2020-06-02, 20:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Sosialisten
Påstanden er jo allerede motbevist av han selv.

Det blir jo dine ord.
Citera
2020-06-02, 20:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Orderud.
Det blir jo dine ord.

Du er nå meg søt når du prøver.

Brukeren har prøvd å dokumentere utsagnet ved å henvise til en NRK artikkel som ikke inneholder noe av det han påstår. Hvor ynkelig har dere egentlig tenkt til å være i dag?

Fremfor å sutre så voldsomt rundt andre brukere så er det jo greit å ta seg en liten time-out og innse at det kanskje er en ide å ikke presentere personlige oppfatninger som fakta
Citera
2020-06-02, 20:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hakadaki
Utifra ryktene sies det at AEH har utfordringer med alkohol. Det sies også at hun skal ha vært til behandling for dette for en del år tilbake. Jeg må presisere at dette som kommer nå er spekulasjon på spekulasjon: Dersom overnevnte stemmer og dersom hun var i behandling omkring tiden for ektepakten; Kan det være at TH har sett på henne som såpass utilregnelig at han ikke stolte på henne når det gjaldt økonomi? Kan hun på tidligere tidspunkt i livet gitt til kjenne ett uvørent forbruk av penger at TH, for å beskytte både sine investeringer og personlige økonomi samt barnas arv, skrev denne skeive ektepakten der han kun lar henne beholde sin egen rettmessige arv og eiendom?

Ikke nå lengre.
Citera
2020-06-02, 20:49
Medlem
Hei dere som krangler og poster annet som ikke er relatert til den saken vi diskuterer her!
Kan dere snakke om det på personlige meldinger, og unngå å poste slikt her? Takk!
Citera
2020-06-02, 20:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gassa
Hvordan da ? Det er da vel ingen i hele verden som tror at AE kommer tilbake ?
nei ikke jeg heller, hvor får du det fra ?
Citera
2020-06-02, 20:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OlaDunk
Det er hans jobb å bevise påstander. Ikke min jobb å motbevise.

Men han karakteriserer personer jeg har møtt med kvaliteter jeg aldri har sett i dem, men dette kan jeg ikke bevise men bare fortelle dere.

Veldig bra om du kan fortelle hvilke personer og kvaliteter du sikter til. Hvis du kjenner TH personlig, så er det veldig interessant. Kan du feks motbevise at det foreligger anmeldelser mot TH i fortid? Eller at han skal ha vært voldelig mot AE? Hva synes du om ektepakten? Kan du motbevise at TH rettet anklager om utroskap mot AE helt uten grunn, og at ektepakten var et resultat av dette?
Jeg er oppriktig interessert i ditt perpektiv.
Er det andre jeg har kommet med antatte beskrivelser av som du mener er feil?
Citera
2020-06-02, 20:55
Medlem
Citat:
Ikke nå lengre.

Relevant bemerkning fordi? Forresten; ikke svar.
Vil heller kaste bort ett innlegg på å instendig oppfordre deg til å være litt mer selektiv på hva du skal gidde å respondere på. Du er, etter min mening, en stor bidragsyter til å ødelegge denne tråden med alle dine flisespikkeri kommentarer. Må jo bla forbi snørrogførti innlegg fordi det er jevnt over unødvendig kverrulering fra deg og ett par andre.
Citera
2020-06-02, 20:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av agvvv
Jeg er helt enig i at det er vanskelig å tro. Vanskelig å ta innover seg. Men det er hele handlingen i seg selv, og noen står jo bak!
De som tror på at det kan være en kidnapping er få, sporene taler mot at det er det. Dessverre. Selv om det også er grusomt, så hadde det vært bedre. Men det håpet er slukket for min del.

Det som gjenstår er en person i nær relasjon. TH er den mest sannsynlige. Men det finnes andre kandidater. Spesielt etter siste dagenes nye opplysninger. Sett i sammenheng danner det et mørkt bilde.
Her er et knippe artikler som peker mot en i nær relasjon, og det jeg tenker er et samarbeid:

https://www.nettavisen.no/nyheter/mann-i-tom-hagens-naere-krets-etterforskes-som-mulig-medvirker/3423961120.html

https://www.nrk.no/norge/undersoker-om-gjerningsmennene-flyttet-pa-mobilen-til-anne-elisabeth-hagen-for-de-forlot-huset-1.150 34014

https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/0nmz6B/loerenskog-saken-gransket-ringelyd-i-huset

https://www.aftenposten.no/norge/i/y328ME/politiet-jakter-paa-flere-medhjelpere-og-vurderte-flere-paagripelser-da-tom-hagen-ble-paagrepet-og-s iktet?

https://www.aftenposten.no/norge/i/AdyG15/politiet-har-video-av-bil-som-rygget-inn-til-hagens-bolig-kort-tid-foer-anne-elisabeth-hagen-forsvan t?

trenger vel ikke en lydtekniker til å finne ut om TH burde hørt AEHs telefon, politiet kunne jo bare testa selv, ringe fra fast telefonen til hennes tlf der han mener den ble funnet..
Citera
2020-06-02, 20:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av eeqaz
trenger vel ikke en lydtekniker til å finne ut om TH burde hørt AEHs telefon, politiet kunne jo bare testa selv, ringe fra fast telefonen til hennes tlf der han mener den ble funnet..

Jeg reagerer også på det. Det må bety at de vektlegger den detaljen. De gjorde selvsagt også andre lydundersøkelser, av alt de hørte på 112-samtalen.
Citera
2020-06-02, 20:58
Bannlyst
Citat:
Du er nå meg søt når du prøver.

Brukeren har prøvd å dokumentere utsagnet ved å henvise til en NRK artikkel som ikke inneholder noe av det han påstår. Hvor ynkelig har dere egentlig tenkt til å være i dag?

Fremfor å sutre så voldsomt rundt andre brukere så er det jo greit å ta seg en liten time-out og innse at det kanskje er en ide å ikke presentere personlige oppfatninger som fakta

Vi får se i morgen. Hvis han ikke godtar konfronterende avhør, men bare vil gjengi det som han tidligere har sagt, så har du jo litt laget en ripe i lakken på deg selv, og det vil jo i tilfelle ikke være første gangen. Hva tror du selv forresten? At han gladelig vil svare på alle konfronterende spørsmål? Når han tidligere har vært veldig tverr, sint, og lite medgjørlig? Jeg syntes at du har veldig lite konstruktivt komme med i forumet. Du bare sitter spør etter linker, men vil ikke være med å diskuttere. Er du en sånn sint einstøing?
Citera
2020-06-02, 20:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av eeqaz

Som bevismateriale så må man ha dokumentasjon fra ekspertise og ikke synsing.
Citera
2020-06-02, 21:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Orderud.
Vi får se i morgen. Hvis han ikke godtar konfronterende avhør, men bare vil gjengi det som han tidligere har sagt, så har du jo litt laget en ripe i lakken på deg selv, og det vil jo i tilfelle ikke være første gangen. Hva tror du selv forresten? At han gladelig vil svare på alle konfronterende spørsmål? Når han tidligere har vært veldig tverr, sint, og lite medgjørlig? Jeg syntes at du har veldig lite konstruktivt komme med i forumet. Du bare sitter spør etter linker, men vil ikke være med å diskuttere. Er du en sånn sint einstøing?

Jeg oppfatter han på samme måte og har sluttet å svare vedkommende for han er bare ute etter å kverulere.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in