Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2020-05-31, 09:11
Medlem
gubbroras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snuttis73
Jag tror han skulle kunna bli skribent på Nyheter Idag, Samnytt eller nån annan av de där blaskorna som säger sig vara mot PK, och stödjer våldtäkt o människohandel sålänge de inte utförts av "Mena"-personer (väldigt tydligt i den här tråden där alla högerextrema incels stöder PR 100%)

Du kan ha rätt att han blir någon form av krönikör i någon sådan publikation. Tyvärr tror jag inte att det går att försörja sig på då deras läsare inte har möjlighet att betala så att man kan betala anständig ersättning till skribenterna. Så han får nog komplettera med att köra buss
Citera
2020-05-31, 09:16
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gubbrora
Du kan ha rätt att han blir någon form av krönikör i någon sådan publikation. Tyvärr tror jag inte att det går att försörja sig på då deras läsare inte har möjlighet att betala så att man kan betala anständig ersättning till skribenterna. Så han får nog komplettera med att köra buss
Men då måste han ju leja någon som kan korrläsa...

Däremot undrar jag om han kanske kan bli lite alt-right nu med 2,5 år till valet, han vill ju snacka, synas och vara känd...
Citera
2020-05-31, 09:28
Medlem
Ratads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Men då måste han ju leja någon som kan korrläsa...

Däremot undrar jag om han kanske kan bli lite alt-right nu med 2,5 år till valet, han vill ju snacka, synas och vara känd...

Han kan väl sitta och gagga i Dagen eller någon annan religiös tramstidning? Men de kanske inte vill eller kan förlåta syndare.

Annars kan han göra som vi andra och gå till Arbetsförnedringen där man håller koll på honom så han blir lönsam igen.
Citera
2020-05-31, 09:31
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ratad
Han kan väl sitta och gagga i Dagen eller någon annan religiös tramstidning? Men de kanske inte vill eller kan förlåta syndare.

Annars kan han göra som vi andra och gå till Arbetsförnedringen där man håller koll på honom så han blir lönsam igen.
Han är ju van att spela olika roller (boxare, programledare, kock etc.) så jag skulle inte bli jätteförvånad om han går all in som, exempelvis, ställningsbyggare (och nån slags klädstil kopplad till det: rutig skjorta, skitiga jeans, sandfärgade kängor osv.) och att han efter ett par år tar steget in i den fackliga världen med en jävla glöd...
Citera
2020-05-31, 09:38
Medlem
gubbroras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Han är ju van att spela olika roller (boxare, programledare, kock etc.) så jag skulle inte bli jätteförvånad om han går all in som, exempelvis, ställningsbyggare (och nån slags klädstil kopplad till det: rutig skjorta, skitiga jeans, sandfärgade kängor osv.) och att han efter ett par år tar steget in i den fackliga världen med en jävla glöd...

Du kan var något på spåren där. Några års slit inom något macho hantverks/byggjobb för att sedan fixa en glidartillvaro inom facket ( då kan han åka på kongresser över världen och knulla horor på medlemmarnas bekostnad)
Citera
2020-05-31, 09:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ratad

Han kan ju alltid dryga ut inkomsten med att sälja stjärt..så får han se båda sidor av myntet
Citera
2020-05-31, 09:47
Medlem
gubbroras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 60plus
Han kan ju alltid dryga ut inkomsten med att sälja stjärt..så får han se båda sidor av myntet

Tror du att efterfrågan är stor på 50-åriga farbröders stjärtar
Citera
2020-05-31, 09:50
Medlem
Citat:
Tror du att efterfrågan är stor på 50-åriga farbröders stjärtar

Vi snackar ju Paolo fucking Roberto, svårt att hitta en tightare bak än den..
Citera
2020-05-31, 10:30
Medlem
Citat:
Varför inte brevbärare? Det är ett yrke som brukar vara eftertraktat av idrottskillar, mycket rörelse i jobbet liksom. Dessutom får brevbärare även sexa mycket med hemmafruar under arbetstid, sägs det ju.
Citera
2020-05-31, 11:09
Medlem
argaangelicas avatar
Nu går det dåligt för misogyna Paulo, helt rätt liksom. Snart in i finkan för våldtäkten. Läser du detta Paulo så skänk bort allt du har i pengar till kvinnojour och Talita. Du kommer aldrig in i värmen igen, hoppas hans instagram stängs. Försörjning? Soc finns för alla.
Citera
2020-05-31, 11:15
Medlem
Larasofts avatar
Citat:
Sakta men säker börjar det gå upp för den lille pojken att hans handlingar får konsekvenser. Han tar på offerkoftan och fortsätter ljuga. Han påstår att det enda han kan är mat och träning. Jag har ingen aning om hur kompetent han är på träningsområdet men jag skulle tro att han är i stora delar självlärd och en posör även på det området.

När det gäller mat är hans kunskap på en medelmåttigt hobbynivå.

Men han underskattar sig själv. Han har körkort så han borde kunna fixa busskort och bli busschaufför eller köra lastbil eller liknade. Spärrvakt i tunnelbanan eller sitta i kassan i butik är väl också nåbart för honom.

Om det är försörjning han är utefter så borde det inte vara några större problem. Men om han vill vara kändis så blir det nog svårare. Men det kanske är dags att växa upp och ta ansvar.

Har han rätt till a-kassa dvs haft inkomst av tjänst eller näringsverksamhet?
Citera
2020-05-31, 11:16
Medlem
Bystskuggas avatar
Nu har fått en gloria på fotogragi.

https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/3JyGQX/paolo-efter-sexkopet-maste-borja-leva-igen

Var det hans eget drag?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in