2020-02-09, 23:43
Medlem
Carl är 100% fri
Citera
2020-02-22, 23:35
Medlem
Biggedys avatar
Väldigt tyst om detta. Ingen som har färsk info?
Citera
2020-05-07, 21:16
Medlem
Biggedys avatar
Ingenting alls?

Jag är förvånad Flashback. Hade Simon inga vänner eller har dom annat för sig än att sitta på Flashback kanske..

Var är gibb* idag, var är Carl r*zk.
Var är Sh*wn tijer*?

En snubbe som sägs vara, enligt spansk media, en svensk knarkbaron jobbandes för en spansk kartell blir tortyrmördad och inga nyheter?
Citera
2020-05-07, 21:24
Medlem
Pandalina4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Biggedy
Ingenting alls?

Jag är förvånad Flashback. Hade Simon inga vänner eller har dom annat för sig än att sitta på Flashback kanske..

Var är gibb* idag, var är Carl r*zk.
Var är Sh*wn tijer*?

En snubbe som sägs vara, enligt spansk media, en svensk knarkbaron jobbandes för en spansk kartell blir tortyrmördad och inga nyheter?
Gibbo förkommer som förhörd i FUP ang Ndella Jack. Verkar vara i Stockholm, och ibland Gambia.
Citera
2020-05-07, 21:28
Medlem
Biggedys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pandalina4
Gibbo förkommer som förhörd i FUP ang Ndella Jack. Verkar vara i Stockholm, och ibland Gambia.
Ok, är det ingen som kan lite spanska och som kan googla på spansk media om det framkommit något nytt? Jag har googlat men kammat nada.

Något måste det ju skrivas. Folk påstår att CR är släppt men känns inte rimligt.
Citera
2020-05-07, 22:12
Medlem
Pandalina4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Biggedy
Ok, är det ingen som kan lite spanska och som kan googla på spansk media om det framkommit något nytt? Jag har googlat men kammat nada.

Något måste det ju skrivas. Folk påstår att CR är släppt men känns inte rimligt.

Försökte leta på https://www.sydkusten.es/ men hittade ingen info.
Får hoppas på någon i tråden som kan Googla på spanska Medier.
Citera
2020-05-13, 01:04
Medlem
Cools avatar
Det har varit fruktansvärt tyst i ärendet. En snabb googling visar på dåligt media intresse, av ngn anledning.

https://www.google.com/search?client...e-gws-wiz-serp
Citera
2020-05-31, 16:20
Medlem
Mordoffret blev bunfen fick sin pung upskruren och fick svälja sina egna bollar sedan kuken avklippt nedttryck i truten samt en spade i skallen som grande finale., en av bannemännens favolåtar här:
https://m.soundcloud.com/carl-rizk-1/sets/tr-ning

Mediatystnaden kan bero på att Svenka UD lagt locket på jobbar på att få hem ohyran så att dom skall få TV å egen mugg på rummet,
Nått som tyder på det är att monstren har kvar sina lägenheter bl.a i Solna finns på Ratsit.

I övrigt så har dessa mångkulturella figurer med rötter i Nordafrika dit dom klumpigt försökte fly efter att tuttat eld på hyrporschen i Fuengirola , dem har alla kopplingar till Bajen huliganfighters & springschasarnår HA.

C*rl Ri*k låter väldigt svenskt men morsan är Polsk Rom & farsan Egyptsier en jävla soppa alltså * finns Onlinedom på nätet lexbase vet dock inte om det rör mordet eller nått skit innan.
Senast redigerad av Bajsolle2 2020-05-31 kl. 16:45.
Citera
2020-05-31, 21:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pushallin
Haha 40 år för mord, var någon idiot som svarade mig och tyckte Sverige hade höga straff för mord

Om de blir dömda i Spanien och flyttas till Sverige så kommer dom fortfarande sitta av den tiden de blev dömda för i Spanien, sen hur det fungerar med 40 år i Sverige vetifan antar Sverige hade tyckt synd om blattarna och släppt ut dom endå utan Spaniens tillåtelse.

Därför USA tex aldrig lämnar ut terroristen som sitter där på ett av USA's säkraste fängelser för terroristbrott, de kan aldrig lita på ett svenskt rättssystem.
Så Rom-Egyptsiern C4rl Ri*k har en bostadsrätt i Solna värd 2.5 miljoner Hur förklarar en kille som aldrig haft ett jobb född 91 och en familj som lever på SOC ?
När andra måste bevisa att varenda öre inte kommer från peningtvätt å knark , Nått säger mig att Såssarna tatt hem monstren under tystnad och släppt ut dem mot en olaglig överänskommelse. Dessa tortyrbrott & mord begicks 2018 dom borde vara dömda för länge sedan! Finns en dom pp Lexbase på ovan men det är troligen nått tidigare , Jag har ingen inlogg där.....
Senast redigerad av Bajsolle2 2020-05-31 kl. 21:30.
Citera
2020-05-31, 21:45
Medlem
efedrinkungens avatar
Det är Spanien ni har med att göra, det är ingen slapp
sosse-vänster och dialogpoliser. Dom här kommer få riktigt långa straff.

Säker 20-25 år.
Och dom är snåla med att låta folk avtjäna straffen i sina hemländer.

Det sitter tex mycket engelsmän för mord som dom inte har en tanke på
att släppa ut i förtid.

Men vi får se när det blir rättegång, det är snart två år
de suttit häktade.
Citera
2020-06-01, 10:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av efedrinkungen
Det är Spanien ni har med att göra, det är ingen slapp
sosse-vänster och dialogpoliser. Dom här kommer få riktigt långa straff.

Säker 20-25 år.
Och dom är snåla med att låta folk avtjäna straffen i sina hemländer.

Det sitter tex mycket engelsmän för mord som dom inte har en tanke på
att släppa ut i förtid.

Men vi får se när det blir rättegång, det är snart två år
de suttit häktade.
Att tortera nån o tvinga dem äta sina egna pungkulor ksn väl inte ändå inte ge annat än maxstraff även han som fick måltiden serverad förtjänade det.
Synd att dom inte garroterar mördare längre i spanien.
Citera
2020-06-01, 12:07
Medlem
oceandrives avatar
Hur kan den här tråden inte vara större? rena actionfilmen och jag vill veta mer nu!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in