Citat:
Ursprungligen postat av
Picasso2
Det sista du skriver. Jag ropade högt av harm när jag läste det. Vad fan sitter skräpet och säger!? Vi var nog många som studsade där, inkl rätten, åhörare och familj. Han drar sig inte för något. Och han gör sitt bästa för att framstå som en okunnig skitstövel, men han begriper det inte ens.
Ja jag begriper det inte
Hur han å ena sidan säger sig älska sin flickvän, hans ”själsfrände”. Han var ju t.o.m på väg att frivilligt lämna jordeivet - med hjälp av hudlotion/parfym/saft - för att få vara med ”sin kärlek”.
Ändå hjälper han inte ens till att söka efter henne. Eller hennes mördare.
Han försöker inte kontakta henne inte, säger sig ha tagit bort nummer+Snap (vilket ÅK motbevisade).
Han är ytterst motvillig när föräldrarna behöver hans hjälp inför sök (Ws kläder).
Han deltar inte heller på minsta vis i att söka efter henne. Hellre sitter han hemma och spelar. (Under FIKKs sök 18/11 så ser Ws väninna Alb@ att han sitter och spelar sid 617)
Han är han motstävig och tyst och gör inga ansatser till att hjälpa till under förhören.
Och när hon är konstaterat död så hjälper han inte ens till att fria sig själv, för att han anser att det är polisens jobb att lösa detta.
Makes no sense. Om man nu är oskyldig...