2020-06-02, 00:51
Bannlyst
Jag har inte haft sex i hela mitt liv, är 34 år. Snygg och tränad kropp men så fort nån kvinna gör sexuella närmanden så säger jag nåt dumt. Sen går hon sur och slänger dåliga ord på mig. Karin Magnusson på SVT skulle vara perfekt för att komma i mål, så att säga. Hon är saklig och seriös.

Hur gör ni med fantasier om SVT tex Karin? Eller har ni en annan kandidat för sex?

Ni som tjejer tycker ni jag är en tönt som inte blivit av med oskulden vid 34 års ålder eller är jag ett kap?
Citera
2020-06-02, 01:00
Medlem
XXAs avatar
Vet inte varför ditt förstahandsval är en kärring som ser ut som trollen i trolltider, men smaken är ju som arslet.
Citera
2020-06-02, 01:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av XXA
Vet inte varför ditt förstahandsval är en kärring som ser ut som trollen i trolltider, men smaken är ju som arslet.

Karin känns trygg och vägledande i erotikens värld som jag inte har utforskat.
Citera
2020-06-02, 01:04
Medlem
XXAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leif.Trent
Karin känns trygg och vägledande i erotikens värld som jag inte har utforskat.

Får väl kontakta henne då. Hon kan verkligen behöva en penis i sig så det är inte omöjligt att hon ställer upp.
Citera
2020-06-02, 01:05
Bannlyst
Jag kanske borde prata med nån om det här men då jag är bosatt i norrlands inland finns inte många som kan lära upp en oskuld.
Citera
2020-06-02, 01:08
Bannlyst
En gammal kvinna som Karin är för mig som en morsa, en redig mamma som kan ta hand om en liten pojke.
Citera
2020-06-02, 01:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Genderbender
Skäms! Karin är en stadgad kvinna och äktad med maken Micke Hagerman.

Oj, jag visste inte. Du ser själv hur dumt jag beter mig. Brukar se Karin med långa ben på väg från SVT och då tänker jag att hon ska få mig.
Citera
2020-06-02, 01:12
Avslutad
Jag måste säga att Karin inte direkt gör det för mig. Det är inte så att jag glider in i mål till tanken på henne.
Citera
2020-06-02, 01:13
Medlem
XXAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Genderbender
Skäms! Karin är en stadgad kvinna och äktad med maken Micke Hagerman.

Det utesluter inte vad jag skrev.
Citera
2020-06-02, 01:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Arbetsskygg
Jag måste säga att Karin inte direkt gör det för mig. Det är inte så att jag glider in i mål till tanken på henne.

Är du också oskuld?
Citera
2020-06-02, 01:15
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Leif.Trent
Är du också oskuld?
Ja, men jag har andra drömmar än SVT-Karin.
Citera
2020-06-02, 01:16
Bannlyst
Vetefan hur jag ska göra med det här. Trött på att bli avvisad och runka mig till sömns.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in