2020-06-03, 20:52
Medlem
apanola IIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheHumanEvolution
Inga goa screenies och dela med dig, det lär ju ha uppstått roliga situationer med alla dessa miffon ute samtidigt

Det är alltid lätt att vara efterklok, så självklart skulle jag ha fotat och filmat flocken, men tyvärr inte.

kan bara bidra med mina observationer. Såg hur fler svartklädda negrer och araber anslöt efterhand på väg mot Sergelstorg. Att de riskerar att sprida corona verkar inte ha korsat dessa IQ 75 människors neger- och arabhjärnor. Med lite tur kan de smitta ner några i sin feta negersläkt och därmed glesa ut i leden av parasiterande bidragstagare, en kan ju alltid hoppas.
Citera
2020-06-03, 20:53
Medlem
Erik Östs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kajhahne
Nu har en töntig kvinnlig blondinpolis gått ner på knä och hållit en skylt som säger "white violence is violence".

Förmodligen en avgångselev med högsta betyg på Södertörns Högskola!

https://www.sh.se/program--kurser/program/grund/polisprogrammet
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krmkr
Buhu, nån gör nåt för någon men inte mot alla... Så jävvla orättvist!!!
Du hatar uppenbarligen folk med Downs syndrom
Citera
Medlem
ArgusOnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av burialhex
Riktiga barn.

Med skäggbarn, menar du jimmies grupp bedårande barn?

https://m.media-amazon.com/images/I/91c2cWwleuL._SS500_.jpg

Nej, skäggbarn betyder sådana som är barn enligt er vänsteblivna, men som är i övre tonåren eller äldre.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jiren
Samma polis som på en annan bild står och lipar med en demonstrant..

Jag kräks.

Ha ha kan bara hålla med... Fan e detta för jävla land! Men att stå o ta fortkörare det går fint men här skall det kramas
Citera
2020-06-03, 20:54
Medlem
Rivarols avatar
Ytterligare ett bevis för att fredlig samexistens är omöjlig.

Sverige måste delas upp i två länder - ett för oss och ett för dom innan det är för sent.

Vi har inget nationalgarde och militärmakt som klarar detta när splittringen blir total.
Citera
Avslutad
Konstig känsla jag har.

Jag har liten förståelse för Trumps hantering i USA, med polis och militär.

Men i Sverige ser jag gärna att polis och militär går in och slår ner, arresterar, upplöser.
Brukar våld, som nödvändigt, och lite där bortom.
Citera
Avstängd
PK-befriads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yay
Såg precis en video på en polis tjej gå ner på knä samt hålla en skylt där det står white silence is violence.Vafan blir det??
Ja när de kan inte kan hitta något egentligt våld från vita mot svarta att tala om så får de hitta på att vår blotta existens är "violence" så att de har en ursäkt att hämnas och våldföra sig på oss.

Patetiskt och omoraliskt av polisen att stödja sådant.
Senast redigerad av PK-befriad 2020-06-03 kl. 21:01.
Citera
Medlem
Raktinyllets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.5nuggles
Jag blir så in i helvete förbannad när jag er det där. Hon ska göra sitt jobb, vilket är att upphäva demonstrationen, hon ska fan inte delta i den och underminera den svenska polisen. Sparken direkt tack!

Haha samtidigt går demonstranter omkring med ACAB skyltar. Vilket jävla dårhus vi lever i
Citera
Medlem
Haddock93s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Natalz2
Och kramas...

https://www.expressen.se/nyheter/manga-manniskor-vid-manifestation-i-stockholm1/

Uppenbart att Sverige behöver en regering som skapa ordning i samhället. Jävla sossar som förstör detta land.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lawless19
sparka det fanskapet till fruntimmer

poliser ska inte gå i demonstrationståg och yttra sig politiskt i tjänst. jävla posör och narcissist som vill hamna i rampljuset och få lite följare på instagram

Exakt. Hon är lika kåt på uppmärksamhet som många andra kvinnor. Är övertygad över att hon såg sin chans att bli viral.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lallisen
Varför var då ditt argument mot mig att jag ska hålla tyst eftersom ingen håller med mig?
Yttrandefrihet?

Du får yttra dig hur mycket du vill. Det var du som började att kalla mig för glåpord, har du glömt det? Kallar man folk för olika glåpord för att någon tycker olika så tycker inte jag att man respekterar yttrandefriheten.

Du är dessutom en kraftig minoritet härinne, så tycker att du ska försöka tona ner lite så att du inte skämmer ut dig. Sitt lugnt i båten.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in