Citat:
Ursprungligen postat av
Tavelramskrok
Jag tror att föraren tvingade sig in i bilen och tillskansade sig bilnycklarna. Ägaren till bilen fick då troligtvis under hot flytta på sig. Jag tror inte att det hela har gått lugnt till, eftersom någon av tösernas mobil enligt mamman hittades i stan. Kanske var någon utav döttrarna på väg att ringa efter hjälp och luren slogs ur handen på henne ??
Kollisionen kan för utom fortkörning, mycket väl bero på bråk och tjafs i bilen. Ägaren ville naturligtvis inte att någon stolle förstörde hennes bil.
Jag tycker verkligen att dom som vet något, tar och skriver eller ringer polisen.
En liten pusselbit kan kanske få föräldrarna och polisen att åtminstone komma något närmare sanningen.
Så du menar att någon snor bilnycklarna, slår mobilen ur handen på en tjej och sedan åker alla tre tjejer med i bilen som biltjuven har tagit?
Man snor inte en bil med människor i den.
Som sagt, de körde för fort och de krockade. En hemsk olycka, men sluta be folk som kanske inte ens finns att lägga fram tips som inte heller finns. Att leta efter svar som inte finns är lönlöst. Känns ju som mamman vill hitta en syndabock, någon att skylla på.