Citat:
Ursprungligen postat av
MrBollocks
Givetvis skulle han klara ett amerikanskt lögndetektortest på frågan om han var hemma. Han VAR ju hemma, och han mördade barnet Wilma och styckade henne sen.
Nu används ju inte såna test i Sverige, så domstolen har att ta hänsyn till diverse omständigheter. Dessa omständigheter vet vi om och vi ser alla intensivt fram till den dag då aset blir dömt.
Oklart vad du ville med ditt inlägg.. Att din bror som jobbar med psyksjuka vet hur Tishko tänker? Enlighten us pls!
Jag har tidigare varit skeptisk till hans försvar. Jag tycker personligen att det är en urbotat korkat uttalande. Eftersom det sättet honom på plats, som ensam gärningsman.
Men nu begriper jag att han själv ser sig som oförmögen att vara ond, därför är hans närvaro på brottsplatsen ett likamed tecken som oskyldig. Eftersom han är den allsmäktige.
Det var det enda jag ville förmedla. Folk skriver grandios om honom, och jag har inte riktigt greppat huuur grandios han själv ser sig.
Och i och med denna känsla, så kan hans sanning blivit den som han nu påstår. Oavsett vad som har hänt, så är hans historia hans sanning.