt inne. Vitner som tidligere ikke har turt å melde seg. Typisk psykopater, de framstår som steinharde som granitt, men når de blir presset hardt nok og de skjønner at alt faller i staver, så tar de plutselig rollen som offer og skal ha omverdenen til å syntes synd på dem.
Citera
2020-06-03, 20:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Orderud.
Blir spennende å se hva som skjer nå framover, når det blir nytt avhør. Det har nok tatt sin tid før at Holden har blitt kjent med hvem TH egentlig er.

Holden vet gott vem TH är sedan han var hans biståndsadvokat?
Mycket skådespel från både Holden och TH, blir så desperat och rent av pinsamt.
Lurt att gå på jobb efter du är för ”körd” för att få uppläst ett tidigare avhör.
Vi kör på den! Det blir jävligt bra PR.

Tror dock inte TH väljer fängelse om den tiden skulle komma.
Citera
2020-06-03, 21:07
Medlem
Barna til TH og AEH med krass kritikk av politiet.

Her kan du lese hele brevet som er skrevet 23. oktober 2019.

https://www.tv2.no/nyheter/11480054/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in