2020-06-03, 19:13
Medlem
En kompis som har Corona står i mitten..Hoppas många smittas.
Citera
Medlem
8711s avatar
Uppenbart att det är Soros små horungar som är ute och kallats ut. Syftet är som vanligt mer massinvandring, hat mot vita och att sprida corona så att makten kan fortsätta med propagandan. Vi har flera svenskar som dödats av rasistiska invandrare den senaste tiden.

Kan slå vad om att folk och organisationer betalas till och med för att vara ute och härja. Fruktansvärt respektlösa mot sjukvården och mot äldre med flera som drabbas hårt om det här orsakar en stor ny smittovåg av corona.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Luxus
Skön kvinna som svt intervjuade...
Reporter: Varför e du här?

-DET MÅSTE SKE FÖRÄNDRINGAR!
- pågått förlänge det måste förändringar!

reporter: hur tänker du kring corona?

- ehh, jag vet inte? Fniss

Reporter: ok, men så det känns viktigt?

-ja, javisst det måste ske förändringar vi kommer köra det här ända tills det sker förändringar!

Reporter: vad för förändringar är det du menar?

-ehh, ah det räcker nu.. jag vill inte..... ni får klippa sen. Lägg inte till hur jag svarar...

Å så går hon..

IQ fiskmås

Såna här personer lobotomerade man förr i tiden eftersom de var en belastning för samhället.

Fattar inte vad George Floyds död har med Sverige att göra? Här daltas det ju något oerhört med allt slödder vi har på gatorna.

Någon som kan förklara varför folk demonstrerar? Fattar verkligen inte.
Citera
2020-06-03, 19:14
Medlem
Vryzass avatar
Citat:

-ja, javisst det måste ske förändringar vi kommer köra det här ända tills det sker förändringar!

-ehh, ah det räcker nu.. jag vill inte..... ni får klippa sen. Lägg inte till hur jag svarar...

Å så går hon..

IQ fiskmås

Det där är 100% av de töntiga svenska kvinnorna på plats.

Det här är ett event för dom, de tjoar, tjimmar ler och tar selfies. Naiva och korkade. Jag har inte nog med skämskuddar att gömma mig bakom.

Men det är ett gott tecken att det endast är blattar och unga tjejer på plats.
Citera
2020-06-03, 19:15
Medlem
InnerstInnes avatar
På SVT:s stream "uppmanade" polisen folket att lämna demonstrationen. Jag är mållös över polisens resignation.
Citera
2020-06-03, 19:16
Medlem
8711s avatar
Pinsamt när en stor grupp ropar på engelska och man hör att varenda jävel inte ens kan uttala orden man ropar. Pinsamt.
Citera
Medlem
Custom_mades avatar
Kan vi en gång för alla enas om att detta inte är kvinnor. Barn kallas dom.

Riktiga kvinnor försöker inte förstöra Sverige.
Citera
Medlem
Vintergrisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnGodForlorare
Du får skilja på vad som är olagligt och vilka tvångsmedel som polisen har rätt att sätta in. Här verkar man ha valt att inte ingripa mot demonstrationen men i samråd med arrangörerna avslutat den i förtid. Det verkar som om det nog var rätt taktik. Hade man upplöst demonstrationen hade man antagligen fått omhänderta demonstrationsdeltagare vilket i sig hade medfört betydande smittorisk för både poliserna själva och de som blev omhändertagna.

Eventuellt kanske det upprättas en anmälan om olaga demonstration men det är en annan fråga.

Frågan var inte vad polisen _ska_ eller _bör_ göra utan vad polisen _får_ göra. Får polisen med stöd av de nuvarande restriktionerna upplösa en demonstration som överstiger 50 personer? Svar, ja.
Citera
Medlem
Citat:

Å så går hon..

IQ fiskmås

Hahaha asså jag dör.

Finns detta klipp att se någonstans än tro?
Citera
Medlem
Med tanke på att polisen tillåter denna demonstration att pågå är det nu mer eller mindre fritt fram för alla evenemang att ha publik.

Snart dags för allsvensk premiär och jag uppmanar alla supportrar att ta sig till arenorna och supporta era lag utanför. Polisen lär ju inte göra något....
Citera
2020-06-03, 19:17
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
"I can´t breathe!", passar ju bra, dom kan ju försöka skrika det genom slangarna om två tre veckor. Sicka idioter, blir förbannad...
Citera
2020-06-03, 19:17
Medlem
bara lakristomtar och svenska tjejer.....
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in