2020-05-30, 22:58
Medlem
Caticorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av K.Blomkvist
Jo, jag vet att påsen kom från hennes jobb... Tror vi.

Men, det är fortfarande ett litet mysterium hur den landade i T:s soprum.

Ja påsen kan ju såklart komma från... varsom. Tillexempel en kompis till T som vet om detta och fann påsen i soprummet.

Hur den landade där är ju för att han fyllt och slängt den där 😉

Hur han fick tag på den är den viktiga frågan.
Citera
Medlem
askungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tomyhockey
polisen har väl spårat T;s samtal vilka kan ha hjälpt honom att gömma kroppen ?
Telefonsamtal har man garanterat spårat, däremot verkar T snarare använda sig av snapchat både vid meddelande och samtal och inget kan man spåra vad jag förstått.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Caticorn
Inga fynd vad jag vet. Men var med i 3 timmar.
Vet att de letat vid Gustafsberg och Tureborg.

Inga fynd vad jag vet.

Skit också. Vet du om det blir sök igen ?
Citera
2020-05-30, 23:07
Medlem
Suchkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oenophile
(...)Tror det bara var tre saker han tycker var viktigt:
1. Hasch (...)
Reagerade på det tidigare. Han erkände att han brukade en femma i månaden, vilket låter rimligt om man ser till hans ekonomi. Och just brukade var ordet han själv använde. Missbruk involverar i min mening mer än så. Så att han var så djupt nedkörd i droger vet jag inte om jag köper. Inte värre än att dra i sig några bärs i veckan. Men det låter ju såklart mer gangster.
Citera
2020-05-30, 23:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aaronwanbissaka
Man har tydligen sökt i området kring Gustafsberg tidigare. Finns även folk i tråden här som varit med och sökt.
Men nya tips har kommit till polisen och därför gör FIKK ytterligare sök under helgen.

Aa okej!
Citera
2020-05-30, 23:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av priv31
FIKK var ute och letade idag, någon som har nån info kring det?
Hittade man något intressant ? och vet någon vart någonstans dom har varit och letat?

Har bara hört i området Gustavsberg!
Citera
2020-05-30, 23:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malinsjoo87
Mjaa GW har nog inte koll på alla som sitter inne. Kvinnomördare, pedofiler och våldtäktsmän har det inte lätt där inne, det vet jag. Anders Eklund har väl fått duktigt på truten flera ggr, Madsen oxå. Hagamannen, finns många. Finns inte många "likasinnade" som T, det kryllar inte av styckmördare som tar livet av 17åriga oskyldiga flickor. Han kommer sitta med blandat folk, bla med Gängkriminella, dem ska han akta sig för. Det är big no no att ge sig på kvinnor i många kretsar.

Du är säker på att dessa fått stryk pga brottet dom sitter inne för?
Anders Eklund fick väl stryk av en som satt för grov våldtäkt el va de mord på en kvinna?
Jaja de lär visa sig, hoppas han tar livet av sig snarast efter dom,
Citera
2020-05-30, 23:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dockland
T:s föräldrar, bor de kvar och jobbar på som inget hänt?

Alla fönster är det nerdraget och en svart Ford Kuga står utanför.
Citera
2020-05-30, 23:13
Medlem
backlashfs avatar
T misshandlar W brutalt i vardagsrummet. Han åker i ren panik iväg med tåget mot Göteborg. På vägen dit ångrar han sig och inser att han måste tillbaka till lägenheten. Han virrar runt i Ljungskile ett tag. Panikar över vad han har gjort. Under tiden har W då lyckats ta sig till sängen. Kan förklara det skrik grannen hörde klockan 22 när T faktiskt inte var hemma. När T väl kommer hem är hon antingen nästan död/redan död.

Så kanske var det aldrig meningen att hon skulle dö... därför får han världens stresspåslag och styckar henne i badrummet för att försöka dölja vad han gjort. Kanske tillkallar han hjälp? Ringer någon och berättar vad han gjort?

Vad tror ni om detta?
Citera
2020-05-30, 23:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Novotar
Var Ts föräldrar i TR i fredags då Ts fick ”prata”?

Ja
Citera
2020-05-30, 23:17
Medlem
Caticorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av priv31
Skit också. Vet du om det blir sök igen ?

Inget imorgon och inget nästa vecka vad jag förstod. Men har pratat med Daniel så kan hända att det blir något mer om ett par veckor 👍
Citera
2020-05-30, 23:17
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Matte01
Har bara hört i området Gustavsberg!

Både FIKK och Missing People har ju sidor på Facebook som de lägger ut när de gör sökaktioner.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in