2020-06-02, 01:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Leif.Trent
Oj, jag visste inte. Du ser själv hur dumt jag beter mig. Brukar se Karin med långa ben på väg från SVT och då tänker jag att hon ska få mig.

Äsch, du visste inte, helt enkelt.
Tycker du skall testa med en kontaktannons där du berättar om dina problem med sociala kontakter, och sedan hoppas på det bästa.
Gjorde en sökning på Nätet och fann följande sida som jag tycker att du skall testa: http://aspergerdating.com/

Tydligen är det också möjligt att registrera sig gratis och både läsa profiler och skicka meddelanden, om än i begränsat antal (akta dig för regelrätta betalsidor!).

Lycka till.
Citera
2020-06-02, 01:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Genderbender
Äsch, du visste inte, helt enkelt.
Tycker du skall testa med en kontaktannons där du berättar om dina problem med sociala kontakter, och sedan hoppas på det bästa.
Gjorde en sökning på Nätet och fann följande sida som jag tycker att du skall testa: http://aspergerdating.com/

Tydligen är det också möjligt att registrera sig gratis och både läsa profiler och skicka meddelanden, om än i begränsat antal (akta dig för regelrätta betalsidor!).

Lycka till.

Har du erfarenhet att vara oskuld?
Citera
2020-06-02, 01:21
Medlem
Citat:
Har du erfarenhet att vara oskuld?

Som det står på en T-shirt jag köpte;
Citat:
I am a Virgin!

(But this is a very old T-shirt)
Citera
2020-06-02, 01:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Genderbender
Som det står på en T-shirt jag köpte;

Ni driver med mig. Jag blir faktiskt lite ledsen.
Citera
2020-06-02, 01:27
Medlem
dobbelinas avatar
Nike Nylander har jag perversa fantasier om.
Även Josefin Johansson med sin röda lugg skulle jag kunna tänka mig besudla, fett porrskadad
som man är
Citera
2020-06-02, 01:28
Medlem
Magnusson gjorde inte direkt gott intryck på mig när jag träffade henne för runt 15 år sedan. Föga förvånande, då hon jobbar för ljugmedia. Jag vill minnas att hon är ganska lång, dessutom. Och nuförtiden lär hon även vara gammal.
Senast redigerad av Inte-nog-PK 2020-06-02 kl. 01:33.
Citera
2020-06-02, 01:32
Medlem
Skulle betalt 25000 för en timme med den pinglan
40 utan kondom
Citera
2020-06-02, 01:35
Medlem
Citat:
Ni driver med mig. Jag blir faktiskt lite ledsen.

Jag driver inte, jag skaffade verkligen en sådan T-shirt, ty jag har lite speciell humor, sådär.

Dock, varför inte testa dating-sidan jag länkade? Om du är seriös så är det helt klart värt ett försök.
Citera
2020-06-02, 08:27
Bannlyst
Du är 34 år och oskuld, och vill ha spöket Karin Magnusson som din första tjej....

Förmodligen är du homosexuell. Från ett religiöst hem. Du har inte vågat gå ut med din läggning.

Det är lite trist.

Citat:
Jag har inte haft sex i hela mitt liv, är 34 år. Snygg och tränad kropp men så fort nån kvinna gör sexuella närmanden så säger jag nåt dumt. Sen går hon sur och slänger dåliga ord på mig. Karin Magnusson på SVT skulle vara perfekt för att komma i mål, så att säga. Hon är saklig och seriös.

Hur gör ni med fantasier om SVT tex Karin? Eller har ni en annan kandidat för sex?

Ni som tjejer tycker ni jag är en tönt som inte blivit av med oskulden vid 34 års ålder eller är jag ett kap?
Citera
2020-06-02, 08:32
Medlem
Trevligt.kontos avatar
Känner igen det från min ungdom (minus karin då).

Det som fuckar ur är din rädsla att fucka ur. Prova mindfulness och kbt

Be dr. Att skriva ut betablockare

Dejta massor och bli härdad. Sedan släpper det

Ps. Kontakta inte Karin. Dom flesta tjejer tycker det är rätt osexigt med sexuella trakaseriedommar.
Citera
2020-06-02, 08:46
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Ge inte upp. Jag vill minnas att Elisabet Höglund, tidigare på SVT, figurerade i något radioprogram där man kunde vinna en middagsdate med henne (eller något liknande). Vann gjorde en hemlig beundrare & dom blev ett par efter det & gifte sig också tror jag.

Skillnaden mellan creepy stalker & drömkille kan vara hårfin.

Living the dream.
Citera
2020-06-02, 09:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dobbelina
Nike Nylander har jag perversa fantasier om.
Även Josefin Johansson med sin röda lugg skulle jag kunna tänka mig besudla, fett porrskadad
som man är

Nike är het som tusan och har en jäkligt sexig blick under luggen.
Hade gärna besökt henne i sängen, jag har också haft fantasier om henne.

Josefin däremot nää hon är verkligen inte tilltalande, väldigt osexig men smaken är olika.
Vi har ju samma åsikt om Nike iaf.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in