2020-06-03, 20:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Erik Öst
Tyvärr så blir inte unga människor så sjuka.
Änsålänge.. men vi kan hoppas ah menar vi får hoppas att Corona inte muterar
Vore ju trist om självgoda as insjuknade. Definitivt
Citera
2020-06-03, 20:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lostinflashback
Även en som skrev att dom tycker det är avskyvärt att svenska polisen ska behöva ta skit och slagord för något som händer i usa.

Svenska snutar kan de med, de sköt en 150 cm lång mongolid med 23 skott
Citera
2020-06-03, 20:19
Medlem
JustZlatans avatar
Hoppas det blir negerkravaller i Stockholm och runt om i Sverige inatt. Då kan inte svensk pk-media mörklägga längre som de har gjort nu i en vecka.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av slemmigasiv
– Jag är här för att vi blir döda hela tiden för ingen annan anledning än vår hudfärg. Jag är trött på att se att svarta människor dödas hela tiden. Jag orkar inte med det här. Nu med corona händer, vi svarta är de som dör, sa 18-åriga Nya Smith som demonstrerade på Sergels torg.

Konstigt när era föräldrar för över sin diabetes och astma till er
Så han/hon klagar på att svarta är "de som dör i Covid", och fortsätter med att bryta mot karantänsreglerna för att gå ut och demonstrera tillsammans med tusentals andra
Citera
Medlem
coreyhartfanclubs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dANii
Haha vilket vidrigt folk, vartenda en jävel där lär ju åka på Corona, skulle vilja se hur det går för dessa lågutbildade om 3v.
De är ju alla typ i tonåren så de lär nog inte få större problem. Värre blir det med äldre människor de kommer att komma i kontakt med och smitta.
Citera
2020-06-03, 20:20
Medlem
FuckHumanitys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av InnerstInne
De vet att det är meningslöst. Lika bra att medvetet ignorera situation än att få auktoriteten, den lilla man har kvar efter det totala coronamisslyckandet, underminerad.

Men (S) stiger ju i alla nya mätningar efter kanonjobbet med coronan?
Citera
2020-06-03, 20:20
Avslutad
Någon som hört om Sabuni uttalat sig ifråga om Floyd och efterföljande händelseförlopp? Hon inledde ju sin karriär som ordförande för Afrosvenskarnas riksförbund, kallade en polis för svin i TV etc. Hon borde ju gå igång på det här. Men hon har väl en personlig position att försvara nu, då väljer hon kanske att ligga lågt.

Hennes brorsa borde ju iallafall reagera. Men kanske har han svårt att hitta nåt islamofobispinn på historien.
Citera
2020-06-03, 20:21
Medlem
Har vi luskat ut vem hjälten är? https://ibb.co/Bw0B6mX
Citera
2020-06-03, 20:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kimma7
Det är inte sunt. Man lyssnar på restriktionerna och sköter sig. Att samlas över 1000 personer när reglerna säger högst 50 är inget annat än en kriminell handling. Förstår inte hur polisen kunde vara så lugn. Borde ha använt batongen betydligt tidigare.

Du är så klossdum att du inte förstår vad en polis har för roll i ett modernt samhälle, de ska inte straffa folk, det gör domstolen.
Miffo.
Citera
2020-06-03, 20:22
Medlem
Björn Olsen starkt kritisk.
– Jag blir djupt bestört av det där beteendet. Det är hemskt och ignorant, säger han.

– Jag misstänker att de flesta som går dit inte är över 70 år, men det håller i gång smittcykeln. När de skanderar far dropparna omkring, och sedan sprids människorna. De åker tillbaka till sina boplatser och har de då blivit smittade utan att märka av det kan det hålla i gång smittcykeln.

https://www.expressen.se/nyheter/bjorn-olsens-ilska-det-ar-ju-patetiskt/
Citera
Medlem
InnerstInnes avatar
Såg en skylt där det stod "Jag kan inte andas." Det är exakt det nära och kära kommer att säga när skyltbäraren smittar dem med coronaviruset.
Citera
Medlem
Fridfullts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DrQuantum
Skrattade så gott åt detta. Här är klippet https://streamable.com/ar2ww9

Jag rekommenderar alla att titta på ovan länkade klipp. En kvinna berättar att hon hoppas att engagemanget kring BLM ska leda till en förändring. På frågan "Vilken typ av förändring vil du se?" vill (kan?) hon inte ge något svar. Hennes agerande är väldigt signifikativt för nutida feminister och andra tyckare på vänsterkanten; man har väldigt starka åsikter, men man kan aldrig ge några sakliga argument för varför man tycker som man gör.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in