Citat:
Ursprungligen postat av
Olbars
Angående nycklar behöver han väl inte säga mer för att skapa osäkerhet. Men han har tidigare påstått att Wilma lät göra två extranycklar, vilka hon gav till sina föräldrar.
Försöker Tishko peka ut hennes föräldrar som ansvariga för mordet på Wilma? Att de sedan velat sätta dit Tishko och planterat huvudet i garderoben. Även vissa av Tishkos försvarare i tråden verkar vilja antyda detta.
Det går såklart inte ihop med resten av hans historia. Han ska ha varit hemma hela helgen, enligt sig själv. Då finns det inget utrymme för en sådan komplott att äga rum.
Tror inte dyft på att det gjorts kopor. Inte med ett sånt kontrollfreak som T.
Ws pappa i förhör,
”Vad vet du om det finns extranycklar till Tishkos lägenhet?
- Nej det känner jag inte till. Jag har inte fått någon nyckel.
Vet du om Wilma gjort kopia?
- Nej det har jag aldrig hört talas om.”
T i förhör
”Polisen har kontrollerat uppgiften du gett oss angående nycklar till din lägenhet och inget tyder på att det finns extranycklar utöver de tre nycklar som du är visad. Vad har du för kommentar till det
– det är inte mitt jobb. Jag gav henne pengar och så skulle hon kopiera.
Du har tidigare sagt att det fanns två nycklar till lägenheten, en som du hade samt en som Wilma hade samt att Wilma skulle gjort två extra nycklar till sina föräldrar. Det skulle då bli fyra men det stämmer inte nu när det finns tre till lägenheten
– jag glömde bort den (pekar på bild med tre nycklar på ring med kedja)”
Å ANDRA SIDAN...så har ju vårt lilla geni nu i rättsalen själv slagit fast att han var i lägenheten hela tiden fredag 15 till söndag 17.
På måndagen 18/11 jobbade han MEN var hemma om 5 ggr under dagen, på arbetstid.
På tisdagen 19/11 kl.10 grips han.
På tisdagen 19/11 när poliserna lämnar lägenheten med T låser så låser de med hans nyckel.
Kl 13.20 påbörjar teknikerna sin brottsplatsundersökning.
Kl 18.00 har låskolven bytts till polisens och de lämnar platsen och på dörren sätts avspärrad-skylt upp.
NÄR ska Mållgan/Ludde hunnit ha slaktat W, undanröjt kroppen, hunnit paketetera huvudet och plantera dit Ts fingeravtryck, paketerat kuddfodral och kuddvar och kastat i soprummet OCH ovanpå det städat bort allt detta synliga blod på golven????