Citat:
Ursprungligen postat av
Caticorn
Haha jaha! Nej jag har ärligt inte reagerat över släkt kalk men googlat lite om det.
Nej inte jag heller. Verkar som att man kan få tag i det lite här och där.
Jag googlade själv nu oxå - märkte att jag nog sa fel om kalken. Såg ut som att man använder det vid djurhållning och det kanske därför som jag kommer ihåg det för farfar var bonde med djurhållning. Vet iaf att får man det i ögonen så är det frätande.
Men du läste väl länken jag la in? Där det står om en hel familj som tydligen har lagts kalk (efter att ha skjutits) på för att snabbare bli av med liken. Kalken tar också bort lukt efter lik och kadaver.
- - -
Sedan har jag funderat också på W mobil. Kan man verkligen ha sönder en telefon så pass i delar (och sprida delar och batteri etc) så att man inte kan spåra den?
Om jag förstått det som stått i FUP så var sista signalen via mast (W's mobil) från just deras gemensamma lägenhet. OCH den stängdes av först DAGEN EFTER att hon försvunnit ...
Hon var ju inte DÄR i lägenheten - enligt T hade hon ju gått iväg kvällen innan mobilen slutade att avge signaler till masten.
Har jag fel tidscenario för mobilen?