Det är otroligt smaklöst av Sveriges polis att ta till våld för att upplösa en fredlig manifestation mot rasism och polisvåld. Det är att be om att det ska eskalera.
Tycker en vänsterdåre som du. Du är så enögd hur fredlig är den? En drös med vänsterfån som inte förstår varför dom är där ens.
De samlas alltså i tusental på liten yta och håller upp skyltar där det står "I can't breathe", samtidigt som de massmittar varandra med covid-19, en sjukdom som får lungorna att kollapsa...
Senast redigerad av TrolleriKonto 2020-06-03 kl. 20:16.
Tror faktiskt att svartskallarna blev imponerade när de såg befolknngen plundra sina butiker i USA, och såg sin chans att göra samma sak i Sverige. Det är det som den här demonstartionen handlar om, en möjlighet att få ställa till djävulsskap. Det enda dessa parasiter duger till.
Nu stod en massa vita tjejer och skrek "fuck the police". Sveriges framtid är förlorad. Jag kommer definitvt flytta till något annat land inom en snart framtid.
– Jag är här för att vi blir döda hela tiden för ingen annan anledning än vår hudfärg. Jag är trött på att se att svarta människor dödas hela tiden. Jag orkar inte med det här. Nu med corona händer, vi svarta är de som dör, sa 18-åriga Nya Smith som demonstrerade på Sergels torg.
Konstigt när era föräldrar för över sin diabetes och astma till er
Enligt uppgifter till Aftonbladet har polisen varit på plats vid Brunkebergstorg, som ligger i direkt anslutning till Sergels torg. Där ska stenkastning ha förekommit enligt uppgifterna.