Citat:
Ursprungligen postat av
Gina33
For et utsagn. Hva faen er forskjellen på "drap eller medvirkning" eller "drap eller medvirkning til drap"? Du er en idiot. Politiet er laaangt smartere og flinkere enn det vi som ikke er politimenn forstår. Ha litt respekt, mann. Du er en irriterende type til tider.
Denne diskusjonen dreide seg om en hypotese jeg hadde om at TH evt kunne ha "dekket over" drapet, uten at han hadde "medvirket" - at drapet skjedde i affekt, utført av en annen enn TH.
Hvis du hadde lest hele diskusjonen så hadde du skjønt at jeg var usikker på betegnelsen "medvirket". Det ble oppklart og det var ingen påståelighet involvert heller.
Dette er ikke en hypotese som jeg tror på lenger.
Det samme gjelder giftdrapet.
Giftdrap-hypotesen var et eksempel på at TH kunne være GM. Det er ikke en hypotese jeg tror på, men et eksempel på hvordan jeg mente at det kunne gjøres.
I tilfelle ville AEH ligget død på badet allerede på morgenen/straks hun pusset tennene, hvis giften gjorde at hun døde momentant (som var en forutsetning for hypotesen). Det betyr at AEH ville vært død allerede (badet rengjort og staget, og kroppen bortført) før evt barnebarn kom på besøk.
Som sagt, jeg tror ikke noe av dette har skjedd.
Jeg tror at AEH har blitt kidnappet.